ARAMA SONUÇLARI

Toplam 31 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Secure E-Commerce Scheme
IEEE ACCESS, Vol. 10, Ocak 2022, s. 12, ISSN: 2169-3536
CEBECİ SENA EFSUN, NARİ KÜBRA, ÖZDEMİR ENVER
A hierarchical recommendation system for E-commerce using online user reviews
Electronic Commerce Research and Application, Mart 2022, ISSN: 15674223
İŞLEK İREM, ÖĞÜDÜCÜ ŞULE
Şule Öğüdücü Özgün Makale
Enhancing E-Commerce Query Expansion Using Generative Adversarial Networks (GANs)
INFUS, 22 Ağustos 2023
ÇAKIR MUAMMER ALTAN, GÜRKAN MERT
Muammer Altan Çakır Tam metin bildiri
The antecedents of e-loyalty in the fashion e-commerce industry in Saudi Arabia
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2023
FATIMA RAHMANI
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Enhanced e-commerce decision-making using iot and machine learning
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2023
YASSER FILAHI
Ömer Melih Gül Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Gender difference in the generation of satisfaction and wom in e-commerce
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2016
KHALIL SKALLI
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Impact of service quality on customer loyalty in B2C e-commerce websites
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
TANER AKTEKİN
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Search engine optimization & e-commerce
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
REMZİ ONUR BEŞEN
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Development of secure e-commerce protocol
Bilişim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
SENA EFSUN CEBECİ
Enver Özdemir Tez Doktora Tamamlandı
The Effect of E-Commerce Web Site Security on Purchase Intention
Beykoz Akademi Dergisi, Vol. 6, No. 2, Aralık 2018, s. 81-89, ISSN: 2651-5393
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,CİVELEK MUSTAFA EMRE
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
Analyzing the Effect of One-Stop Shopping on Purchase Intention in E-Commerce
International Journal of Information Systems in the Service Sector (IJISSS), Vol. 14, No. 1, Aralık 2021, s. 1-15, ISSN: 1935-5696
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CİVELEK MUSTAFA EMRE
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
The Role of Brand Equity and Perceived Value for Stimulating Purchase Intention in B2C e-Commerce Web Sites
BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL, Vol. 10, No. 1, Ocak 2019, s. 233-243, ISSN: 2619-9491
CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
The Effect of Product Portfolio on Purchase Intention in E-Commerce Web Sites
Mühendislik ve Teknoloji Yönetimi Zirvesi 2018– ETMS2018- İstanbul Teknik Üniversitesi Bahçeşehir Üniversitesi, İstanbul/TÜRKİYE, 4 Ekim 2018, s. 64-70
CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Tam metin bildiri
Short-Term Sales Forecasting Using LSTM and Prophet Based Models in E-Commerce
Acta Infologica, Vol. 7, No. 1, Temmuz 2023, s. 59-70, ISSN: 2602-3563
ECEVİT ALP, ÖZTÜRK İREM, DAĞ MUSTAFA, ÖZCAN TUNCAY
Tuncay Özcan Özgün Makale
A Model for Augmented Reality Efficiency Analysis on E-Commerce Websites and its Feasibility Analysis for a Gold Jewelry Company
Current Research on Engineering, Ocak 2022, ISSN: 2651-2521
TUNCER ÖZGENUR, CEBECİ UFUK, BAKIRLIOĞLU AYBERK, CAKIROGLU DERİN
Ufuk Cebeci Özgün Makale
MODEL FOR AUGMENTED REALITY EFFICIENCY ANALYSIS ON E-COMMERCE WEBSITES AND ITS FEASIBILITY ANALYSIS FOR A GOLD JEWELRY COMPANY
8th International Conference on Multidisciplinary Sciences (8th icomus), 2 Mart 2022
BAKIRLIOĞLU AYBERK, CAKIROGLU DERİN, TUNCER ÖZGENUR, CEBECİ UFUK
Ufuk Cebeci Tam metin bildiri
The Impact of the COVID-19 Outbreak on Customer Purchasing Behavior in the E-commerce Sector Project
International Symposium of Production Research 2023 (ISPR2023), Antalya/TÜRKİYE, 5 Ekim 2023
PINAR ARTUN, YENİCE ONUR HALİT, ÖZCAN TUNCAY, KONYALIOĞLU AZİZ KEMAL, BELDEK TUĞÇE
Aziz Kemal Konyalıoğlu Tam metin bildiri
Optimization of consolidated shipping in Cross‐Border e-commerce Logistics
5th European Conference on Industrial Engineering and Operations Management, 26 Temmuz 2022
ARTUNER BERK, ÇELEBİ DİLAY, DEMİR ÖZGÜL, BALTACI İLKER
Dilay Çelebi Gonıdıs Tam metin bildiri
The Impact of the COVID-19 Outbreak on Customer Purchasing Behavior in the E-commerce Sector Project
International Symposium of Production Research 2023 (ISPR2023), Antalya/TÜRKİYE, 5 Ekim 2023
PINAR ARTUN, YENİCE ONUR HALİT, ÖZCAN TUNCAY, KONYALIOĞLU AZİZ KEMAL, BELDEK TUĞÇE
Tuncay Özcan Tam metin bildiri
Fuzzy association rule mining approach to identify e-commerce product association considering sales amount
Springer Science and Business Media LLC, Vol. 8, Nisan 2022, s. 1551-1560, ISSN: 2199-4536
DOĞAN ONUR, ÖZTAYŞİ BAŞAR, KEM FURKAN CAN
Başar Öztayşi Özgün Makale

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930