ARAMA SONUÇLARI

Toplam 4 adet sonuçtan 4 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

The role of other customer effect in corporate marketing
European Journal of Marketing, Vol. 45, No. 9/10, Eylül 2011, s. 1416-1445, ISSN: 0309-0566
KARAOSMANOĞLU ELİF,ELMADAĞ BAŞ AYŞE BANU,ZHANG JİNGYUN KAY
Examining The Helpfulness Of Online Customer Reviews Based On Review Related Factors: The Moderating Effect Of Product Type
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
BETÜL DURKAYA
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Devam Ediyor
The role of other customer effect in corporate marketing
European Journal of Marketing, Vol. 45, No. 9/10, Eylül 2011, s. 1416-1445, ISSN: 0309-0566
KARAOSMANOĞLU ELİF,ELMADAĞ BAŞ AYŞE BANU,ZHANG JİNGYUN
Ayşe Banu Elmadağ Baş Özgün Makale
The Other Customer Effect as an Antecedent of Company Evaluation and Consumer Company Identification Influence on Customer Attitudes and Behaviours
3rd Annual International Conference: the Academy of Marketing’s Brand and Corporate Reputation SIG, Vol. 1, 10 Eylül 2007
AYSE BANU ELMADAĞ BAŞ, ELİF KARAOSMANOĞLU, JİNGYUN ZHANG
Ayşe Banu Elmadağ Baş Özet Bildiri

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930