English language teaching articles published in the TR-indexed journals: A systematic analysis from 2020 to present
Boğaziçi University Journal of Education, No. 1, Mayıs 2025, s. 87-100, ISSN: 2822-5600
KIR PINAR,YİĞİTOĞLU APTOULA NUR
@article{article,
author = {KIR PINAR,YİĞİTOĞLU APTOULA NUR},
title = {English language teaching articles published in the TR-indexed journals: A systematic analysis from 2020 to present},
journal = {Boğaziçi University Journal of Education},
year = 2025,
number = 1,
pages = {87-100},
month = 5
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A needs analysis of EFL instructors on performance evaluation
2nd Conference on Innovations in Education, 12 Aralık 2024
ÜLKER NİLÜFER,TEMİZ GÜRKAN,MEŞE ESRA,KIR PINAR
@inproceedings{inproceedings,
author = {ÜLKER NİLÜFER,TEMİZ GÜRKAN,MEŞE ESRA,KIR PINAR},
title = {A needs analysis of EFL instructors on performance evaluation},
year = 2024,
month = 12
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
From Theory to Practice: The Effectiveness of Written Corrective Feedback Training on L2 Instructors' Feedback Practices
The 6th International English for Specific Purposes (ESP) Conference, Ankara/TÜRKİYE, 1 Kasım 2024
KIR PINAR,YİĞİTOĞLU APTOULA NUR
@inproceedings{inproceedings,
author = {KIR PINAR,YİĞİTOĞLU APTOULA NUR},
title = {From Theory to Practice: The Effectiveness of Written Corrective Feedback Training on L2 Instructors' Feedback Practices},
year = 2024,
month = 11
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Autonomy-Guided Professional Development in Higher Education
The European Conference on Education 2024, Londra/İNGİLTERE, 11 Haziran 2024
ÜLKER NİLÜFER,KIR PINAR,MEŞE ESRA
@inproceedings{inproceedings,
author = {ÜLKER NİLÜFER,KIR PINAR,MEŞE ESRA},
title = {Autonomy-Guided Professional Development in Higher Education},
year = 2024,
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Unlocking the Influence of Training on Language Instructors’ Written Corrective Feedback Literacy
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Vol. 26, No. 2, Haziran 2024, s. 217-228, ISSN: 2148-7510
KIR PINAR,YİĞİTOĞLU APTOULA NUR
@article{article,
author = {KIR PINAR,YİĞİTOĞLU APTOULA NUR},
title = {Unlocking the Influence of Training on Language Instructors’ Written Corrective Feedback Literacy},
journal = {Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi},
year = 2024,
number = 2,
pages = {217-228},
month = 6,
volume = 26
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
THE IMPACTS OF NEOLIBERALISM ON TÜRKİYE’S LANGUAGE POLICIES: INSIGHTS FROM UNIVERSITY STUDENTS English Studies: A Multifaceted Lens
adanas/TÜRKİYE, 2024, Blackswan Publishing House
KIR PINAR
@book{book,
author = {KIR PINAR},
title = {THE IMPACTS OF NEOLIBERALISM ON TÜRKİYE’S LANGUAGE POLICIES: INSIGHTS FROM UNIVERSITY STUDENTS},
booktitle = {English Studies: A Multifaceted Lens},
year = 2024,
publisher = {Blackswan Publishing House}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Exploring University Instructors' L2 Grit, Emotional Experiences, and Retention in the Turkish EFL Context
1st International Conference on Psychology for Language Teachers and Learners (ICPLTL), ISTANBUL/TÜRKİYE, 26 Ekim 2022
KIR PINAR, KOT ARTUNÇ ESMA, ATAK NESRİN, TEIMOURI YASSER
@inproceedings{inproceedings,
author = {KIR PINAR, KOT ARTUNÇ ESMA, ATAK NESRİN, TEIMOURI YASSER},
title = {Exploring University Instructors' L2 Grit, Emotional Experiences, and Retention in the Turkish EFL Context},
year = 2022,
month = 10
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Instructor exchange as a continuous professional development activity: Are we ready to change?
The European Conference on Education 2022, Londra/İNGİLTERE, 14 Temmuz 2022, ISSN: 2188-1162
ÜLKER NİLÜFER, KIR PINAR
@inproceedings{inproceedings,
author = {ÜLKER NİLÜFER, KIR PINAR},
title = {Instructor exchange as a continuous professional development activity: Are we ready to change?},
year = 2022,
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Exploring the relationship between the beliefs and practices of instructors about oral corrective feedback in EFL classes: A case study from Turkey
IOJET, Vol. 7, No. 2, Nisan 2020, s. 567-583, ISSN: 2148-225X
KARTAL PINAR
@article{article,
author = {KARTAL PINAR},
title = {Exploring the relationship between the beliefs and practices of instructors about oral corrective feedback in EFL classes: A case study from Turkey},
journal = {IOJET},
year = 2020,
number = 2,
pages = {567-583},
month = 4,
volume = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
İngilizce öğretmeni seçiminde praxis diğer dilleri konuşanlara yönelik İngilizce (ESOL) sınavı ile Türkiye Kamu Personeli Seçme Sınavı’nın (KPSS) karşılaştırmalı geçerlik analizi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, Vol. 2, No. 2, Aralık 2019, s. 134-142, ISSN: 2636-8846
KARTAL PINAR
@article{article,
author = {KARTAL PINAR},
title = {İngilizce öğretmeni seçiminde praxis diğer dilleri konuşanlara yönelik İngilizce (ESOL) sınavı ile Türkiye Kamu Personeli Seçme Sınavı’nın (KPSS) karşılaştırmalı geçerlik analizi},
journal = {Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi},
year = 2019,
number = 2,
pages = {134-142},
month = 12,
volume = 2
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|