ARAMA SONUÇLARI

Toplam 11 adet sonuçtan 11 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

ÖRGÜTSEL PERFORMANS YÖNETİMİ İÇİN YENİ BİR YAKLAŞIM: TAKTİKSEL SEVİYEDEKİ KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARINDAN STRATEJİK SEVİYEDEKİ SOSYAL ETKİ YÖNETİM PLANINA GEÇİŞ
Türk İdare Dergisi, Vol. 92, No. 490, Haziran 2020, s. 199-231, ISSN: 1300-3216
KARAÇAY AYDIN GAYE
Gaye Karaçay Aydın Özgün Makale
Kurumsal sosyal sorumluluk kapsamındaki çalışma koşullarına ilişkin algının çalışan bağlılığına etkisi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
HÜSEYİN BİRKAN ÖZKAN
Ayberk Soyer Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Sistem düşüncesi yaklaşımıyla kurumsal sosyal sorumluluk kapsamındaki paydaşların incelenmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2011
OĞUZHAN ŞENOL
Ayberk Soyer Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Kurumsal sosyal sorumluluk ve firmaların pazarlama başarısındaki yeri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2004
EBRU ÖZKAN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
İsteğe bağlı kurumsal sosyal sorumluluk bileşeninin Türkiye kapsamında incelenmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
EYÜP BAY
Fatma Küskü Akdoğan Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
İsteğe bağlı kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri Görünürde Hayırseverlik
TODAIE Türkiye Orta Doğu Amme Idaresi Dergisi, Vol. 45, No. 1, Ocak 2012, s. 51-75, ISSN: 1300-1795
KÜSKÜ AKDOĞAN FATMA,BAY EYÜP
Fatma Küskü Akdoğan Özgün Makale
Ne Yaptığın Değil, Nasıl Algılandığın Önemli: Tüketici Gözünden Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri ve Tüketicilerin Gönüllülük İsteği Üzerindeki Etkisi
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli/TÜRKİYE, 27 Haziran 2018
SAHİN KAZAZOGLU GOZDE NUR,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Özet Bildiri
Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir/TÜRKİYE, 10 Haziran 2015, s. 425-428
ALTINİĞNE NEŞENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Özet Bildiri
KURUMSAL KİMLİKTE ETİK VURGUSUNUN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE TÜKETİCİ EKSTRA ROL DAVRANIŞI İLİŞKİSİNE ETKİSİ
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Vol. 2, No. 1, Nisan 2016, s. 85-102, ISSN: 2149-2638
ALTİNİGNE NESENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Özgün Makale
The Impact of Corporate Social Responsibility CSR Motives on Customer Extra Role Behaviour The Moderating Role of Ethical Corporate Identity
6th EMAC Regional Conference, Viyana/AVUSTURYA, 16 Eylül 2015
KARAOSMANOĞLU ELİF,ALTINİĞNE NEŞENUR
CSR motivation and customer extra role behavior Moderation of ethical corporate identity
Journal of Business Research, Vol. 69, No. 10, Ekim 2016, s. 4161-4167, ISSN: 01482963
KARAOSMANOĞLU ELİF,ISİKSAL DİDEM GAMZE,ALTİNİGNE NESENUR

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930