MUSA EROĞLU VE ERDEM ŞİMŞKEK / ESTİ BAHAR YELİ (DİJİTAL TEKLİ VE VİDEO KLİP)
ÖZDEMİR MÜZİK VE NETD MÜZİK , 6 Haziran 2023
MUSA EROĞLU VE ERDEM ŞİMŞEK
|
- Dijitalleşme Sürecinde Müşteri Deneyiminin Kritik Rolü ve Amazon.com Örneği Teknolojik ve Dijital Dönüşüm Ekonomiye, Sektörlere ve Mesleklere Etkileri
2020, s. 153-173, Nobel Yayınevi
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
|
DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE BÜYÜK VERİ ÇALIŞMALARI ÖDÜLÜ
2023
|
3. STEM+ Sanat Bienali: Dijital dönüşüm ve Yaşam
Bahçeşehir Koleji Metaverse, 19 Mayıs 2021 - 19 Haziran 2021
BAHÇEŞEHİR KOLEJİ ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMENLERİ
|
"Zincirli" dijital EP yayını
Subtext Recordings Berlin, 18 Haziran 2021
KAYIT VE İCRA: CEVDET EREK
|
DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE BÜYÜK VERİ ÇALIŞMALARI
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI, 2023
|
Sayısal yöntemler kullanarak sualtı araçlarının hidro ve vibroakustiğinin çözümü ve dijital sonar tasarımı
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
EMRE GÜNGÖR
|
DİKEY BİR PORSELEN LEVHADAN TAŞINIMLA EŞZAMANLI ISI VE KÜTLE GEÇİŞİ OLAYLARININ TEORİK & AMPİRİK BAĞINTILAR VE DİJİTAL GÖRÜNTÜ İŞLEME KULLANILARAK İNCELENMESİ
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
AYKUT EFE
|
Albüm çalışması ‘Cumhuriyetin 100. Yılı Hekim Bestekarlar ve Güftekarlar Albümü’
Dijital Platform Spotify,, 30 Kasım 2023 - 30 Aralık 2023
SOLİST . DOÇ. DR. ADNAN ÇOBAN
KEMANİ VE MAESTRO:DOÇ. NEŞE YEŞİM ALTINEL ÇOBAN VE 4 SAZENDE
|
Albüm Çalışması ‘Cumhuriyetin 100. Yılı Atatürk’ün Sevdiği Şarkılar ve Türküler Albümü’
Dijital Platform Spotify, 30 Aralık 2023
SOLİST: DOÇ DR. ADNAN ÇOBAN
KEMANİ VE MAESTRO . DOÇ. NEŞE YEŞİM ALTINEL ÇOBAN VE 4 SAZENDE
|
Hazır Giyim Markalarının Z Jenerasyonunu ile Online Etkileşimlerinin İncelenmesi ve Z Jenerasyonu için Dijital Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi
İTÜ Ulusal Tekstil Kongresi ve II. Ar-Ge Günü, İstanbul/TÜRKİYE, 11 Kasım 2020
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN, ÖMÜR ELİF, ÖZCAN HANİFE, SÖĞÜT ZEYNEP
|
Hazır Giyim Markalarının Z Jenerasyonunu ile Online Etkileşimlerinin İncelenmesi ve Z Jenerasyonu için Dijital Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi
İTÜ Ulusal Tekstil Kongresi ve II. Ar-Ge Günü, İSTANBUL/TÜRKİYE, 11 Kasım 2020
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN, ÖMÜR ELİF, ÖZCAN HANİFE, SÖĞÜT ZEYNEP
|
Türkiye’deki Mimarlık Öğrencilerinin; Dijital Fabrikasyon Teknolojilerine Yaklaşımları ve Güncel Yönelimleri
XIV. Mimarlıkta Sayısal Tasarım Ulusal Sempozyumu, MSTAS 2020: Techné: Yapma Bilimi ve Poiesis, TRABZON/TÜRKİYE, Vol. 1, 24 Ekim 2020
DELİKANLI BURAK, YALÇINKAYA SEZGİ
|
PANDEMİ SÜRECİNDE KÜLTÜREL MİRAS VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA: DİJİTAL PLATFORMLAR VE ÇEVRİMİÇİ ETKİNLİKLER
MİMARCA, Vol. 33, No. 91, Mart 2021, s. 111-119, ISSN: 1306-3138
EKİMCİ BETÜL GELENGÜL, ÇALIŞKAN MUSTAFA KAAN
|
Beğen ve Paylaş Yeni Medyaya Mikro Sosyolojik ve Ekonomi Psikolojik Bir Bakış
Yeni Medya Çalışmaları 1. Ulusal Kongresi: Kuram, Yöntem, Uygulama, Siyasa, KOCAELİ/TÜRKİYE, 7 Mayıs 2013, s. 270-283
YETİŞKİN EBRU BELGİN
|
Sosyal Medya ve Dijital Pazarlamada Sosyal Medya Etkileyicileri (Influencer) Tarafından Yapılan Reklamlar ve Hukuki Çerçeve
6. Uluslararası Bilişim Hukuku Kurultayı, 24 Eylül 2021
ERSOY ÇİÇEK
|
Kazanım-Yitim Seviyeleri ve Dijital Reklamcılığa Dayalı Satış ile Ünü Tahmin Eden Bir Stokastik Dinamik Model
40. YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI VE ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ KONGRESİ (YAEM), No. 40, 6 Temmuz 2021, s. 62-62
AK HAKAN, PAÇ AHMED BURAK
|
IDIL BIRET - CONCERTOS & SOLO MUSIC EDITION - 8.501207 - 12 CD
NAXOS / AK Müzik, 13 Temmuz 2018
CD7, CD 10, CD11, CD12 - DİJİTAL TRANSFER, RESTORASYON VE MASTERİNG : OZAN SARIER
Ozan Sarıer
Sanatsal Faaliyet
KAYIT (Ses ve/veya Görüntü)
|
Dijital dönüşüm ve endüstri 4.0 uygulamaları için kamu hizmet alanlarının bulanık z-sayılar temelli karar destek modelleri ile değerlendirilmesi ve önceliklendirilmesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
DUYGU SERGİ
|
COVİD-19 DÖNEMİNDE E-TİCARET VE DİJİTAL PAZARLAMADA YAŞANAN
SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
IV. INTERNATIONAL COVID-19 AND CURRENT ISSUES CONGRESS, 7 Ağustos 2021
YEKE MÜGE, BASKAK MURAT
|