ARAMA SONUÇLARI

Toplam 5 adet sonuçtan 5 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Veri yönelimli pazarlama uygulamalarının kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sürecindeki önemi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2023
CEMİL CAN ÇOKTUĞ
Adnan Veysel Ertemel Tez Doktora Tamamlandı
Müşteri Deneyiminin Çok-Boyutlu Yapısı: Gömülü Kuram Yaklaşımı
24. Pazarlama Kongresi, KUŞADASI/TÜRKİYE, 1 Mayıs 2019, s. 593-613
DEMİR ÖZGE,KARAOSMANOĞLU ELİF
Aggregated Customer Experience Scale Development and Validation
32. Euroasia Business and Economics Society Conference, İstanbul/TÜRKİYE, Vol. 1, No. 1, 5 Ağustos 2020, s. 62-63
DEMİR ÖZGE, KARAOSMANOĞLU ELİF
A Grounded Theory of Customer Experience
52. Academy of Marketing Conference, LONDRA/İNGİLTERE, 2 Temmuz 2019
KARAOSMANOĞLU ELİF,DEMİR ÖZGE
Aggregated Customer Experience Scale: Item Development and Scale Purification
12. EMAC Regional 2021, Varşova/POLONYA, 22 Eylül 2021, s. 1-10
DEMİR ÖZGE, KARAOSMANOĞLU ELİF, URAY NİMET

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930