ARAMA SONUÇLARI

Toplam 4 adet sonuçtan 4 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Ekim 2017
ÖZÇELİK AYŞE BENGİ,GEGEZ EMİNE ESER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Özgün Makale
Mobil Navigasyon İle Park Yeri Uygulaması: Tüketici İçin Gerçekten Faydalı, Kolay ve Risksiz mi?
23. Pazarlama Kongresi, KOCAELİ/TÜRKİYE, 27 Haziran 2018
KABAKÇI MUSA,BİLGİLİ BİLSEN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Tam metin bildiri
Location-based Mobile Content Consumption: Informational vs. Transformational Content in the Form of In-App Push Notifications
48. European Marketing Academy Conference, HAMBURG/ALMANYA, 28 Mayıs 2019
KARAOSMANOĞLU ELİF,ASSIOURAS IOANNIS
Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Vol. 3, No. 2, 2017, s. 1-20
ÖZÇELİK AYŞE BENGİ,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TELCİ EMİNE ESER
Huriye Şebnem Burnaz Özgün Makale

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930