ARAMA SONUÇLARI

Toplam 3 adet sonuçtan 3 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Ekim 2017
ÖZÇELİK AYŞE BENGİ,GEGEZ EMİNE ESER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Özgün Makale
CRM’IN GELECEGI: YAYGIN BILISIM VE ORTAM DUYARLI MOBIL PAZARLAMA KAVRAMLARININ INCELENMESI
Kafkas University. Faculty of Economics and Administrative Sciences. Journal, Vol. 7, No. 13, Haziran 2016, s. 169-187
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,GÜRDAL SAHAVET
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
Location-based Mobile Content Consumption: Informational vs. Transformational Content in the Form of In-App Push Notifications
48. European Marketing Academy Conference, HAMBURG/ALMANYA, 28 Mayıs 2019
KARAOSMANOĞLU ELİF,ASSIOURAS IOANNIS

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930