ARAMA SONUÇLARI

Toplam 62 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Vowel and Diacritic Restoration for Social Media Texts
Workshop on Language Analysis for Social Media (LASM) at EACL, Gothenburg/İSVEÇ, 26 Nisan 2014, s. 53-61
ADALI KÜBRA,ERYİĞİT GÜLŞEN
Gülşen Eryiğit Tam metin bildiri
A Cascaded Approach for Social Media Text Normalization of Turkish
5th Workshop on Language Analysis for Social Media (LASM) at EACL, GOTHENBURG/İSVEÇ, 26 Nisan 2014, s. 62-70
TORUNOĞLU SELAMET DİLARA,ERYİĞİT GÜLŞEN
Gülşen Eryiğit Tam metin bildiri
Credibility Index of the Social media Users to Detect Spatial Outliers
RGS-IBG 2018, Cardiff/İNGİLTERE, 28 Ağustos 2018
GÜLNERMAN AYŞE GİZ,KARAMAN HİMMET,BASİRİ ANAHİD,MARSH STUART
Himmet Karaman Özet Bildiri
Social networks of online rural entrepreneurs: the case of Turkey
Springer Science and Business Media LLC, Vol. 70, Haziran 2023, ISSN: 0570-1864
YAŞLAK BURCU, AKGÜN ALİYE AHU, BAYCAN TÜZİN
Aliye Ahu Gülümser Özgün Makale
Predicting IMDB Ratings of Pre-release Movies with Factorization Machines Using Social Media
3rd International Conference on Computer Science and Engineering, 20 Eylül 2018
ÇİZMECİ BEYZA,ÖĞÜDÜCÜ ŞULE
Şule Öğüdücü Tam metin bildiri
The Most Preferred Social Media Tool: Instagram’s Effect on Turkish Luxury Brand Equity
18th AUTEX World Textile Conference, 20 Haziran 2018
CANDAN CEVZA,ÇARKACI ERZA,KIZILKAN MERVE
Cevza Candan Özet Bildiri
Exploring the Engagement of Consumers WithFashion Brands on Social Media
2nd International Congress of Innovative Textiles., 17 Nisan 2019
OKUR NAZAN,SARIÇAM CANAN,SERCAN KOCAL,YILDIRIM AKIN
Nazan Okur Tam metin bildiri
A Cascaded Approach for Social Media Text Normalization of Turkish
Association of Computational Linguistics, 15 Nisan 2014
TORUNOĞLU SELAMET DİLARA,ERYİĞİT GÜLŞEN
Dilara Torunoğlu Selamet Tam metin bildiri
The Power of Social Media In Mining Industry
Mining Turkey, Eylül 2013, ISSN: 2146-9423
DESSUREAULT SEAN, KAHRAMAN MUHAMMET MUSTAFA
Muhammet Mustafa Kahraman Özgün Makale
An assesment of market issues and the role of social media on eco-farms
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
HANDE ASLAN
Emine Ferhan Gezici Korten Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The role of social media on event marketing
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2015
SAMMY HORO
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of social media advertising on consumer buying behavior (Applied on automotive industry in Erbil)
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
IEAD TARIK MAHMOOD AL-GHAMAZI
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Fan or consumer: transformative effect of FC Barcelona's social media accounts over users
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2018
SİNEM ŞAVKIN
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of social media advertising on consumer buying behavior: Applied on fashion retail industry
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2015
AHMAD AMMOURA
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The role of video storytelling in social media ads in the attention economy era
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2022
HALLWEST MOHAMMED QADER
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Cryptocurrency price prediction by using social media data
Bilişim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
ÖZLEM GÜL PAMUK
Sefer Baday Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Informal learning, knowledge construction, and social media: The case of construction industry professionals
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2014
RAMTİN ETEMADİ
Emrah Acar Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Investor attention and social media sentiment in international stock returns and trading activity
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
SELİN DÜZ TAN
Oktay Taş Tez Doktora Tamamlandı
Detection of misinformation related to pandemic diseases using machine learning techniques on social media platforms
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2023
JAVARIA NAEEM
Ömer Melih Gül Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The factors affecting customer engagement through social media: A research study on online grocery shopping market
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
GİZEM ÇELİK
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930