ARAMA SONUÇLARI

Toplam 45 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Internet banking versus other banking channels Young consumers view
International Journal of Information Management, Vol. 28, No. 3, Haziran 2008, s. 215-221, ISSN: 02684012
ÇALIŞIR FETHİ,ALTIN GÜMÜŞSOY ÇİĞDEM
Assessment of the Importance Level of the Factors Affecting CS according to the Textile Consumers
International Journal of Business and Social Science, Vol. 3, No. 16, Ağustos 2012, s. 157-164, ISSN: 2219-1933
GÖCEK İKİLEM,BECEREN YEŞİM
İkilem Göcek Özgün Makale
Determination of a Model Regarding Customer Satisfaction Perception for Textile Consumers
International Journal of Business and Social Science, Vol. 3, No. 6, Mart 2012, s. 89-104, ISSN: 2219-1933
GÖCEK İKİLEM,BECEREN YEŞİM
İkilem Göcek Özgün Makale
Modeling of Perception of Textile Consumers Satisfaction
TEKSTİL ve KONFEKSİYON, Vol. 22, No. 4, Ekim 2012, s. 278-283, ISSN: 1300-3356
GÖCEK İKİLEM,BECEREN YEŞİM
İkilem Göcek Özgün Makale
Effects of Personal Issues on the Consumers Product Failure Evaluation
Journal of Euromarketing, Vol. 4, No. 23, Kasım 2014, s. 19-28, ISSN: 1049-6483
DEMİRAY MELEK,OKAN MEHMET,KARADAYI SALİHA
Saliha Karadayı Usta Özgün Makale

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930