Toggle navigation
Ana Sayfa
Fakülte ve Enstitü
RAPORLAR
BİLİMSEL YAYINLAR
RAPORLAR
Kurumun Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Türlere Göre Yayın Dağılımı
Alanlara Göre Yayın Sayılarının Dağılımı
Ulusal ve Uluslararası İşbirlikleri ile Üretilen Yayınlar
İSTATİSTİKLER
Öğretim Üyesi Başına Yayın Sayıları
Yayınlardaki Yazar Sayısı
ISI İndekslerine Giren Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Diğer Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Uluslararası Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
Ulusal Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
En Fazla Kitap Yazan Akademisyenler
BİLİMSEL PROJELER
RAPORLAR
xx
yy
aa
bb
cc
ATIFLAR & TANINIRLIK
PATENT
ÖDÜLLER
BİLİMSEL FAALİYETLER
BİLİMSEL ETKİNLİKLER
PERSONEL
RAPORLAR
S.S.S.
EN
ARAMA SONUÇLARI
Toplam
45
adet sonuçtan
20
tanesi görüntülenmektedir.
Arama
>Arama
Makale
Patent
Proje
Kitap
Ödül
Tez
Bildiri
Sanatsal Faaliyet
Yıllara göre arama
Tümünü göster
2024yılından beri
2023yılından beri
2019yılından beri
Özel Aralık Girişi
Internet banking versus other banking channels Young consumers view
International Journal of Information Management, Vol. 28, No. 3, Haziran 2008, s. 215-221, ISSN: 02684012
ÇALIŞIR FETHİ,ALTIN GÜMÜŞSOY ÇİĞDEM
Çiğdem Altın Gümüşsoy
Özgün Makale
Assessment of the Importance Level of the Factors Affecting CS according to the Textile Consumers
International Journal of Business and Social Science, Vol. 3, No. 16, Ağustos 2012, s. 157-164, ISSN: 2219-1933
GÖCEK İKİLEM,BECEREN YEŞİM
İkilem Göcek
Özgün Makale
Determination of a Model Regarding Customer Satisfaction Perception for Textile Consumers
International Journal of Business and Social Science, Vol. 3, No. 6, Mart 2012, s. 89-104, ISSN: 2219-1933
GÖCEK İKİLEM,BECEREN YEŞİM
İkilem Göcek
Özgün Makale
Modeling of Perception of Textile Consumers Satisfaction
TEKSTİL ve KONFEKSİYON, Vol. 22, No. 4, Ekim 2012, s. 278-283, ISSN: 1300-3356
GÖCEK İKİLEM,BECEREN YEŞİM
İkilem Göcek
Özgün Makale
Effects of Personal Issues on the Consumers Product Failure Evaluation
Journal of Euromarketing, Vol. 4, No. 23, Kasım 2014, s. 19-28, ISSN: 1049-6483
DEMİRAY MELEK,OKAN MEHMET,KARADAYI SALİHA
Saliha Karadayı Usta
Özgün Makale
<<
1
2
3