ARAMA SONUÇLARI

Toplam 4 adet sonuçtan 4 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

B2C web sitelerinde hizmet kalitesi boyutlarının algılanan değere etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2019
SEDA İNCİ
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Türkiye'de elektronik pazaryerlerinde hizmet kalitesi, güven ve satınalma niyeti arasındaki ilişki: yapısal eşitlik modeli uygulaması
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2017
SERDAR AYKUT ERGÜL
Alp Üstündağ Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Saglık Hizmetlerinin Birlestirmesinden Sonra Özel Hastanelerde Hizmet Kalitesi ve Müsteri Memnuniyeti (Istanbul Örnegi)
Akademik Arastirmalar, Vol. 11, 2010, s. 85-98, ISSN: 1302-2431
ÇAHA HAVVA,BAYYURT NİZAMETTİN
Nizamettin Bayyurt Özgün Makale
Efficiency analysis of emergency departments in metropolitan areas
SOCIO-ECONOMIC PLANNING SCIENCES, Vol. 69, No. 1, Mart 2020, s. 1-14, ISSN: 0038-0121
AKKAN CAN,KARADAYI MELİS ALMULA,EKİNCİ YELİZ,ÜLENGİN FUSUN,URAY NİMET,KARAOSMANOĞLU ELİF

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930