GCRF Networking Grants
Proje Tipi : Diğer (Uluslararası), 1 Şubat 2021, 1 Ocak 2023
|
Konu
“Strengthening housing resilience in Turkey: sustainable strategies for seismic retrofitting decisions”
|
KA2: Cooperation for innovation and the exchange of good practices – Knowledge alliances
Proje Tipi : Avrupa Konseyi, 1 Ocak 2021
|
Konu
“European Engineering Learning Innovation and Science Alliance- EELISA" Education Management and Accreditation"
|
KA2: Cooperation for innovation and the exchange of good practices – Knowledge alliances
Proje Tipi : Avrupa Konseyi, 1 Ocak 2020
|
Konu
“Women Enrepreneurs in Regional Inclusive Entrepreneurial Ecosystems- WeRIn”
|
KA2: Cooperation for innovation and the exchange of good practices – Knowledge alliances
Proje Tipi : Avrupa Konseyi, 1 Ocak 2020
|
Konu
“SME Cluster Growth”
|
KA203: Strategic Partnerships for Higher Education
Proje Tipi : Avrupa Konseyi, 1 Ocak 2020, 30 Aralık 2022
|
Konu
“STEM Valorisation Training Programme”
|
KA2: Cooperation for innovation and the exchange of good practices - Knowledge Alliances
Proje Tipi : Avrupa Konseyi, 1 Kasım 2019, 1 Kasım 2022
|
Konu
Boundary Spanners Development Programme
|
Sağlık sektöründe hasta deneyimi ile hasta katılımı (engagement) arasındaki ilişkinin analiz edilmesine yönelik bir çalışma
Proje Tipi : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Proje Bütçesi : ₺ 20.000,00, 7 Mart 2019, 1 Ağustos 2019
|
Konu
Geleneksel pazarlamada egemen olan ürün odaklı mantık tüketicileri yalnızca satın alma yapan değil, işletmeyle etkileşim kurarak birlikte değer üreten bireyler olarak benimseyen hizmet odaklı mantığa dönüşmüştür (Brodie ve diğ., 2011). Tüketicilerin pazarlama faaliyetlerine olan etkilerinin güçlenmesini sağlayan bu dönüşüm pazarlamacıların “hatırlanabilir” hizmet deneyimi sağlayamaları ile rekabet avantajı yaratmalarını mümkün kılmaktadır. Deneyimin tüm tüketim sistemlerinin kalbine yerleştirilmesiyle artık deneyim odaklı mantıktan söz etmek mümkündür. Deneyim odaklı mantıkta her ürün ve hizmet, müşterinin memnuniyeti yoluyla değer üretilmesini sağlayabilecek deneyimler olarak kabul edilebilir.Bu araştırmanın temel amacı, özel hastanelerdeki müşteri deneyimi kalitesi, taahhüt, güven ve müşteri katılımı arasındaki ilişkilerin incelenerek farklı bir yaklaşımla gerek akademik gerekse sektörel kazanımlar sağlanmasıdır. Araştırma ”Hastane deneyiminin kritik temas noktaları nelerdir?”, ”Deneyim kalitesi, müşterinin katılımını nasıl etkiler?” ve ”Hangi faktörler, deneyim ve katılım arasındaki ilişkiye aracılık eder?” gibi temel sorular etrafında şekillenmektedir.
|
Mobil Numara Taşıma Yolu ile Operatör Değiştirme Davranışlarının Analizi
Proje Tipi : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, 29 Mart 2016, 29 Kasım 2016
|
Konu
Proje ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
İTÜ Girişimcilik ve İnovasyon Sertifika Programı 1601 Üniversitelerde Girişimcilik Sertifika Programı Oluşturulması ve Yürütülmesi
Proje Tipi : TÜBİTAK PROJESİ, 1 Ağustos 2015, 1 Ağustos 2018
|
Konu
Proje ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Ülke Menşei Etkisinin Tüketici Satınalma Niyetine Etkisi
Proje Tipi : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, 10 Mayıs 2012, 20 Haziran 2013
|
Konu
Proje ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
LC Waikiki, Tema Mağazacılık “Mağaza Yeri Değerlendirme” projesi (LC Waikiki, Tema Mağazacılık (Apparel retail chain) “Evalution of Retail Store Location” project)
Proje Tipi : Özel Kuruluşlar, 16 Mart 2006, 19 Temmuz 2006
|
Konu
Kiralanabilecek herhangi bir mağaza yerinin uygunluğunun analizine yönelik bir çok kriterli karar destek sisteminin geliştirilmesi - Burnaz ve Topcu, 2006 (Development of a multiple criteria decision making approach for the evaluation of appropriateness of a possible retail location that can be rented - Burnaz and Topcu, 2006)
|
“Bimpaş Dağıtım Kanalı Üyelerinin Firma ile İlişkileri: Tatmin ve Beklentilerin Ölçümü”
Proje Tipi : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, 1 Şubat 2006, 7 Eylül 2006
|
Konu
“Bimpaş Dağıtım Kanalı Üyelerinin Firma ile İlişkileri: Tatmin ve Beklentilerin Ölçümü”
|
Türk,Alman ve Amerikan TV Reklamlarının Tipolojisi Kültürler arası bir Karşılaştırma
Proje Tipi : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, 23 Ağustos 2001, 23 Mayıs 2002
|
Konu
Proje ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
“AT Pazarında Hazır Giyim Firmalarının Uyguladıkları Pazarlama Stratejileri ve Gümrük Birliği’nin Etkisi”
Proje Tipi : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, 3 Ocak 2000, 21 Aralık 2000
|
Konu
“AT Pazarında Hazır Giyim Firmalarının Uyguladıkları Pazarlama Stratejileri ve Gümrük Birliği’nin Etkisi”
|
“Pepsi Cola Tat Testi”
Proje Tipi : Özel Kuruluşlar, 3 Mart 1997, 20 Kasım 1997
|
Konu
“Pepsi Cola Tat Testi”
|