Nesnelerin interneti bağlamında tarımda dijitalleşme ve pazarlama stratejileri
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2024
MİNE AYDINLIK
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Sosyal medyada yaratılan modern yoga algısı üzerine: Instagram videolarının içerik analizi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
YONCA MISIRLI BAKKALOĞLU
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Investigating the influence of flow experiences on replay intention and community engagement in virtual reality gaming
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
ALPEREN DEMİRDÖĞER
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Marketing campaign management using machine learning techniques: An uplift modeling approach
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
MELTEM SANİSOĞLU
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Effects of internal and external factors on green (environmental) consumer behavior
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
EZGİ ÖZDEMİR
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The impact of aggregate ratings and individual reviews on consumer decision-making: A construal level theory perspective
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
CANER ÇEŞMECİ
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The influence of gamification on repurchase intention: The case of Yemeksepeti
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
GİZEM ALBAYRAK
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The factors affecting customer engagement through social media: A research study on online grocery shopping market
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
GİZEM ÇELİK
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Sensory cues in retail industry and revisit intention: A field study on third generation coffee shops
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
GİZEM HARİTAOĞLU
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The impact of framing on donation behavior
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
SİBEL DEMİREL
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Pazar bölümlendirmede GSP analizine dayalı bir modelleme çalışması
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
NERGİS KİRİŞÇİOĞLU
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The antecedents of perceived authenticity in CSR and its impact on consumer willingness to support
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
GÖZDE NUR KAZAZOĞLU ŞAHİN
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Examining the helpfulness of online customer reviews based on review related factors: The moderating effect of product type
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
BETÜL DURKAYA
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The factors affecting consumer intention to use subscription-based online services
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
YUSUF OKTAY
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The impact of retail store environmental cues on shopper behavior
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
MERVE COŞKUN
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The impact of hedonic and utilitarian shopping values on sustainable fashion consumption, the moderating role of voluntary simplicity lifestyle
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
BEGÜM ÖYKÜ CEVİZCİ
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Crowdfunding community engagement: Drivers and outcomes
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
MELEK DEMİRAY
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Analyzing customer engagement through customer experience in health care industry
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
AYŞE BENGİ ÖZÇELİK
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
An analysis of voters' perception of visual advertisements with respect to neuromarketing approach: Eye-tracking study
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
AHMET ALİOĞLU
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Tüketici değer boyutlarının Y kuşağının marka sadakatine olan etkisinin incelenmesi: Akıllı telefon markaları üzerine bir uygulama
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
SEBLA DEMİR
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Tüketicilerin yeni teknolojilere yönelik tutumlarının teknoloji kabul modeli ve risk algısı açısından incelenmesi: Akıllı şehir yapılanmasında bir mobil navigasyon örneği
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
MUSA KABAKCI
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Customer switching behavior analysis in telecommunications via mobile number portability
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2017
MELTEM ŞENEL
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Hızlı tüketim ürünleri sektöründe analitik ağ süreci ile reklam mecrası seçimi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2016
CANAN YEŞİLYURT
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Tüketicilerin sürdürülebilir ambalaja sahip ürün satın alma niyeti
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2015
SEMA ÖVÜÇ
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The role of online brand communities on word of mouth communication and purchase intention of a new product
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2013
MELEK DEMİRAY
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Tüketici satın alma niyeti üzerinde menşe ülke bilgisinin rolü: Deri ayakkabı sektöründe bir uygulama
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2013
MERVE COŞKUN
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
An emerging concept: Digital strategies and I-marketing
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
HASAN İBRAHİM TOKSOY
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Evaluating product portfolio performance for a manufacturing company in the automotive industry
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
FUNDA YILMAZ
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Kurumsal itibar yönetimi aracı olarak firmaların web sitelerinin değerlendirilmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
GÜL GÖKDAĞLI
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Global market segmentation for a new product category based on consumer values and adoption
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
ŞEHNAZ ATAK
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
An analysis of consumer evaluations of brand extensions: The case of B2B brands extended into B2C markets
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
PINAR BİLGİN
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Lojistik hizmet sağlayıcı firma ile kurulan işbirliği ilişkisinin analizi ve firmanın pazarlama performansına etkisi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
KANAT UYSAL
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Teknolojik gelişme ile artan ürün özellikleri ve tüketici satın alma davranışına etkileri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
GÜLCAN EZER
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Advertising value of mobile marketing activities and consumer attitudes
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
GÖZDE EREN
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Örgütsel hizmet pazarlarında müşteri odaklı pazarlama yaklaşımı
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
CEM TÜRKKAN
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Endüstriyel pazarlarda marka değerinin satın alma davranışına etkisi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
CANAN PELİN TAPÇI
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Endüstriyel pazarlarda faaliyet gösteren KOBİ'ler açısından müşteri ilişkilerinin geliştirilmesi ve yönetimi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
RASİM BURAK ARDA
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Kimya sektöründe dağıtıcı firmaların geleceği: stratejik pazarlama kapsamında analiz ve öneriler
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
SERKAN SOYTAŞ
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Yeni ürün geliştirme süreci ve Türkiye toz tatlı pazarında uygulama
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
BAHADIR ÜNLÜ
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Türk tekstil firmalarının yurtdışı pazarlarına yönelik markalaşma süreci ve ilgili pazarlama faaliyetleri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
TANER ÖZTÜRK
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Türk hazır giyim sektöründe ihracat pazarlaması performansının analizi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2005
ANIL USBAŞ
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
3PL firmalarının arz zinciri içindeki yeri ve pazarlama yaklaşımları
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2005
MURAT YALÇIN KIRCA
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Kurumsal sosyal sorumluluk ve firmaların pazarlama başarısındaki yeri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2004
EBRU ÖZKAN
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A CRM approach to buyer-seller relatıonships in white goods sector: A case analysis
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2004
NİHAN KOÇ
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Müşteri bakış açısından marka yayma başarısının modellenmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2003
ÇİĞDEM GÖKSU
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|