İklim değişikliğini ne kadar iyi biliyoruz?
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
RAHAN ÖZTÜRK
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Mühendis Mektebi Âlisi'nin ilk Müdürü Mehmed Refik Fenmen'in hayatı ve eserleri
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
HANDE VURAL
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Bilim tarihinde denizcilik ve navigasyon
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
HATİCE ŞEYMA SELBESOĞLU
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Yapay zekânın felsefi kökenleri ve gelişimi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
NAZLI GÜLŞAH CİMİLLİ
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Süreyya İlmen'in Hayatı, Faaliyetleri ve Eserleri
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
REZAN ÇELEBİ ŞENDİL
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
6. sınıf öğrencilerinin solunum sistemi ile ilgili zihinsel modellerinin değişimi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2017
ABDÜNNUR PEKMEZCİ
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
5. sınıf "yaşamımızın vazgeçilmezi: Elektrik" ünitesinde kullanılan analojinin öğrenci başarısı, tutum, zihinsel modelleme ve kavram yanılgıları üzerine etkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2016
GONCA HARMAN
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
6. sınıf öğrencilerinin kan dolaşımı ile ilgili düşüncelerinin analizi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2016
TUBA GENÇBAY
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
6. sınıf öğrencilerinin görüntü kavramı ile ilgili kavramsal öğrenmelerinin incelenmesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2015
SÜMEYRA YAŞAR
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin atom kavramı ile ilgili zihinsel modelleri
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2011
SİBEL YALÇIN
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Fen bilgisi öğretmen adaylarının beyin temelli öğrenme ile ilgili bilgi düzeylerinin incelenmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2010
GONCA HARMAN
|
Topic
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|