Tourist distribution in Northern Mediterranean Basin countries: 2004–2020
PLoS One, Vol. 18, No. 11, Kasım 2023, ISSN: 1932-6203
ÖZ SABRİ, ERTEMEL ADNAN VEYSEL, BAŞAR PINAR, ÇOKTUĞ CEMİL CAN
@article{article,
author = {ÖZ SABRİ, ERTEMEL ADNAN VEYSEL, BAŞAR PINAR, Çoktuğ Cemil Can},
title = {Tourist distribution in Northern Mediterranean Basin countries: 2004–2020},
journal = {PLoS One},
year = 2023,
number = 11,
month = 11,
volume = 18
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Additive manufacturing process selection for automotive industry using Pythagorean fuzzy CRITIC EDAS
PLOS ONE, Vol. 18, No. 3, Eylül 2023, ISSN: 1932-6203
AKIN MENEKŞE, ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CAMGÖZ AKDAĞ HATİCE, GÖRENER ALİ
@article{article,
author = {AKIN MENEKŞE, ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CAMGÖZ AKDAĞ HATİCE, GÖRENER ALİ},
title = {Additive manufacturing process selection for automotive industry using Pythagorean fuzzy CRITIC EDAS},
journal = {PLOS ONE},
year = 2023,
number = 3,
month = 9,
volume = 18
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Additive manufacturing process selection for automotive industry using Pythagorean fuzzy CRITIC EDAS
Public Library of Science (PLoS), Vol. 18, Mart 2023, ISSN: 1932-6203
AKIN MENEKŞE, ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CAMGÖZ AKDAĞ HATİCE, GÖRENER ALİ
@article{article,
author = {AKIN MENEKŞE, ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CAMGÖZ AKDAĞ HATİCE, GÖRENER ALİ},
title = {Additive manufacturing process selection for automotive industry using Pythagorean fuzzy CRITIC EDAS},
journal = {Public Library of Science (PLoS)},
year = 2023,
month = 3,
volume = 18
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Smartphone Addiction Assessment Using Pythagorean Fuzzy CRITIC-TOPSIS
Sustainability, Vol. 15, No. 5, Şubat 2023, s. 1-19, ISSN: 2071-1050
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, NULL AKIN MENEKŞE, CAMGÖZ AKDAĞ HATİCE
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL, null AKIN MENEKŞE, CAMGÖZ AKDAĞ HATİCE},
title = {Smartphone Addiction Assessment Using Pythagorean Fuzzy CRITIC-TOPSIS},
journal = {Sustainability},
year = 2023,
number = 5,
pages = {1-19},
month = 2,
volume = 15
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Teknoparks, Innovation, Business Environment and Entrepreneurship
Texnoparkların Taqsilda ve İnkisaftaki Rolu Uluslararası Sempozyumu, Nahçıvan/AZERBAYCAN, 26 Aralık 2022
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@inproceedings{inproceedings,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {Teknoparks, Innovation, Business Environment and Entrepreneurship},
year = 2022,
month = 12
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The relationship of work engagement with job experience, marital status and having children among flexible workers after the Covid-19 pandemic
PLOS ONE, Vol. 17, No. 11, Kasım 2022, s. 1-18, ISSN: 1932-6203
ÇEMBERCİ MURAT, CİVELEK MUSTAFA EMRE, ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CÖMERT PERLİN NAZ
@article{article,
author = {ÇEMBERCİ MURAT, CİVELEK MUSTAFA EMRE, ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CÖMERT PERLİN NAZ},
title = {The relationship of work engagement with job experience, marital status and having children among flexible workers after the Covid-19 pandemic},
journal = {PLOS ONE},
year = 2022,
number = 11,
pages = {1-18},
month = 11,
volume = 17
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Analyzing the Effect of One-Stop Shopping on Purchase Intention in E-Commerce
International Journal of Information Systems in the Service Sector (IJISSS), Vol. 14, No. 1, Ocak 2022, ISSN: 1935-5688
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CİVELEK MUSTAFA EMRE
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CİVELEK MUSTAFA EMRE},
title = {Analyzing the Effect of One-Stop Shopping on Purchase Intention in E-Commerce},
journal = {International Journal of Information Systems in the Service Sector (IJISSS)},
year = 2022,
number = 1,
month = 1,
volume = 14
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE PERFORMANS PAZARLAMA YAKLAŞIMIYLA UÇTAN UCA DÖNÜŞÜM OPTİMİZASYONU ÜZERİNE BİR UYGULAMA
ASOS Yayinevi, Vol. 2, Ocak 2022, ISSN: 2822-4957
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ÇOKTUĞ CEMİL CAN, ERTEMEL SİNAN
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL, Çoktuğ Cemil Can, ERTEMEL SİNAN},
title = {OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE PERFORMANS PAZARLAMA YAKLAŞIMIYLA UÇTAN UCA DÖNÜŞÜM OPTİMİZASYONU ÜZERİNE BİR UYGULAMA},
journal = {ASOS Yayinevi},
year = 2022,
month = 1,
volume = 2
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Lean Approach to Social Entrepreneurship Research Anthology on Approaches to Social and Sustainable Entrepreneurship
2022, s. 1103-1127, IGI Global
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@book{book,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {Lean Approach to Social Entrepreneurship},
booktitle = {Research Anthology on Approaches to Social and Sustainable Entrepreneurship},
year = 2022,
pages = {1103-1127},
publisher = {IGI Global}
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Yeni Ekonomi ve Bilgi Toplumunda Entelektüel Sermayenin Firma Performansına Etkileri ve Bir Uygulama
İstanbul Ticaret üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Vol. 20, No. 42, Aralık 2021, s. 1322-1342, ISSN: 2717-7483
ÖLMEZ TÜLAY, PİRTİNİ SERDAR, ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@article{article,
author = {ÖLMEZ TÜLAY, PİRTİNİ SERDAR, ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {Yeni Ekonomi ve Bilgi Toplumunda Entelektüel Sermayenin Firma Performansına Etkileri ve Bir Uygulama},
journal = {İstanbul Ticaret üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi},
year = 2021,
number = 42,
pages = {1322-1342},
month = 12,
volume = 20
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Analyzing the Effect of One-Stop Shopping on Purchase Intention in E-Commerce
International Journal of Information Systems in the Service Sector (IJISSS), Vol. 14, No. 1, Aralık 2021, s. 1-15, ISSN: 1935-5696
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CİVELEK MUSTAFA EMRE
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CİVELEK MUSTAFA EMRE},
title = {Analyzing the Effect of One-Stop Shopping on Purchase Intention in E-Commerce},
journal = {International Journal of Information Systems in the Service Sector (IJISSS)},
year = 2021,
number = 1,
pages = {1-15},
month = 12,
volume = 14
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Is YouTube a Search Engine or a Social Network? Analyzing Evaluative Inconsistencies
Business and Economics Research Journal, Vol. 12, No. 4, Ekim 2021, s. 871-881, ISSN: 2619-9491
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, AMMOURA AHMED
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL, Ammoura Ahmed},
title = {Is YouTube a Search Engine or a Social Network? Analyzing Evaluative Inconsistencies},
journal = {Business and Economics Research Journal},
year = 2021,
number = 4,
pages = {871-881},
month = 10,
volume = 12
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Distribution Network Design Model for Additive Manufacturing
Global Joint Conference on Industrial Engineering and Its Application Areas, 14 Ağustos 2021, s. 257-269
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ERTEMEL SİNAN, ÇOKTUĞ CEMİL CAN, ERK ALİ CAN, GÖRENER ALİ
@inproceedings{inproceedings,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ERTEMEL SİNAN, Çoktuğ Cemil Can, Erk Ali Can, GÖRENER ALİ},
title = {A Distribution Network Design Model for Additive Manufacturing},
year = 2021,
pages = {257-269},
month = 8
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The role of customer experience in the effect of online flow state on customer loyalty
PLOS ONE, Vol. 16, No. 7, Temmuz 2021, s. 1-15, ISSN: 1932-6203
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CİVELEK MUSTAFA EMRE, EROĞLU PEKTAŞ GÜZİDE ÖNCÜ, ÇEMBERCİ MURAT
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CİVELEK MUSTAFA EMRE, EROĞLU PEKTAŞ GÜZİDE ÖNCÜ, ÇEMBERCİ MURAT},
title = {The role of customer experience in the effect of online flow state on customer loyalty},
journal = {PLOS ONE},
year = 2021,
number = 7,
pages = {1-15},
month = 7,
volume = 16
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
INVESTIGATING THE SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES OF ARTIFICIAL
INTELLIGENCE: A QUALITATIVE RESEARCH
Journal of International Trade, Logistics and Law,, Vol. 7, No. 1, Haziran 2021, s. 75-89, ISSN: 2149-9748
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, KARADAYI TALHA, MAKARITOU PARASKEVİ
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL, KARADAYI TALHA, MAKARITOU Paraskevi},
title = {INVESTIGATING THE SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES OF ARTIFICIAL
INTELLIGENCE: A QUALITATIVE RESEARCH},
journal = {Journal of International Trade, Logistics and Law,},
year = 2021,
number = 1,
pages = {75-89},
month = 6,
volume = 7
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The role of customer experience in the effect of online flow state on customer loyalty
PLOS ONE, Vol. 16, No. 7, Ocak 2021, ISSN: 1932-6203
CİVELEK MUSTAFA EMRE, ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@article{article,
author = {CİVELEK MUSTAFA EMRE, ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {The role of customer experience in the effect of online flow state on customer loyalty},
journal = {PLOS ONE},
year = 2021,
number = 7,
month = 1,
volume = 16
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Illusional Marketing: The Use of Storytelling, User Experience and Gamification in Business
Nebraska/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2021, University of Nebraska, Lincoln
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@book{book,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {Illusional Marketing: The Use of Storytelling, User Experience and Gamification in Business},
year = 2021,
publisher = {University of Nebraska, Lincoln}
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Effect of Personality Traits on Credit Score Using Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) Personality Types Eurasian Business and Economics Perspectives
2021, s. 185-200, Springer
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ÇAYLAK GÖKHAN
@book{book,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ÇAYLAK GÖKHAN},
title = {The Effect of Personality Traits on Credit Score Using Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) Personality Types},
booktitle = {Eurasian Business and Economics Perspectives},
year = 2021,
pages = {185-200},
publisher = {Springer}
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Distribution Network Design Model for Additive Manufacturing Industrial Engineering in the Internet-of-Things World
2021, s. 250-270, Springer
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ERTEMEL SİNAN, ÇOKTUĞ CEMİL CAN, ERK ALİ CAN, GÖRENER ALİ
@book{book,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ERTEMEL SİNAN, Çoktuğ Cemil Can, Erk Ali Can, GÖRENER ALİ},
title = {A Distribution Network Design Model for Additive Manufacturing},
booktitle = {Industrial Engineering in the Internet-of-Things World},
year = 2021,
pages = {250-270},
publisher = {Springer}
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
ANALYZING STORYTELLING ELEMENTS THROUGH ONLINE DATABASE PLATFORMS IMDb CASE
5th International Scientific Research Congress (IBAD-2020), Istanbul/TÜRKİYE, 1 Eylül 2020, s. 95-105
HASSAN MİRAL, ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@inproceedings{inproceedings,
author = {Hassan Miral, ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {ANALYZING STORYTELLING ELEMENTS THROUGH ONLINE DATABASE PLATFORMS IMDb CASE},
year = 2020,
pages = {95-105},
month = 9
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Distribution Network Design Model for
Additive Manufacturing
Global Joıint Conference on Industrial Engineering and Its Application Areas, 14 Ağustos 2020
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ERTEMEL SİNAN, ÇOKTUĞ CEMİL CAN, ERK ALİ CAN, GÖRENER ALİ
@inproceedings{inproceedings,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ERTEMEL SİNAN, Çoktuğ Cemil Can, Erk Ali Can, GÖRENER ALİ},
title = {A Distribution Network Design Model for
Additive Manufacturing},
year = 2020,
month = 8
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Marketing Approach to a Psychological Problem: Problematic Smartphone Use on Adolescents
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH, Vol. 17, No. 7, Nisan 2020, ISSN: 1660-4601
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,ARİ ELA
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,Ari Ela},
title = {A Marketing Approach to a Psychological Problem: Problematic Smartphone Use on Adolescents},
journal = {INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH},
year = 2020,
number = 7,
month = 4,
volume = 17
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
LOJİSTİK SEKTÖRÜNDE ENDÜSTRİ 4.0 UYGULAMALARININ OPERASYONEL VERİMLİLİĞE ETKİSİ
Business Management Studies: An International Journal, Vol. 8, No. 1, Mart 2020, s. 371-395, ISSN: 2148-2586
ALKIŞ GAMZE,PİRTİNİ SERDAR,ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@article{article,
author = {ALKIŞ GAMZE,PİRTİNİ SERDAR,ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {LOJİSTİK SEKTÖRÜNDE ENDÜSTRİ 4.0 UYGULAMALARININ OPERASYONEL VERİMLİLİĞE ETKİSİ},
journal = {Business Management Studies: An International Journal},
year = 2020,
number = 1,
pages = {371-395},
month = 3,
volume = 8
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Marketing Approach to a Psychological Problem: Problematic Smartphone Use on Adolescents
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH, Vol. 17, No. 7, Ocak 2020, ISSN: 1660-4601
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ARI ELA
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ARI ELA},
title = {A Marketing Approach to a Psychological Problem: Problematic Smartphone Use on Adolescents},
journal = {INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH},
year = 2020,
number = 7,
month = 1,
volume = 17
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
- POST-MODERN PAZARLAMANIN KARANLIK YÜZÜ: TASARLANAN BİR OLGU OLARAK TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI SANAYİ POLİTİKALARI, EKONOMİK VE SOSYAL EĞİLİMLER
2020, s. 11-29, Hipeyayın
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@book{book,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {- POST-MODERN PAZARLAMANIN KARANLIK YÜZÜ: TASARLANAN BİR OLGU OLARAK TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI},
booktitle = {SANAYİ POLİTİKALARI, EKONOMİK VE SOSYAL EĞİLİMLER},
year = 2020,
pages = {11-29},
publisher = {Hipeyayın}
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
- Dijitalleşme Sürecinde Müşteri Deneyiminin Kritik Rolü ve Amazon.com Örneği Teknolojik ve Dijital Dönüşüm Ekonomiye, Sektörlere ve Mesleklere Etkileri
2020, s. 153-173, Nobel Yayınevi
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@book{book,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {- Dijitalleşme Sürecinde Müşteri Deneyiminin Kritik Rolü ve Amazon.com Örneği},
booktitle = {Teknolojik ve Dijital Dönüşüm Ekonomiye, Sektörlere ve Mesleklere Etkileri},
year = 2020,
pages = {153-173},
publisher = {Nobel Yayınevi}
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
PANDEMİ SONRASI PAZARLAMA ANLAYIŞI PANDEMİ SONRASI YENİ DÜNYA DÜZENİNDE TEKNOLOJİ YÖNETİMİ VE İNSANİ DİJİTALİZASYON
İstanbul/TÜRKİYE, 2020, s. 411-436, HiperYayın
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@book{book,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {PANDEMİ SONRASI PAZARLAMA ANLAYIŞI},
booktitle = {PANDEMİ SONRASI YENİ DÜNYA DÜZENİNDE TEKNOLOJİ YÖNETİMİ VE İNSANİ DİJİTALİZASYON},
year = 2020,
pages = {411-436},
publisher = {HiperYayın}
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
3D PRINTING AS A NEW DIMENSION TO MARKETING
34th SISECAM INTERNATIONAL GLASS SYMPOSIUM, 20 Kasım 2019
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@inproceedings{inproceedings,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {3D PRINTING AS A NEW DIMENSION TO MARKETING},
year = 2019,
month = 11
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
TECHNOLOGY ADDICTION IN THE ATTENTION ECONOMY AND POSSIBLE SOLUTIONS
International Social Innovation Congress, istanbul/TÜRKİYE, 16 Ekim 2019
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@inproceedings{inproceedings,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {TECHNOLOGY ADDICTION IN THE ATTENTION ECONOMY AND POSSIBLE SOLUTIONS},
year = 2019,
month = 10
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Managerial Implications of the Relationship Between Customer Care and Purchase Intention in Online Shopping
Business Management Studies: An International Journal, Vol. 7, No. 1, Mart 2019, s. 514-526, ISSN: 2148-2586
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,CİVELEK MUSTAFA EMRE
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,CİVELEK MUSTAFA EMRE},
title = {Managerial Implications of the Relationship Between Customer Care and Purchase Intention in Online Shopping},
journal = {Business Management Studies: An International Journal},
year = 2019,
number = 1,
pages = {514-526},
month = 3,
volume = 7
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Role of Brand Equity and Perceived Value for Stimulating Purchase Intention in B2C e-Commerce Web Sites
BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL, Vol. 10, No. 1, Ocak 2019, s. 233-243, ISSN: 2619-9491
CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@article{article,
author = {CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {The Role of Brand Equity and Perceived Value for Stimulating Purchase Intention in B2C e-Commerce Web Sites},
journal = {BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL},
year = 2019,
number = 1,
pages = {233-243},
month = 1,
volume = 10
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Effect of E-Commerce Web Site Security on Purchase Intention
Beykoz Akademi Dergisi, Vol. 6, No. 2, Aralık 2018, s. 81-89, ISSN: 2651-5393
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,CİVELEK MUSTAFA EMRE
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,CİVELEK MUSTAFA EMRE},
title = {The Effect of E-Commerce Web Site Security on Purchase Intention},
journal = {Beykoz Akademi Dergisi},
year = 2018,
number = 2,
pages = {81-89},
month = 12,
volume = 6
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Implications of Blockchain Technology on Marketing
Journal of International Trade, Logistics and Law, Vol. 4, No. 2, Aralık 2018, s. 35-45, ISSN: 2149-9748
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {Implications of Blockchain Technology on Marketing},
journal = {Journal of International Trade, Logistics and Law},
year = 2018,
number = 2,
pages = {35-45},
month = 12,
volume = 4
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Technology Addiction in the Digital Economy and Suggested Solutions
ADDICTA-THE TURKISH JOURNAL ON ADDICTIONS, Vol. 5, No. 4, Aralık 2018, s. 683-690, ISSN: 2148-7286
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,AYDİN GOKHAN
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,Aydin Gokhan},
title = {Technology Addiction in the Digital Economy and Suggested Solutions},
journal = {ADDICTA-THE TURKISH JOURNAL ON ADDICTIONS},
year = 2018,
number = 4,
pages = {683-690},
month = 12,
volume = 5
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
DIJITALLESEN DÜNYADA SAG BEYNIN YÜKSELISI VEMÜSTERILERLE ETKILESIM IÇIN YENI STRATEJILER
33. ŞİŞECAM CAM SEMPOZYUMU, 2 Kasım 2018
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@inproceedings{inproceedings,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {DIJITALLESEN DÜNYADA SAG BEYNIN YÜKSELISI VEMÜSTERILERLE ETKILESIM IÇIN YENI STRATEJILER},
year = 2018,
month = 11
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Dijitalleşen Dünyada Tüketici Davranışları Açısından Mobil Teknoloji Bağımlılığı: Üniversite Öğrencileri Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yıldız Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Vol. 2, No. 02, Kasım 2018, s. 18-34, ISSN: 2587-2036
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, EROĞLU PEKTAŞ GÜZİDE ÖNCÜ
@article{article,
author = {Ertemel Adnan Veysel, Eroğlu Pektaş Güzide Öncü},
title = {Dijitalleşen Dünyada Tüketici Davranışları Açısından Mobil Teknoloji Bağımlılığı: Üniversite Öğrencileri Üzerine Nitel Bir Araştırma},
journal = {Yıldız Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi},
year = 2018,
number = 02,
pages = {18-34},
month = 11,
volume = 2
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Ürün Portföyünün E-Ticaret Web Sitelerinde Marka Oluşturmaya Etkisi
5. Asos Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyomu, 25 Ekim 2018
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@inproceedings{inproceedings,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {Ürün Portföyünün E-Ticaret Web Sitelerinde Marka Oluşturmaya Etkisi},
year = 2018,
month = 10
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Effect of Product Portfolio on Purchase Intention in E-Commerce Web Sites
Mühendislik ve Teknoloji Yönetimi Zirvesi 2018– ETMS2018- İstanbul Teknik Üniversitesi Bahçeşehir Üniversitesi, İstanbul/TÜRKİYE, 4 Ekim 2018, s. 64-70
CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@inproceedings{inproceedings,
author = {CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {The Effect of Product Portfolio on Purchase Intention in E-Commerce Web Sites},
year = 2018,
pages = {64-70},
month = 10
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Dijitalleşen Dünyada Tüketici Davranışları Açısından Mobil Teknoloji Bağımlılığı: Üniversite Öğrencileri Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yıldız Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Vol. 2, No. 2, Ekim 2018, s. 18-34, ISSN: 2587-2036
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,EROĞLU PEKTAŞ GÜZİDE ÖNCÜ
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,EROĞLU PEKTAŞ GÜZİDE ÖNCÜ},
title = {Dijitalleşen Dünyada Tüketici Davranışları Açısından Mobil Teknoloji Bağımlılığı: Üniversite Öğrencileri Üzerine Nitel Bir Araştırma},
journal = {Yıldız Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi},
year = 2018,
number = 2,
pages = {18-34},
month = 10,
volume = 2
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Dijital Ekonomide Teknoloji Bağımlılığı ve Çözüm Önerileri
Addicta: The Turkish Journal on Addictions, Vol. 5, No. 4, Eylül 2018, s. 665-690, ISSN: 2148-7286
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,AYDIN GÖKHAN
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,AYDIN GÖKHAN},
title = {Dijital Ekonomide Teknoloji Bağımlılığı ve Çözüm Önerileri},
journal = {Addicta: The Turkish Journal on Addictions},
year = 2018,
number = 4,
pages = {665-690},
month = 9,
volume = 5
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Sıfır Anı Gerçekliğinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Otomotiv Sektörü İçin Bir Durum Analizi
23. Pazarlama Kongresi, 27 Haziran 2018
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,PEYK PEYVENT
@inproceedings{inproceedings,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,PEYK Peyvent},
title = {Sıfır Anı Gerçekliğinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Otomotiv Sektörü İçin Bir Durum Analizi},
year = 2018,
month = 6
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
AKILLI TELEFON KULLANIICILARININ UCRETLİ UYGULAMA SATIN ALMA NİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Mayıs 2018
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,ÇUDİN DOĞUKAN
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,ÇUDİN DOĞUKAN},
title = {AKILLI TELEFON KULLANIICILARININ UCRETLİ UYGULAMA SATIN ALMA NİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER},
journal = {İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi},
year = 2018,
month = 5
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Trust Building Model of Customers on B2C Websites: A Research on Generation Y Customers
Journal of History, Culture Art Research, Vol. 7, No. 1, Mart 2018, s. 332-340, ISSN: 2147-0626
CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@article{article,
author = {CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {Trust Building Model of Customers on B2C Websites: A Research on Generation Y Customers},
journal = {Journal of History, Culture Art Research},
year = 2018,
number = 1,
pages = {332-340},
month = 3,
volume = 7
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Technology Addiction in the Digital Economy and Suggested Solutions
ADDICTA-THE TURKISH JOURNAL ON ADDICTIONS, Vol. 5, No. 4, Ocak 2018, ISSN: 2148-7286
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, AYDIN GÖKHAN
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL, AYDIN GÖKHAN},
title = {Technology Addiction in the Digital Economy and Suggested Solutions},
journal = {ADDICTA-THE TURKISH JOURNAL ON ADDICTIONS},
year = 2018,
number = 4,
month = 1,
volume = 5
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
IMPACT OF SPONSORSHIP ON CREATING CUSTOMERLOYALTY: VODAFONE-BEŞİKTAŞ J.K. CASE Current Debates in Business Studies Vo.15
2018, IJOPEC Publication
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,ŞAHİN BURÇİN KORKUT
@book{book,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,Şahin Burçin Korkut},
title = {IMPACT OF SPONSORSHIP ON CREATING CUSTOMERLOYALTY: VODAFONE-BEŞİKTAŞ J.K. CASE},
booktitle = {Current Debates in Business Studies Vo.15},
year = 2018,
publisher = {IJOPEC Publication}
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Dijital Çağda İllüzyonel Pazarlama, Hikâyeleştirme, Kullanıcı Deneyimi ve Oyunlaştırmanın İş Dünyasında Kullanımı
İstanbul/TÜRKİYE, 2018, Kriter Yayınevi
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@book{book,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {Dijital Çağda İllüzyonel Pazarlama, Hikâyeleştirme, Kullanıcı Deneyimi ve Oyunlaştırmanın İş Dünyasında Kullanımı},
year = 2018,
publisher = {Kriter Yayınevi}
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Impact of Soc!al Med!a on Purchas!ng Behav!our of Tourism Consumers in Turkey A Critical Review of Social Sciences Theory and Practice
2018, Frontpage Publishing
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,DENK VOLKAN
@book{book,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,Denk Volkan},
title = {Impact of Soc!al Med!a on Purchas!ng Behav!our of Tourism Consumers in Turkey},
booktitle = {A Critical Review of Social Sciences Theory and Practice},
year = 2018,
publisher = {Frontpage Publishing}
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi
İstanbul/TÜRKİYE, 2018, Kriter Yayınevi
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@book{book,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi},
year = 2018,
publisher = {Kriter Yayınevi}
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Lean Approach to Social Entrepreneurship Creating Business Value and Competitive Advantage With Social Entrepreneurship
2018, s. 115-139, IGI Global
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@book{book,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {Lean Approach to Social Entrepreneurship},
booktitle = {Creating Business Value and Competitive Advantage With Social Entrepreneurship},
year = 2018,
pages = {115-139},
publisher = {IGI Global}
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
EFFECTS OF ZERO MOMENT OF TRUTH ON CONSUMER BEHAVIOR FOR FMCG PRODUCTS
7th International Conference of Strategic Research on Social Science and Education, 13 Ekim 2017
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,LAİK GİZEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,Laik Gizem},
title = {EFFECTS OF ZERO MOMENT OF TRUTH ON CONSUMER BEHAVIOR FOR FMCG PRODUCTS},
year = 2017,
month = 10
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
THE ROLE OF GAMIFICATION IN ONLINE LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS
7th International Conference of Strategic Research on Social Science and Education, 13 Ekim 2017
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,SEL VOLKAN
@inproceedings{inproceedings,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,SEL VOLKAN},
title = {THE ROLE OF GAMIFICATION IN ONLINE LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS},
year = 2017,
month = 10
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Importance of Unconscious Mind for Consumer Engagement in the Digital Age: A Model Proposal
22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon/TÜRKİYE, 28 Eylül 2017
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@inproceedings{inproceedings,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {The Importance of Unconscious Mind for Consumer Engagement in the Digital Age: A Model Proposal},
year = 2017,
month = 9
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Examining the effects of green marketing on the purchasing behaviours of consumers in socio-demographic aspects
International Journal of Social Sciences and Education Research, Mart 2017
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,TURKOGLU ANIL
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,TURKOGLU ANIL},
title = {Examining the effects of green marketing on the purchasing behaviours of consumers in socio-demographic aspects},
journal = {International Journal of Social Sciences and Education Research},
year = 2017,
month = 3
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Effects of Zero Moment of Truth on Consumer Buying Decision, An Exploratory Research in Turkey,
International Journal of Social Sciences and Education Research, Ocak 2017
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,BAŞÇI AHMET
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,BAŞÇI AHMET},
title = {Effects of Zero Moment of Truth on Consumer Buying Decision, An Exploratory Research in Turkey,},
journal = {International Journal of Social Sciences and Education Research},
year = 2017,
month = 1
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Consumer Insight as a Strategic Advantage Using Big Data and Analytics
International Journal of Commerce and Finance, Kasım 2016
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {Consumer Insight as a Strategic Advantage Using Big Data and Analytics},
journal = {International Journal of Commerce and Finance},
year = 2016,
month = 11
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Corporate Personality Perspective in Corporate Reputation Management: A Survey of Corporate Personality Perception on Business Administration Students
International Journal of Social Sciences and Education Research, Vol. 1, No. 1, Ekim 2016
BAŞÇI AHMET,ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@article{article,
author = {BAŞÇI AHMET,ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {Corporate Personality Perspective in Corporate Reputation Management: A Survey of Corporate Personality Perception on Business Administration Students},
journal = {International Journal of Social Sciences and Education Research},
year = 2016,
number = 1,
month = 10,
volume = 1
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
An Exploratory Analysis of Online Shopping Behavior in Turkey
International Journal of Commerce and Finance, Vol. 1, No. 2, Eylül 2016, s. 67-80
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,ÇELİK BÜĞRA
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,ÇELİK BÜĞRA},
title = {An Exploratory Analysis of Online Shopping Behavior in Turkey},
journal = {International Journal of Commerce and Finance},
year = 2016,
number = 2,
pages = {67-80},
month = 9,
volume = 1
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Role of Social Media Advertising in Consumer Buying Behavior
International Journal of Commerce and Finance, Vol. 1, No. 2, Eylül 2016, s. 81-90
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,AMMOURA AHMAD
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,AMMOURA AHMAD},
title = {The Role of Social Media Advertising in Consumer Buying Behavior},
journal = {International Journal of Commerce and Finance},
year = 2016,
number = 2,
pages = {81-90},
month = 9,
volume = 1
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
CRM’IN GELECEGI: YAYGIN BILISIM VE ORTAM DUYARLI MOBIL PAZARLAMA KAVRAMLARININ INCELENMESI
Kafkas University. Faculty of Economics and Administrative Sciences. Journal, Vol. 7, No. 13, Haziran 2016, s. 169-187
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,GÜRDAL SAHAVET
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,GÜRDAL SAHAVET},
title = {CRM’IN GELECEGI: YAYGIN BILISIM VE ORTAM DUYARLI MOBIL PAZARLAMA KAVRAMLARININ INCELENMESI},
journal = {Kafkas University. Faculty of Economics and Administrative Sciences. Journal},
year = 2016,
number = 13,
pages = {169-187},
month = 6,
volume = 7
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Teknoloji girişimi süreç yönetiminde yeni bir yaklaşım: yalın girişim metodolojisinin incelenmesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Haziran 2016
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL},
title = {Teknoloji girişimi süreç yönetiminde yeni bir yaklaşım: yalın girişim metodolojisinin incelenmesi},
journal = {İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi},
year = 2016,
month = 6
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The impact of zero moment of truth on consumer buying decision: An exploratoryresearch in Turkey
International Journal of Social Sciences and Education Research, Vol. 2, No. 4, Haziran 2015, s. 309-316, ISSN: 2149-5939
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,PEYK PEYVENT
@article{article,
author = {ERTEMEL ADNAN VEYSEL,PEYK Peyvent},
title = {The impact of zero moment of truth on consumer buying decision: An exploratoryresearch in Turkey},
journal = {International Journal of Social Sciences and Education Research},
year = 2015,
number = 4,
pages = {309-316},
month = 6,
volume = 2
}
|
Topic
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|