The effects of loyalty programs on customer loyalty in automotive industry
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
ASLINUR ERDEMOĞLU
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The effects of online marketing communications and sales promotion types on online television sales
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
EMRE ÖZBODUR
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The role of authentic brand activism in brand management: A content analysis of sustainability reports
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
VESİLE SUKAS
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Stoic grounds for cbbe management (Customer Based Brand Equity): perceived virtues of the brand and its impact on CBBE in case of negative publicity
Lisansüstü Programlar Enstitüsü, İstanbul Bilgi Üniversitesi, 2020
ŞAFAK IRKLI
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Market leader and market challenger strategies of apparel industry in digital space: a content analysis of instagram posts of LC Waikiki and koton
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
YÜKSEL SAĞLAM
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The effects of self-service technology-related characteristics on brand experience and customer satisfaction at airports
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
SENA KILIÇ
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The antecedents of consumer dishonest behavior and its impact on consumer-brand relationship
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
DİDEM GAMZE IŞIKSAL
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Havayolu şirketlerinde çevrimiçi mağaza tasarım unsurlarının kullanıcı deneyimi üzerinden analizi ve yeniden yapılandırılması: Türk Hava Yolları örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
GÖZDE TAYYİP
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Prediction of churn rate for prepaid customers in turkish telecom industry
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
CANSU ALATAŞ
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Akıllı ev sistemlerinin benimsenmesini etkileyen faktörlerin tüketici algıları üzerinden analizi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
ALİ EMRE ONUR
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
An examination of factors affecting e-retailer revisit intention: An experimental study on individual-related and relational causes
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
NEŞENUR ALTINİĞNE
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The factors affecting integration of communication on multi-screen digital story telling design for autotmotive consumers
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Bilgi Üniversitesi, 2017
MUSTAFA ONGUN NURAY
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Nesnelerin interneti konseptinin benimsenmesini etkileyen faktörler: Model önerisi ve testi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2017
MUHAMMET CAN GÜLEREN
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A typology of mobile content consumers and their decision making styles
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2016
ZEKERİYA EREN KOÇYİĞİT
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Using micro location-based technologies in mobile marketing: Integration of SMS with mass, segmented and location-based customer data
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2015
GÜLŞAH ÇINAR
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Examination of the co-production process in self service technologies: Linking co-production to co-creation of value
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2014
BİRGÜL KÜPELİ
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Mobile advertising attractiveness and its determinants
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2013
DİLARA MATARACİ
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The effect of viral marketing on Y generation's purchasing behavior
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2013
EDA İSKEÇELİ
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Determinants of brand equity dimensions: A consumer based model incorporating product value, brand trust-affect, risk aversion, country image and involvement
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2013
ZEYNEP VURAL
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Sustainability as a brand promise: A case of Swedish companies
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2012
MARINA ILYUSHENKO YAYLA
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Service failures and recovery recommendations: A content analysis on private shopping sites
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2012
ASLIHAN GÜZİN SELÇUK
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Effects of corporate social responsibility on consumer loyalty in the telecommunication sector
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2012
NURİYE YILMAZ
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The perspectives of the owners managers of the SMEs operating in printing sector in Ankara on the concept and obstacles of institutionalization
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2011
NİRAY TUNÇEL
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
How does customer-based brand equity change as the result of an exposure to online and offline advertising?
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2011
ÇİĞDEM YÜKSEL
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Determinants of purchase behavior towards private shopping websites: A consumer-based model incorporating website features, consumer-centric indicators and sales promotions
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2011
SUNA AKALIN
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Kurumsal kimlik yönetiminde kurum kültürünün bileşenlerinin incelenmesi: Banka çalışanları üzerinde bir uygulama
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2011
MUSTAFA GÜVEN
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The factors affecting social network platform engagement for online information search and collection
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2011
ÇİĞDEM MUTLU
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Exploring indicators of consumer based corporate brand equity: A preliminary study
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2011
SELİN GERMİRLİ
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A study of corporate image for automotive companies in Turkey including Mercedes-Benz, BMW, Audi and Volvo
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2010
EZGI YILDIZ
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The determinants of radical versus incremental mobile service innovation adoption: Model development and testing at low versus high consumer involvement levels
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
UYGUR GÜMÜŞLÜ
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The role of marketing accountability at the marketing and research and development departments' integration and the new product success
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
OĞUZ ALİ ACAR
|
Konu
Tez ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|