GATE Rudder System as a Retrofit fort he Next Generation Propulsion and Steering of Ships (Project no: 860337)
Proje Tipi : Avrupa Birliği, Proje Bütçesi : € 2.000.000,00, 1 Şubat 2021
|
Konu
GATE Rudder System as a Retrofit fort he Next Generation Propulsion and Steering of Ships (Project no: 860337)
|
İTÜ KATMANSİS Projesi Çekme Tankı Testleri-ROKETSAN
Proje Tipi : Özel Kuruluşlar, Proje Bütçesi : ₺ 100.000,00, 16 Eylül 2020
|
Konu
İTÜ KATMANSİS Projesi Çekme Tankı Testleri -ROKETSAN
|
Dinamik Konumlandırma Gemisi Manevra Türevleri ve Gemi/Denizaltı Paraketesi için Hız Kalibrasyonu (DİKMAN&PARKAL) Geliştirme Projesi-ASELSAN
Proje Tipi : Özel Kuruluşlar, Proje Bütçesi : ₺ 100.000,00, 19 Temmuz 2019, 22 Eylül 2019
|
Konu
Dinamik Konumlandırma Gemisi Manevra Türevleri ve Gemi/Denizaltı Paraketesi için Hız Kalibrasyonu (DİKMAN&PARKAL) Geliştirme Projesi-ASELSAN
|
Dinamik Konumlandırma Sistemi Geliştirme Projesi (DİKONS)-ASELSAN
Proje Tipi : Özel Kuruluşlar, Proje Bütçesi : ₺ 100.000,00, 24 Aralık 2018, 22 Mayıs 2019
|
Konu
Dinamik Konumlandırma Sistemi Geliştirme Projesi (DİKONS)-ASELSAN
|
Denizaltı manevra testleri için doğrulama modeli üretimi (Proje no:39781)
Proje Tipi : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Proje Bütçesi : ₺ 10.000,00, 29 Şubat 2016, 9 Haziran 2021
|
Konu
Denizaltı manevra testleri için doğrulama modeli üretimi (Proje no:39781)
|
1196.TGSD.2015-Denizaltı ve su üstü gemileri hidrodinamik deneyleri için kendinden hareketli test sistemi
Proje Tipi : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç), Proje Bütçesi : ₺ 100.000,00, 15 Mayıs 2015, 15 Mayıs 2016
|
Konu
1196.TGSD.2015-Denizaltı ve su üstü gemileri hidrodinamik deneyleri için kendinden hareketli test sistemi
|
0761.TGSD.2014-Sualtı, uzay ve sağlık çalışmaları için karbondiyoksit absorpsiyonu ve oksijen üretimi yapan portatif solunum sistemi
Proje Tipi : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç), Proje Bütçesi : ₺ 100.000,00, 5 Mayıs 2014, 28 Haziran 2015
|
Konu
0761.TGSD.2014-Sualtı, uzay ve sağlık çalışmaları için karbondiyoksit absorpsiyonu ve oksijen üretimi yapan portatif solunum sistemi
|
Türk Savaş gemilerinin hidro-akustik özelliklerinin iyileştirilmesi için kavitasyon tüneli ve manevra deney sistemi (KATMANSİS)
Proje Tipi : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç), Proje Bütçesi : ₺ 2.000.000,00, 17 Haziran 2013, 1 Şubat 2020
|
Konu
Türk Savaş gemilerinin hidro-akustik özelliklerinin iyileştirilmesi için kavitasyon tüneli ve manevra deney sistemi (KATMANSİS)
|
0819.TGSD.2013 Zıt dönüşlü pervane sistemi
Proje Tipi : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç), Proje Bütçesi : ₺ 100.000,00, 15 Mayıs 2013, 28 Mayıs 2014
|
Konu
0819.TGSD.2013 Zıt dönüşlü pervane sistemi
|
0755.TGSD.2013-Proton exchange membran yakıt pillerinin su altı, havacılık ve uzay araçlarında kullanımı için reaktant hidrojen ve oksijenin indirgenmesi
Proje Tipi : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç), Proje Bütçesi : ₺ 100.000,00, 5 Mayıs 2013, 28 Haziran 2014
|
Konu
0755.TGSD.2013-Proton exchange membran yakıt pillerinin su altı, havacılık ve uzay araçlarında kullanımı için reaktant hidrojen ve oksijenin indirgenmesi
|
0814.TGSD.2013-Denizaltılar için düşük hidroakustik karakterli pervane tasarımı
Proje Tipi : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç), Proje Bütçesi : ₺ 100.000,00, 5 Nisan 2013, 2 Mayıs 2014
|
Konu
0814.TGSD.2013-Denizaltılar için düşük hidroakustik karakterli pervane tasarımı
|
Pervane Kaynaklı Gürültü Karakteristiklerinin Sayısal İncelenmesi
Proje Bütçesi : ₺ 100.000,00, 1 Ocak 2012, 1 Ocak 2014
|
Konu
Propulsion of surface and under water ships with low noise characteristics depends on a number of factors in terms of their safety and operational performances, and it is crucial to predict and control their underwater noise characteristics. In this respect, the main scope of this study is to calculate numerically the propeller noise, which is one of the main sources of underwater noise. Therefore, propeller noise is studied numerically and experimentally for non-cavitating conditions. Flow around the propeller is solved with a commercial CFD software, while hydro-acoustic analysis is performed using a model based on Ffowcs Williams-Hawking equation. In order to verify and validate numeric codes used in the analysis noise measurements were carried out for a navy vessel model propeller at Ata Nutku Cavitation Tunnel of Istanbul Technical University. This paper reports on preliminary results of the study. The paper includes the details of the study and tests conducted in the Ata Nutku Cavitation Tunnel and discusses further improvement of the methodology.
|