ARAMA SONUÇLARI

Toplam 23 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Web advertising vs other media Young consumers view
Internet Research, Vol. 13, No. 5, Nisan 2003, s. 356-363, ISSN: 1066-2243
ÇALIŞIR FETHİ
Fethi Çalışır Özgün Makale
Advertising Value of Mobile Marketing Activities and Consumer Attitudes
Global Marketing Conference, Tokyo/JAPONYA, 9 Eylül 2010, s. 511-522
GÖZDE EREN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,URAY NİMET
Huriye Şebnem Burnaz Tam metin bildiri
How effective are the advertising expenses made in the worst performing year? A worldwide analysis
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
SIRMA ŞEKER
Cumhur Enis Ekinci Tez Yüksek Lisans Tamamlandı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930