ARAMA SONUÇLARI

Toplam 6 adet sonuçtan 6 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Recapturing lost customers: An empirical study in e-commerce
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2014
BURCU ALTAN
Ayşe Banu Elmadağ Baş Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
A New Cluster-Aware Regularization of Neural Networks
International Conference on Intelligent and Fuzzy Systems, İstanbul/TÜRKİYE, Vol. 1029, 23 Temmuz 2019, s. 346, ISSN: 21945365 21945357
KALAYCI TOLGA AHMET,ASAN UMUT,GANİZ MURAT CAN,GEREK AYDIN
C2C E-Commerce Fuzzy Risk Analysis with Buyer Perspective
International Conference on Intelligent and Fuzzy Systems 2019, Vol. 1029, 23 Temmuz 2019, s. 435-442
KARADAYI USTA SALİHA
Saliha Karadayı Usta Tam metin bildiri
Factors Affecting Young Consumers E Shopping Frequency
the IADIS International Conference e-Commerce 2008, 25 Haziran 2008, s. 78-84
ÇALIŞIR FETHİ,ALTIN GÜMÜŞSOY ÇİĞDEM,DURUCU MURAT,BAL ARMAĞAN
Fethi Çalışır Tam metin bildiri
The Private Shopping as A New E Commerce Form for Textile and Apparel Industry
AUTEX 2014, Bursa/TÜRKİYE, 26 Mayıs 2014
SARIÇAM CANAN
Assessment of The Influence of Brand Positioning in Private Shopping Apparel Industry
Textile Science and Economy 4, Zrenjanin/SIRBİSTAN, 6 Kasım 2012, s. 58-63
BİLGE FATMA ALEV,SARIÇAM CANAN,KALAOĞLU FATMA

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930