ARAMA SONUÇLARI

Toplam 38 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Secure E-Commerce Scheme
IEEE ACCESS, Vol. 10, Ocak 2022, s. 12, ISSN: 2169-3536
CEBECİ SENA EFSUN, NARİ KÜBRA, ÖZDEMİR ENVER
A hierarchical recommendation system for E-commerce using online user reviews
Electronic Commerce Research and Application, Mart 2022, ISSN: 15674223
İŞLEK İREM, ÖĞÜDÜCÜ ŞULE
Şule Öğüdücü Özgün Makale
Enhancing E-Commerce Query Expansion Using Generative Adversarial Networks (GANs)
INFUS, 22 Ağustos 2023
ÇAKIR MUAMMER ALTAN, GÜRKAN MERT
Muammer Altan Çakır Tam metin bildiri
An intelligent system for ranking e-commerce customer reviews to boost engagement
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
ERTUĞRUL YÜCEL
Tolga Kaya Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Determining e-commerce product recommendation systems utilizing mcdm methods
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
MİNE YAVUZ ŞAFAK
Yusuf İlker Topcu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Enhanced e-commerce decision-making using iot and machine learning
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2023
YASSER FILAHI
Ömer Melih Gül Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Analyzing and predicting e-commerce customer behaviors using process mining techniques
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2025
BİLAL TOPALOĞLU
Başar Öztayşi Tez Doktora Devam Ediyor
The antecedents of e-loyalty in the fashion e-commerce industry in Saudi Arabia
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2023
FATIMA RAHMANI
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Gender difference in the generation of satisfaction and wom in e-commerce
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2016
KHALIL SKALLI
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Impact of service quality on customer loyalty in B2C e-commerce websites
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
TANER AKTEKİN
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Search engine optimization & e-commerce
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
REMZİ ONUR BEŞEN
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Development of secure e-commerce protocol
Bilişim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
SENA EFSUN CEBECİ
Enver Özdemir Tez Doktora Tamamlandı
The Effect of Product Portfolio on Purchase Intention in E-Commerce Web Sites
Mühendislik ve Teknoloji Yönetimi Zirvesi 2018– ETMS2018- İstanbul Teknik Üniversitesi Bahçeşehir Üniversitesi, İstanbul/TÜRKİYE, 4 Ekim 2018, s. 64-70
CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Tam metin bildiri
Analyzing the Effect of One-Stop Shopping on Purchase Intention in E-Commerce
International Journal of Information Systems in the Service Sector (IJISSS), Vol. 14, No. 1, Aralık 2021, s. 1-15, ISSN: 1935-5696
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CİVELEK MUSTAFA EMRE
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
The Effect of E-Commerce Web Site Security on Purchase Intention
Beykoz Akademi Dergisi, Vol. 6, No. 2, Aralık 2018, s. 81-89, ISSN: 2651-5393
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,CİVELEK MUSTAFA EMRE
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
The Role of Brand Equity and Perceived Value for Stimulating Purchase Intention in B2C e-Commerce Web Sites
BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL, Vol. 10, No. 1, Ocak 2019, s. 233-243, ISSN: 2619-9491
CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
Sustainability factors affecting caregivers' toy preferences: An evaluation of e-commerce best sellers in Turkey
JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR, Vol. 23, No. 3, Ocak 2024, s. 16-16, ISSN: 1472-0817
HALLI SİNEM, KAYA ÇİĞDEM, ARSLANLI KEREM YAVUZ
A Model for Augmented Reality Efficiency Analysis on E-Commerce Websites and its Feasibility Analysis for a Gold Jewelry Company
Current Research on Engineering, Ocak 2022, ISSN: 2651-2521
TUNCER ÖZGENUR, CEBECİ UFUK, BAKIRLIOĞLU AYBERK, CAKIROGLU DERİN
Ufuk Cebeci Özgün Makale
MODEL FOR AUGMENTED REALITY EFFICIENCY ANALYSIS ON E-COMMERCE WEBSITES AND ITS FEASIBILITY ANALYSIS FOR A GOLD JEWELRY COMPANY
8th International Conference on Multidisciplinary Sciences (8th icomus), 2 Mart 2022
BAKIRLIOĞLU AYBERK, CAKIROGLU DERİN, TUNCER ÖZGENUR, CEBECİ UFUK
Ufuk Cebeci Tam metin bildiri
Machine Learning Based Approaches for Short Term Sales Forecasting in E-Commerce
The 22th International Symposium for Production Research (ISPR2022), 6 Ekim 2022, ISSN: 2195-4356
ALTUNCU MEHMET ARDIL, TAŞTAN MUHAMMED HAMZA, ÖZCAN TUNCAY
Tuncay Özcan Tam metin bildiri

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930