TRT repertuarına girmiş Azerbaycan türkülerinin müzikal analizi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2016
BAŞAK TATLIBAL
|
15-18 yaş grubu lise öğrencileri ile Yeşilçam sinemasında kullanılan Türk Sanat Müziği repertuarından oluşan bir müzikal'in sahneye konması
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2015
CENK YÜKSEL
|
Başlangıç düzeyi keman eğitiminde yaygın kullanılan 3 Türk 3 yabancı metodun incelenmesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2015
GÖKÇEN GÖBELEZ
|
Sadun Aksüt'ün eserlerine genel bakış ve Sazkar Mevlevi Ayin-i Şerifinin incelenmesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2015
MELİKE ERCAN ASLAN
|
1930-2000 yılları arasında bestelenen 180 Türk müziği çocuk şarkısının makam usul konu bestekar ve ses aralıkları açısından incelenmesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2014
EZGİ YÜRÜMEZ
|
Arif Sami Toker'in Nihavend makamında şarkı formundaki eserlerinin biçimsel analizi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2014
DENİZ TOKER
|
1950'den 2000'lere İstanbul Radyosunda neşredilen 15 faslın farklı açılardan incelenmesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2014
BÜŞRA BİÇER
|
Trakya yöresi Tekirdağ ili çingenelerinin kültürlerinin, müziklerinin, müzik kültürlerinin müzikal öğretme ve öğrenme süreçlerinin araştırılması ve geliştirilmesi önerileri
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2015
ZEYNEP ÖZVER
|
Türkiye'de Müzikaller ve Müzikal Oyunculuğu Üzerine Bir İnceleme
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, HALİÇ ÜNİVERSİTESİ, 2015
ALTUN BURCU ÇANKAYA
|
Ermeni Kilisesi müziğinin Türk müziği nazari sistemine göre makamsallığı (Avak Şapat [Büyük Hafta]'nın incelemesi Pazar-Perşembe-Cuma-Cumartesi-Paskalya ayin ilahileri)
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2014
LEVON ÖZKOMANOVA
|
Sadettin Kaynak'ın türkü adını verdiği eserlerinin farklı açılardan incelenmesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2014
NADİDE SULTAN TÜRKOĞLU
|
20. yy'ın ilk yarısını yaşamış Türk mûsıkîsi bestekârlarının sözlü eserlerinde İstanbul teması
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2018
GÜLŞAH SÖNMEZ
|
19. yüzyılda bı̇r Halı̇ç yerleşı̇mı̇ olarak Ayvansaray
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2017
KÜBRA YAŞAR
|
Son yüzyılda yayınlanmış Ney metodlarının metodolojik olarak analizi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2013
BURAK MALÇOK
|
Cemal Reşit Rey'in "Piyano İçin On Halk Türküsü"nün analizi ve iki gitar için düzenlemesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2013
ŞEREF GÜVEN ÜLKER
|
Türk müziğinde çok seslilik üzerine teorik yaklaşımlar
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2008
ALİ AKAÇÇA
|
Teke yöresi Burdur ili mahalli kemane icracılarının yöresel kemane çalım teknikleri
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2013
MEHMET ŞİMŞEK
|
Türk müziği konservatuarlarında çalgı eğitim ortaöğretim bölümü 4 telli kemençe eğitimine yönelik makamsal etüt önerileri
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2017
PINAR ÇAKI
|
Kentsel mekanın ihtilaflarla üretimi: Haliç üzerinden bir okuma
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
AHMET BENDER UĞURLİ
|
Neyzen Ulvi Erguner'in musiki çalışmaları ve ney taksimlerinin değerlendirilmesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2022
CENGİZ ATLAN
|