Evolution du Marketing à L'ère de la Révolution Digitale: Disruption et Transformation du Domaine
CEDIMES 50th Anniversary Colloquium, 12 Ekim 2023, ISSN: 2110-6045
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Evolution du Marketing à L'ère de la Révolution Digitale: Disruption et Transformation du Domaine},
year = 2023,
month = 10
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A gateway toward truly responsive customers: using the uplift modeling to increase the performance of a B2B marketing campaign
Journal of Marketing Analytics, Eylül 2023, ISSN: 2050-3318
SANİSOĞLU MELTEM, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM, KAYA TOLGA
@article{article,
author = {Sanisoğlu Meltem, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM, KAYA TOLGA},
title = {A gateway toward truly responsive customers: using the uplift modeling to increase the performance of a B2B marketing campaign},
journal = {Journal of Marketing Analytics},
year = 2023,
month = 9
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Review helpfulness in online settings: an analysis of informational and emotional content
Inderscience Publishers, Vol. 1, Ağustos 2023, ISSN: 1741-1025
DURKAYA BETÜL, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {DURKAYA BETÜL, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Review helpfulness in online settings: an analysis of informational and emotional content},
journal = {Inderscience Publishers},
year = 2023,
month = 8,
volume = 1
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Beyond the Game: Exploring the Impact of Flow Experience on Player Behaviors in Virtual Reality Gaming
3. Uluslararası Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, 14 Haziran 2023, s. 466-473, ISSN: 978‐605‐73639‐7‐8
DEMİRDÖĞER ALPEREN, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {Demirdöğer Alperen, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Beyond the Game: Exploring the Impact of Flow Experience on Player Behaviors in Virtual Reality Gaming},
year = 2023,
pages = {466-473},
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Tüketici Davranışında Zaman Kavramı
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, Vol. 16, No. 2, Mayıs 2023, s. 341-380, ISSN: 1309-243X
AYAR BAHADIR, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {AYAR BAHADIR, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Tüketici Davranışında Zaman Kavramı},
journal = {Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi},
year = 2023,
number = 2,
pages = {341-380},
month = 5,
volume = 16
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Pazarlama Çevresinin Analizi Pazarlama
2023, Nobel
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@book{book,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Pazarlama Çevresinin Analizi},
booktitle = {Pazarlama},
year = 2023,
publisher = {Nobel}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Field Study on Sensory Cues and Customer Revisit Intention
Journal of Management, Marketing and Logistics, Vol. 9, No. 3, Eylül 2022, s. 105-114, ISSN: 2148-6670
KORKMAZ TUNA, HARİTAOĞLU GİZEM, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {Korkmaz Tuna, HARİTAOĞLU GİZEM, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {A Field Study on Sensory Cues and Customer Revisit Intention},
journal = {Journal of Management, Marketing and Logistics},
year = 2022,
number = 3,
pages = {105-114},
month = 9,
volume = 9
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
How Does Construal Level Affect Consumers’ Intention to Adopt Product Ratings and Individual Reviews?
Business and Management Studies: An International Journal, Vol. 14, No. 4, Eylül 2022, s. 1335-1353, ISSN: 2148-2586
ÇEŞMECİ CANER, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {ÇEŞMECİ CANER, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {How Does Construal Level Affect Consumers’ Intention to Adopt Product Ratings and Individual Reviews?},
journal = {Business and Management Studies: An International Journal},
year = 2022,
number = 4,
pages = {1335-1353},
month = 9,
volume = 14
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Marketing Campaign Management Using Machine Learning Techniques: An Uplift Modeling Approach
INFUS 2022: Digital Acceleration and The New Normal, İzmir/TÜRKİYE, 19 Temmuz 2022
SANİSOĞLU MELTEM, KAYA TOLGA, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {Sanisoğlu Meltem, KAYA TOLGA, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Marketing Campaign Management Using Machine Learning Techniques: An Uplift Modeling Approach},
year = 2022,
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Online Consumer Reviews: How Are They Credible?
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir/TÜRKİYE, 23 Haziran 2022
DURKAYA KURTCAN BETÜL, DEMİRAY MELEK, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {Durkaya Kurtcan Betül, DEMİRAY MELEK, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Online Consumer Reviews: How Are They Credible?},
year = 2022,
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Aggregate Review Metrics vs. Individual Reviews: How Do They Affect Risk Perception and Product Judgment
INFORMS Marketing Science Conference, Chicago/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 16 Haziran 2022
ÇEŞMECİ CANER, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {ÇEŞMECİ CANER, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Aggregate Review Metrics vs. Individual Reviews: How Do They Affect Risk Perception and Product Judgment},
year = 2022,
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A holistic framework for patient experience: 5P model
INTERNATIONAL JOURNAL OF PHARMACEUTICAL AND HEALTHCARE MARKETING, Vol. 15, No. 4, Ekim 2021, s. 516-533, ISSN: 1750-6123
ÖZÇELİK AYŞE BENGİ, VARNALI KAAN, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {ÖZÇELİK AYŞE BENGİ, VARNALI KAAN, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {A holistic framework for patient experience: 5P model},
journal = {INTERNATIONAL JOURNAL OF PHARMACEUTICAL AND HEALTHCARE MARKETING},
year = 2021,
number = 4,
pages = {516-533},
month = 10,
volume = 15
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
EFFECTS OF INSTITUTIONS ON ENTREPRENEURS' TRUST AND ENGAGEMENT IN CROWDFUNDING
JOURNAL OF ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH, Vol. 22, No. 2, Mayıs 2021, s. 95-109, ISSN: 1526-6133
DEMİRAY MELEK, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM, Lİ DAHUİ
@article{article,
author = {DEMİRAY MELEK, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM, Li Dahui},
title = {EFFECTS OF INSTITUTIONS ON ENTREPRENEURS' TRUST AND ENGAGEMENT IN CROWDFUNDING},
journal = {JOURNAL OF ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH},
year = 2021,
number = 2,
pages = {95-109},
month = 5,
volume = 22
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Influence of Influencer Marketing on Youtube Influencers
International Journal of Internet Marketing and Advertising, Vol. 15, No. 2, Nisan 2021, s. 201-219, ISSN: 1741-8100
AÇIKGÖZ FULYA, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {AÇIKGÖZ FULYA, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {The Influence of Influencer Marketing on Youtube Influencers},
journal = {International Journal of Internet Marketing and Advertising},
year = 2021,
number = 2,
pages = {201-219},
month = 4,
volume = 15
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Üniversite-Sanayi İşbirliğinde Sınır Genişleticiler: Betimleyici bir Alan Araştırması
ÜSİMP Ulusal Patent Fuarı ve Üniversite-Sanayi İşbirliği Ulusal Kongresi, 25 Kasım 2020
ERDEN BAYAZIT ZEYNEP,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {ERDEN BAYAZIT ZEYNEP,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Üniversite-Sanayi İşbirliğinde Sınır Genişleticiler: Betimleyici bir Alan Araştırması},
year = 2020,
month = 11
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Store Disorderliness Effect: Shoppers’ Competitive Behaviours in a Fast-Fashion Retail Store
International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 48, No. 7, Mayıs 2020, s. 763-779, ISSN: 0959-0552
COŞKUN MERVE,GUPTA SHIPRA,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {COŞKUN MERVE,GUPTA SHIPRA,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Store Disorderliness Effect: Shoppers’ Competitive Behaviours in a Fast-Fashion Retail Store},
journal = {International Journal of Retail and Distribution Management},
year = 2020,
number = 7,
pages = {763-779},
month = 5,
volume = 48
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Kitle Fonlamasına Katlımda Etkili Olan Sosyal Dinamikler
İSEFAM Çalıştayları, Sakarya Üniversitesi, Sakarya/TÜRKİYE, 12 Nisan 2020
DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Kitle Fonlamasına Katlımda Etkili Olan Sosyal Dinamikler},
year = 2020,
month = 4
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
İnovasyona Giden Yol: Kitle Fonlaması
Fortune Türkiye, Nisan 2020, ISSN: 1307-8003
DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {İnovasyona Giden Yol: Kitle Fonlaması},
journal = {Fortune Türkiye},
year = 2020,
month = 4
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Sadece Müşteri mi Deneyim Yaşar?
Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) Zirvesi, 10 Mart 2020
ÖZÇELİK AYŞE BENGİ, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {ÖZÇELİK AYŞE BENGİ, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Sadece Müşteri mi Deneyim Yaşar?},
year = 2020,
month = 3
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Has Luxury Consumption Something to Do with Fear and Love? Enlightened Marketing in Challenging Times, Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
2020, s. 83-95, Springer International Publishing
ÇEŞMECİ CANER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@book{book,
author = {ÇEŞMECİ CANER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Has Luxury Consumption Something to Do with Fear and Love?},
booktitle = {Enlightened Marketing in Challenging Times, Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science},
year = 2020,
pages = {83-95},
publisher = {Springer International Publishing}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Impact of Framing on Donation Behavior: A Research Agenda
Journal of Management, Marketing and Logistics, Vol. 7, No. 2, 2020, s. 91-101, ISSN: 2148-6670
DEMİREL SİBEL,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,KARAOSMANOĞLU ELİF
@article{article,
author = {Demirel Sibel,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {The Impact of Framing on Donation Behavior: A Research Agenda},
journal = {Journal of Management, Marketing and Logistics},
year = 2020,
number = 2,
pages = {91-101},
volume = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Qualitative Research On Perceived Authenticity of Corporate Social Responsibility
Journal of Management, Marketing and Logistics, Vol. 6, No. 4, Aralık 2019, s. 225-238, ISSN: 2148-6670
SAHİN KAZAZOGLU GOZDE NUR,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {Sahin Kazazoglu Gozde Nur,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {A Qualitative Research On Perceived Authenticity of Corporate Social Responsibility},
journal = {Journal of Management, Marketing and Logistics},
year = 2019,
number = 4,
pages = {225-238},
month = 12,
volume = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Has Luxury Consumption Something to Do with Fear and Love?
The 22nd AMS World Marketing Congress, Edinburgh/İNGİLTERE, 9 Temmuz 2019
ÇEŞMECİ CANER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {ÇEŞMECİ CANER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Has Luxury Consumption Something to Do with Fear and Love?},
year = 2019,
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Impact of Sponsored Content on Attitude Towards Youtube Influencers
28th Annual CIMaR Conference, Ankara/TÜRKİYE, 17 Haziran 2019, s. 27-28
AÇIKGÖZ FULYA,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {AÇIKGÖZ FULYA,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {The Impact of Sponsored Content on Attitude Towards Youtube Influencers},
year = 2019,
pages = {27-28},
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Impact of Sponsored Content On Attitude Towards Youtube Influencers
28th Annual CIMaR Conference, Ankara/TÜRKİYE, 17 Haziran 2019
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,ACIKGOZ FULYA
@inproceedings{inproceedings,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,ACIKGOZ Fulya},
title = {The Impact of Sponsored Content On Attitude Towards Youtube Influencers},
year = 2019,
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Human Crowding and Store Messiness: Drivers of Retail Shopper Confusion and Behavioral Intentions
Journal of Consumer Behaviour, Vol. 18, No. 4, Haziran 2019, s. 313-331, ISSN: 1472-0817
COŞKUN MERVE,GUPTA SHİPRA,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {COŞKUN MERVE,GUPTA Shipra,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Human Crowding and Store Messiness: Drivers of Retail Shopper Confusion and Behavioral Intentions},
journal = {Journal of Consumer Behaviour},
year = 2019,
number = 4,
pages = {313-331},
month = 6,
volume = 18
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Customer Experience Quality Dimensions in Health Care: Perspectives of Industry Experts
Journal of Management, Marketing and Logistics, Vol. 6, No. 2, Nisan 2019, s. 62-72, ISSN: 2148-6670
ÖZÇELİK AYŞE BENGİ,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {ÖZÇELİK AYŞE BENGİ,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Customer Experience Quality Dimensions in Health Care: Perspectives of Industry Experts},
journal = {Journal of Management, Marketing and Logistics},
year = 2019,
number = 2,
pages = {62-72},
month = 4,
volume = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Exploring the impact of brand community identification on Facebook: Firm-directed and self-directed drivers
JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, Vol. 96, Mart 2019, s. 115-124, ISSN: 0148-2963
DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Exploring the impact of brand community identification on Facebook: Firm-directed and self-directed drivers},
journal = {JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH},
year = 2019,
pages = {115-124},
month = 3,
volume = 96
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Sadece Müşteri mi Deneyim Yaşar? Hasta Deneyimine 5P Yaklaşımı
Harvard Business Review Türkiye, No. 75, Mart 2019, s. 102-107, ISSN: 2147-3773
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,ÖZÇELİK AYŞE BENGİ
@article{article,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,ÖZÇELİK AYŞE BENGİ},
title = {Sadece Müşteri mi Deneyim Yaşar? Hasta Deneyimine 5P Yaklaşımı},
journal = {Harvard Business Review Türkiye},
year = 2019,
number = 75,
pages = {102-107},
month = 3
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Positioning of crowdfunding platforms: Turkey as an emerging market case
Journal of Management Marketing and Logistics, Vol. 6, No. 2, Ocak 2019, s. 84-94, ISSN: 2146-7943
DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Positioning of crowdfunding platforms: Turkey as an emerging market case},
journal = {Journal of Management Marketing and Logistics},
year = 2019,
number = 2,
pages = {84-94},
month = 1,
volume = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Competitive Deviance from Ethicality: A Focus On Online Settings Ethics, Corporate Social Responsibility and Sustainability in Marketing
2019, s. 19-43, https://link.springer.com/book/10.10072F978-981-13-7924-6
SAHİN KAZAZOGLU GOZDE NUR,ÖZÇELİK AYŞE BENGİ,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@book{book,
author = {Sahin Kazazoglu Gozde Nur,ÖZÇELİK AYŞE BENGİ,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Competitive Deviance from Ethicality: A Focus On Online Settings},
booktitle = {Ethics, Corporate Social Responsibility and Sustainability in Marketing},
year = 2019,
pages = {19-43},
publisher = {https://link.springer.com/book/10.10072F978-981-13-7924-6}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Clustering Active Users and Potential Users of a Mobile Payment Application through Self Organizing Maps
11 th International Statistics Days Conference (ISDC), Muğla/TÜRKİYE, 3 Ekim 2018, s. 40
AYDIN GÖKHAN, YİĞİT PAKİZE, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {AYDIN GÖKHAN, YİĞİT PAKİZE, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Clustering Active Users and Potential Users of a Mobile Payment Application through Self Organizing Maps},
year = 2018,
pages = {40},
month = 10
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Ne Yaptığın Değil, Nasıl Algılandığın Önemli: Tüketici Gözünden Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri ve Tüketicilerin Gönüllülük İsteği Üzerindeki Etkisi
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli/TÜRKİYE, 27 Haziran 2018
SAHİN KAZAZOGLU GOZDE NUR,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {Sahin Kazazoglu Gozde Nur,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Ne Yaptığın Değil, Nasıl Algılandığın Önemli: Tüketici Gözünden Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri ve Tüketicilerin Gönüllülük İsteği Üzerindeki Etkisi},
year = 2018,
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
An Analysis of Voters’ Perception of Visual Advertisements with Respect to Neuro-Marketing Approach
Journal of Business, Economics and Finance, Vol. 7, No. 3, Haziran 2018, s. 237-258, ISSN: 2146-7943
ALBURAİ AHMED,GİRİSKEN YENER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {ALBURAİ Ahmed,GİRİSKEN Yener,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {An Analysis of Voters’ Perception of Visual Advertisements with Respect to Neuro-Marketing Approach},
journal = {Journal of Business, Economics and Finance},
year = 2018,
number = 3,
pages = {237-258},
month = 6,
volume = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Does Political Affiliation Affect the Way Voters Gaze at Printed Advertisements? An Eye-tracking Study
Global İşletme Araştırmaları Kongresi, 24 Mayıs 2018
AL-BURAİ AHMED, GİRİŞKEN YENER, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {Al-Burai Ahmed, Girişken Yener, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Does Political Affiliation Affect the Way Voters Gaze at Printed Advertisements? An Eye-tracking Study},
year = 2018,
month = 5
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Is the Behavior of Consumer Always Conscious?
Global İşletme Araştırmaları Kongresi, 24 Mayıs 2018
COŞKUN MERVE, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {COŞKUN MERVE, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Is the Behavior of Consumer Always Conscious?},
year = 2018,
month = 5
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
How Does Relationship Marketing Relate to Performance?
Global İşletme Araştırmaları Kongresi, 24 Mayıs 2018
SANİSOĞLU MELTEM, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {Sanisoğlu Meltem, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {How Does Relationship Marketing Relate to Performance?},
year = 2018,
month = 5
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Müşteri İçgörüsü Edinmeye Yönelik Pazarlama Bilgi Sistemi Pazarlama İlkeleri
2018, s. 104-139, BETA
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,KORKUT ALTUNA OYLUM
@book{book,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,KORKUT ALTUNA Oylum},
title = {Müşteri İçgörüsü Edinmeye Yönelik Pazarlama Bilgi Sistemi},
booktitle = {Pazarlama İlkeleri},
year = 2018,
pages = {104-139},
publisher = {BETA}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Rekabet Stratejileri Pazarlama İlkeleri
2018, s. 542-567, BETA
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@book{book,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Rekabet Stratejileri},
booktitle = {Pazarlama İlkeleri},
year = 2018,
pages = {542-567},
publisher = {BETA}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Türkiye ve Türk Ürünlerine Yönelik Ulusal Kalıp Yargılar Üzerine Bir Araştırma
Tüketici ve Tüketici Araştırmaları Dergisi, Vol. 9, No. 2, Aralık 2017, s. 297-316, ISSN: 1309-6362
COŞKUN MERVE,ERGEN KELEŞ FATMA HİLAL,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {COŞKUN MERVE,ERGEN KELEŞ FATMA HİLAL,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Türkiye ve Türk Ürünlerine Yönelik Ulusal Kalıp Yargılar Üzerine Bir Araştırma},
journal = {Tüketici ve Tüketici Araştırmaları Dergisi},
year = 2017,
number = 2,
pages = {297-316},
month = 12,
volume = 9
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Ekim 2017
ÖZÇELİK AYŞE BENGİ,GEGEZ EMİNE ESER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {ÖZÇELİK AYŞE BENGİ,GEGEZ EMİNE ESER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma},
journal = {Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi},
year = 2017,
month = 10
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Impact of Store Disorderliness on Shopping Behavior in a Fashion Retail Context
American Marketing Association Summer Conference, 4 Ağustos 2017
COŞKUN MERVE,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {COŞKUN MERVE,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {The Impact of Store Disorderliness on Shopping Behavior in a Fashion Retail Context},
year = 2017,
month = 8
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Brand Name and Ad Execution Format: Influence of Stereotypical Associations in Utilitarian Service Context
AMA Summer Conference, 4 Ağustos 2017
COŞKUN MERVE,ERGEN KELEŞ FATMA HİLAL,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {COŞKUN MERVE,ERGEN KELEŞ FATMA HİLAL,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Brand Name and Ad Execution Format: Influence of Stereotypical Associations in Utilitarian Service Context},
year = 2017,
month = 8
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Typology for P2P Access Based Exchanges in Marketplaces
Global İşletme Araştırmaları Kongresi, 24 Mayıs 2017
ÜLKER CAN, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {Ülker Can, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {A Typology for P2P Access Based Exchanges in Marketplaces},
year = 2017,
month = 5
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Tüketici Etiği Çerçevesinde Korsan Tüketim: Sosyo-Bilişsel Bir Model Önerisi
ODTÜ Gelişme Dergisi, Vol. 44, No. 1, Ocak 2017, s. 69-93, ISSN: 1010-9935
OKAN MEHMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {OKAN MEHMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Tüketici Etiği Çerçevesinde Korsan Tüketim: Sosyo-Bilişsel Bir Model Önerisi},
journal = {ODTÜ Gelişme Dergisi},
year = 2017,
number = 1,
pages = {69-93},
month = 1,
volume = 44
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
To Switch or Not? Analyzing The Question for Consumers in Turkish Mobile Telecommunications Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics
2017, s. 969-982, Springer International AG
ULUBASOGLU GONCA,SENEL MELTEM,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@book{book,
author = {ULUBASOGLU Gonca,SENEL Meltem,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {To Switch or Not? Analyzing The Question for Consumers in Turkish Mobile Telecommunications},
booktitle = {Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics},
year = 2017,
pages = {969-982},
publisher = {Springer International AG}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
How Does the Perceived Deviancy of Online Reviews Affect the Ethicality Perception?
7th International Conference on Governance Fraud Ethics and Social Responsibility, 9 Aralık 2016
SAHİN KAZAZOGLU GOZDE NUR,ÖZCELİK AYSE BENGİ,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {Sahin Kazazoglu Gozde Nur,ÖZCELİK Ayse Bengi,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {How Does the Perceived Deviancy of Online Reviews Affect the Ethicality Perception?},
year = 2016,
month = 12
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Türkiye ve Türk Ürünlerine Yönelik Ulusal Kalıp Yargı Etkisi
21. Ulusal Pazarlama Kongresi, 6 Ekim 2016
COŞKUN MERVE, ERGEN KELEŞ FATMA HİLAL, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {COŞKUN MERVE, ERGEN KELEŞ FATMA HİLAL, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Türkiye ve Türk Ürünlerine Yönelik Ulusal Kalıp Yargı Etkisi},
year = 2016,
month = 10
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
User Attitudes towards Mobile Payment: A New Purchasing Application from Turkey
Journal of Euromarketing, Vol. 25, No. 3-4, Mart 2016, s. 115-130, ISSN: 1049-6483
AYDIN GÖKHAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {AYDIN GÖKHAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {User Attitudes towards Mobile Payment: A New Purchasing Application from Turkey},
journal = {Journal of Euromarketing},
year = 2016,
number = 3-4,
pages = {115-130},
month = 3,
volume = 25
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Mobil Cüzdan Kullanım Niyeti ve Kişisel Yenilikçiliğin Aracılık Etkisi
Finans, Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi, Vol. 53, No. 611, Mart 2016, s. 71-84, ISSN: 1307-7112
AYDIN GÖKHAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {AYDIN GÖKHAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Mobil Cüzdan Kullanım Niyeti ve Kişisel Yenilikçiliğin Aracılık Etkisi},
journal = {Finans, Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi},
year = 2016,
number = 611,
pages = {71-84},
month = 3,
volume = 53
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Exploring the literal effect of country of origin for a new brand a conjoint analysis approach
Journal of International Consumer Marketing, Vol. 28, No. 2, Şubat 2016, s. 106-120, ISSN: 0896-1530
COŞKUN MERVE,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {COŞKUN MERVE,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Exploring the literal effect of country of origin for a new brand a conjoint analysis approach},
journal = {Journal of International Consumer Marketing},
year = 2016,
number = 2,
pages = {106-120},
month = 2,
volume = 28
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Adoption of Mobile Payment Systems: A Study on Mobile Wallets
Journal of Business, Economics and Finance, Vol. 5, No. 1, Ocak 2016, s. 73-92, ISSN: 2146-7943
AYDIN GÖKHAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {AYDIN GÖKHAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Adoption of Mobile Payment Systems: A Study on Mobile Wallets},
journal = {Journal of Business, Economics and Finance},
year = 2016,
number = 1,
pages = {73-92},
month = 1,
volume = 5
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Dünya Ekonomisi’xxnin Başlıca Verileri 1994 Ekonomisi
2016, s. 118-138, İletişim Yayınları
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@book{book,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Dünya Ekonomisi’xxnin Başlıca Verileri},
booktitle = {1994 Ekonomisi},
year = 2016,
pages = {118-138},
publisher = {İletişim Yayınları}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Impact of Company Facebook Page on Wom Communication of New Product Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing. Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
2016, s. 234-243, Springer Cham
DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@book{book,
author = {DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {The Impact of Company Facebook Page on Wom Communication of New Product},
booktitle = {Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing. Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science},
year = 2016,
pages = {234-243},
publisher = {Springer Cham}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Multi Criteria Decision Analysis Approach to Measure the Effectiveness of Sports Sponsorship Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing. Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
2016, Springer, Cham
IŞIK MİNE,ÖZAYDIN ÖZAY,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
@book{book,
author = {IŞIK MİNE,ÖZAYDIN ÖZAY,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {A Multi Criteria Decision Analysis Approach to Measure the Effectiveness of Sports Sponsorship},
booktitle = {Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing. Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science},
year = 2016,
publisher = {Springer, Cham}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Crowdfunding Market: Models, Platforms and Projets Crowdfunding for Sustainable Entrepreneurship and Innovation
2016, IGI Global
DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,ASLANBAY YONCA
@book{book,
author = {DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,ASLANBAY YONCA},
title = {The Crowdfunding Market: Models, Platforms and Projets},
booktitle = {Crowdfunding for Sustainable Entrepreneurship and Innovation},
year = 2016,
publisher = {IGI Global}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Decision of Advertising Media Selection by Using ANP in the FMCG Industry
The 27th European Conference on Operational Research (EURO), Glasgow/İNGİLTERE, 12 Temmuz 2015
CANAN YEŞİLYURT,TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {Canan Yeşilyurt,TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Decision of Advertising Media Selection by Using ANP in the FMCG Industry},
year = 2015,
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Effects of Company Responses to Negative Comments on Other Customers Attitudes toward Brand in Company hosted Social Networking Sites
Global Business Conference, Dubrovnik/HIRVATİSTAN, 1 Ekim 2014, s. 80-86
DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {The Effects of Company Responses to Negative Comments on Other Customers Attitudes toward Brand in Company hosted Social Networking Sites},
year = 2014,
pages = {80-86},
month = 10
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Role of Peer Influence on Brand Community Commitment A SEM Model for Brand Communities in a Social Networking Site
AMA 2014 Summer Marketing Educators’ Conference, 1 Ağustos 2014
DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {The Role of Peer Influence on Brand Community Commitment A SEM Model for Brand Communities in a Social Networking Site},
year = 2014,
month = 8
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Impact of Company Facebook Page on WOM Communication Of New Product
The 16th World Marketing Congress, Melbourne/AVUSTRALYA, 17 Temmuz 2013
DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {The Impact of Company Facebook Page on WOM Communication Of New Product},
year = 2013,
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Multi Criteria Decision Analysis Approach to Measure The Effectiveness of Sports Sponsorship
The 16th World Marketing Congress, Melbourne/AVUSTRALYA, 17 Temmuz 2013
IŞIK MİNE,ÖZAYDIN ÖZAY,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
@inproceedings{inproceedings,
author = {IŞIK MİNE,ÖZAYDIN ÖZAY,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {A Multi Criteria Decision Analysis Approach to Measure The Effectiveness of Sports Sponsorship},
year = 2013,
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Decision Model for Preventing Seasonality in Chocolate Purchasing
The 26th European Conference on Operational Research (EURO), Roma/İTALYA, 1 Temmuz 2013, s. 18
FATMA VATANSEVER,İPEK SİNEM,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
@inproceedings{inproceedings,
author = {Fatma Vatansever,İpek Sinem,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {A Decision Model for Preventing Seasonality in Chocolate Purchasing},
year = 2013,
pages = {18},
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Culture and Websites Interaction: Issues and Perspectives Cultural and Technological Influences on Global Business
2013, s. 316-351, IGI Global
NACAR RAMAZAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,URAY NİMET
@book{book,
author = {NACAR RAMAZAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,URAY NİMET},
title = {Culture and Websites Interaction: Issues and Perspectives},
booktitle = {Cultural and Technological Influences on Global Business},
year = 2013,
pages = {316-351},
publisher = {IGI Global}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Impact of Country of Origin on Consumers Purchasing Intentions
The Journal of American Business Review, Vol. 2, No. 1, 2013, s. 238-245, ISSN: 21670803
COŞKUN MERVE,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {COŞKUN MERVE,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {The Impact of Country of Origin on Consumers Purchasing Intentions},
journal = {The Journal of American Business Review},
year = 2013,
number = 1,
pages = {238-245},
volume = 2
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Evaluation of Entry and Penetration Strategies to Middle East Market Utilizing A Multi Criteria Decision Analysis Approach
The 42nd International Conference on Computers and Industrial Engineering, Cape Town/GÜNEY AFRİKA, 16 Temmuz 2012
MERVE YURDAGÜL,ŞERAFETTİN ÖZSOY,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
@inproceedings{inproceedings,
author = {Merve Yurdagül,Şerafettin Özsoy,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {Evaluation of Entry and Penetration Strategies to Middle East Market Utilizing A Multi Criteria Decision Analysis Approach},
year = 2012,
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Decision Analysis On Cooperative Advertising
The 25th European Conference on Operational Research (EURO), Vilnius/LİTVANYA, 8 Temmuz 2012, s. 49
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,ESİN EKMEKÇİ,TOPCU YUSUF İLKER
@inproceedings{inproceedings,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,Esin Ekmekçi,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {A Decision Analysis On Cooperative Advertising},
year = 2012,
pages = {49},
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Country of Origin Effect on Purchasing Intention of Turkish Consumers for Leather Shoes
International Management Development Association (IMDA) 21st Annual World Business Congress, 4 Temmuz 2012, s. 236-243
ÖZAYDIN ÖZAY,COŞKUN MERVE,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {ÖZAYDIN ÖZAY,COŞKUN MERVE,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {The Country of Origin Effect on Purchasing Intention of Turkish Consumers for Leather Shoes},
year = 2012,
pages = {236-243},
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Online Brand Communities How They Influence New Product Adoption
Istanbul Technical University and Technical University of Berlin Joint Conference, Berlin/ALMANYA, 11 Ocak 2012
DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {DEMİRAY MELEK,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Online Brand Communities How They Influence New Product Adoption},
year = 2012,
month = 1
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Effects of Corporate Ethical Values and Personal Moral Philosophies on Ethical Intentions in Selling Situations: Evidence form Turkish, Thai, and American Businesspeople
Journal of Business Ethics, Vol. 2, No. 106, 2012, s. 229-241
@article{article,
title = {The Effects of Corporate Ethical Values and Personal Moral Philosophies on Ethical Intentions in Selling Situations: Evidence form Turkish, Thai, and American Businesspeople},
journal = {Journal of Business Ethics},
year = 2012,
number = 106,
pages = {229-241},
volume = 2
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Effects of Corporate Ethical Values and Personal Moral Philosophies on Ethical Intentions in Selling Situations Evidence form Turkish Thai and American Businesspeople
Journal of Business Ethics, Vol. 106, No. 2, 2012, s. 229-241, ISSN: 0167-4544
JANET MARTA,ANUSORN SİNGHAPAKDİ,LEE DONG JEE,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER,M G SERAP ATAKAN,TUĞRUL ÖZKARACALAR
@article{article,
author = {Janet Marta,Anusorn Singhapakdi,Lee Dong Jee,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER,M G Serap Atakan,Tuğrul Özkaracalar},
title = {The Effects of Corporate Ethical Values and Personal Moral Philosophies on Ethical Intentions in Selling Situations Evidence form Turkish Thai and American Businesspeople},
journal = {Journal of Business Ethics},
year = 2012,
number = 2,
pages = {229-241},
volume = 106
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Effects of Corporate Ethical Values and Personal Moral Philosophies on Ethical Intentions in Selling Situations: Evidence form Turkish, Thai, and American Businesspeople
Journal of Business Ethics, Vol. 2, No. 106, 2012, s. 229-241
, MARTA J, SINGHAPAKDI A, LEE DJ, BURNAZ S, TOPCU YI, ATAKAN MGS, OZKARACALAR T
@article{article,
author = {, Marta J, Singhapakdi A, Lee DJ, Burnaz S, Topcu YI, Atakan MGS, Ozkaracalar T},
title = {The Effects of Corporate Ethical Values and Personal Moral Philosophies on Ethical Intentions in Selling Situations: Evidence form Turkish, Thai, and American Businesspeople},
journal = {Journal of Business Ethics},
year = 2012,
number = 106,
pages = {229-241},
volume = 2
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Decision Support System on Planning Retail Tenant Mix in Shopping Malls
7th International Strategic Management Conference, Paris/FRANSA, 30 Haziran 2011, s. 317-323
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
@inproceedings{inproceedings,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {A Decision Support System on Planning Retail Tenant Mix in Shopping Malls},
year = 2011,
pages = {317-323},
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Multi-Criteria Decision Support Model for Effective Portfolio Management of an Automobile Manufacturing Company
The 21st International Conference on Multiple Criteria Decision Making (MCDM 2011), Jyväskylä/FİNLANDİYA, 13 Haziran 2011, s. 230
YILMAZ FUNDA,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
@inproceedings{inproceedings,
author = {YILMAZ FUNDA,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {A Multi-Criteria Decision Support Model for Effective Portfolio Management of an Automobile Manufacturing Company},
year = 2011,
pages = {230},
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Multi Criteria Decision Support Model for Effective Portfolio Management of an Automobile Manufacturing Company
The 21st International Conference on Multiple Criteria Decision Making, Jyväskylä/FİNLANDİYA, 13 Haziran 2011, s. 230
YILMAZ FUNDA,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
@inproceedings{inproceedings,
author = {Yılmaz Funda,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {A Multi Criteria Decision Support Model for Effective Portfolio Management of an Automobile Manufacturing Company},
year = 2011,
pages = {230},
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Determining the Effects of Sports Sponsorship Success
The 21st International Conference on Multiple Criteria Decision Making, 13 Haziran 2011, s. 231
IŞIK MİNE,ÖZAYDIN ÖZAY,TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {IŞIK MİNE,ÖZAYDIN ÖZAY,TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Determining the Effects of Sports Sponsorship Success},
year = 2011,
pages = {231},
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
İlişkisel Pazarlamada Müşteri ile İletişimin Değişen Yapısı: Sosyal Medyanın Rolü Üzerine Bir Değerlendirme Selime Sezgin e Armağan
2011, s. 23-35, BETA
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,URAY NİMET
@book{book,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,URAY NİMET},
title = {İlişkisel Pazarlamada Müşteri ile İletişimin Değişen Yapısı: Sosyal Medyanın Rolü Üzerine Bir Değerlendirme},
booktitle = {Selime Sezgin e Armağan},
year = 2011,
pages = {23-35},
publisher = {BETA}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
National Conference Papers
Proceedings, 2011
@inproceedings{inproceedings,
title = {National Conference Papers},
year = 2011
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Consumer Evaluations on Brand Extensions: B2B Brands Extended Into B2C Markets
Journal of Product & Brand Management, Vol. 20, No. 4, 2011, s. 256-267
BURNAZ S., BILGIN P.
@article{article,
author = {Burnaz Ş., Bilgin P.},
title = {Consumer Evaluations on Brand Extensions: B2B Brands Extended Into B2C Markets},
journal = {Journal of Product & Brand Management},
year = 2011,
number = 4,
pages = {256-267},
volume = 20
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Cultural Content Analysis of Multinational Companies Websites
Qualitative Marketing Research: An International Journal, Vol. 14, No. 3, 2011, s. 274-288, ISSN: 1352-2752
NACAR RAMAZAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {NACAR RAMAZAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {A Cultural Content Analysis of Multinational Companies Websites},
journal = {Qualitative Marketing Research: An International Journal},
year = 2011,
number = 3,
pages = {274-288},
volume = 14
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Consumer Evaluations on Brand Extensions B2B Brands Extended into B2C Markets
Journal of Product and Brand Management, Vol. 20, No. 4, 2011, s. 256-267, ISSN: 1061-0421
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,BİLGİN PINAR
@article{article,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,Bilgin Pınar},
title = {Consumer Evaluations on Brand Extensions B2B Brands Extended into B2C Markets},
journal = {Journal of Product and Brand Management},
year = 2011,
number = 4,
pages = {256-267},
volume = 20
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Cultural Content Analysis of Multinational Companies' Websites: Localization of Global Brands Communications Channels
Qualitative Marketing Research: An International Journal, Vol. 14, No. 3, 2011, s. 274-288
NACAR R., BURNAZ S.
@article{article,
author = {Nacar R., Burnaz Ş.},
title = {A Cultural Content Analysis of Multinational Companies' Websites: Localization of Global Brands Communications Channels},
journal = {Qualitative Marketing Research: An International Journal},
year = 2011,
number = 3,
pages = {274-288},
volume = 14
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
International Conference Papers
Proceedings, 2011
@inproceedings{inproceedings,
title = {International Conference Papers},
year = 2011
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Advertising Value of Mobile Marketing Activities and Consumer Attitudes
Global Marketing Conference, Tokyo/JAPONYA, 9 Eylül 2010, s. 511-522
GÖZDE EREN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,URAY NİMET
@inproceedings{inproceedings,
author = {Gözde Eren,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,URAY NİMET},
title = {Advertising Value of Mobile Marketing Activities and Consumer Attitudes},
year = 2010,
pages = {511-522},
month = 9
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Multi Criteria Decision Analysis For Mobile Phone Purchasing
Global Marketing Conference, Tokyo/JAPONYA, 9 Eylül 2010, s. 2325-2336
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
@inproceedings{inproceedings,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {A Multi Criteria Decision Analysis For Mobile Phone Purchasing},
year = 2010,
pages = {2325-2336},
month = 9
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Profiling Fast Fashion Apparel Shoppers A Study on Consumers Perceived Shopping Values
International Management Development Association (IMDA) The 19th Annual World Business Congress, Konya/TÜRKİYE, 20 Temmuz 2010, s. 271-278
CANAN AKTAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {Canan Aktan,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Profiling Fast Fashion Apparel Shoppers A Study on Consumers Perceived Shopping Values},
year = 2010,
pages = {271-278},
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
An AHP Model to Evaluate Brand Equity of Sports Clubs
24th European Conference on Operational Research (EURO), Lizbon/PORTEKİZ, 11 Temmuz 2010, s. 71
IŞIK MİNE,ÖZAYDIN ÖZAY,TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {IŞIK MİNE,ÖZAYDIN ÖZAY,TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {An AHP Model to Evaluate Brand Equity of Sports Clubs},
year = 2010,
pages = {71},
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Have Ethical Perceptions Changed A Comparative Study on the Ethical Perceptions of Turkish Faculty Members
Journal of Academic Ethics, Vol. 8, No. 2, 2010, s. 137-151, ISSN: 1570-1727
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,M G SERAP ATAKAN,TOPCU YUSUF İLKER
@article{article,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,M G Serap Atakan,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {Have Ethical Perceptions Changed A Comparative Study on the Ethical Perceptions of Turkish Faculty Members},
journal = {Journal of Academic Ethics},
year = 2010,
number = 2,
pages = {137-151},
volume = 8
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
“Have Ethical Perceptions Changed? A Comparative Study on the Ethical Perceptions of Turkish Faculty Members”
Journal of Academic Ethics, Vol. 8, No. 2, 2010, s. 137-151
BURNAZ S., ATAKAN S., TOPCU Y.I.
@article{article,
author = {Burnaz Ş., Atakan S., Topcu Y.İ.},
title = {“Have Ethical Perceptions Changed? A Comparative Study on the Ethical Perceptions of Turkish Faculty Members”},
journal = {Journal of Academic Ethics},
year = 2010,
number = 2,
pages = {137-151},
volume = 8
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
An Exploratory Cross Cultural Analysis of Marketing Ethics: The Case of Turkish, Thai, and American Businesspeople
Journal of Business Ethics, Vol. suppl.3, No. 90, Aralık 2009, s. 371-382
BURNAZ S., ATAKAN S., TOPCU Y.I., SINGHAPAKDI A.
@article{article,
author = {Burnaz Ş., Atakan S., Topcu Y.İ., Singhapakdi A.},
title = {An Exploratory Cross Cultural Analysis of Marketing Ethics: The Case of Turkish, Thai, and American Businesspeople},
journal = {Journal of Business Ethics},
year = 2009,
number = 90,
pages = {371-382},
month = 12,
volume = suppl.3
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Comparison of Two Apparel Retailer Companies
The 23rd European Conference on Operational Research (EURO), Bonn/ALMANYA, 5 Temmuz 2009, s. 35
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
@inproceedings{inproceedings,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {Comparison of Two Apparel Retailer Companies},
year = 2009,
pages = {35},
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Analysis of Marketing Strategies against the Market Entry of Innovative Products
The 20th International Conference on Multiple Criteria Decision Making, Chengdu/Jiuzhaigou/ÇİN HALK CUMHURİYETİ, 21 Haziran 2009, s. 202-203
SERVET GÜLÜM,SEDA DEDEŞ,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
@inproceedings{inproceedings,
author = {Servet Gülüm,Seda Dedeş,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {The Analysis of Marketing Strategies against the Market Entry of Innovative Products},
year = 2009,
pages = {202-203},
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Cross Cultural Analysis of Marketing Ethics The Case of Turkish Thai and American Businesspeople
Journal of Business Ethics, Vol. 90, No. 3, 2009, s. 371-382
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,M G SERAP ATAKAN,TOPCU YUSUF İLKER,ANUSORN SİNGHAPAKDİ
@article{article,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,M G Serap Atakan,TOPCU YUSUF İLKER,Anusorn Singhapakdi},
title = {A Cross Cultural Analysis of Marketing Ethics The Case of Turkish Thai and American Businesspeople},
journal = {Journal of Business Ethics},
year = 2009,
number = 3,
pages = {371-382},
volume = 90
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
An Empirical Investigation of the Ethical Perceptions of Future Managers with a Special Emphasis on Gender – Turkish Case
Journal of Business Ethics, Vol. 82, No. 3, Ekim 2008, s. 573-586
ATAKAN MUKADDES GÜL SERAP,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
@article{article,
author = {ATAKAN MUKADDES GÜL SERAP,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {An Empirical Investigation of the Ethical Perceptions of Future Managers with a Special Emphasis on Gender – Turkish Case},
journal = {Journal of Business Ethics},
year = 2008,
number = 3,
pages = {573-586},
month = 10,
volume = 82
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Uluslarasılaşma Süreci Küresel Pazarlama Yönetimi
2008, BETA
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@book{book,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Uluslarasılaşma Süreci},
booktitle = {Küresel Pazarlama Yönetimi},
year = 2008,
publisher = {BETA}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Küresel Pazarlama Yönetimi
2008, Beta Yayınları
BURNAZ S.
@book{book,
author = {Burnaz Ş.},
title = {Küresel Pazarlama Yönetimi},
year = 2008,
publisher = {Beta Yayınları}
}
|
Konu
Yayın No: 2038, İşletme-Ekonomi Dizisi: 283, pp. 35-52 (Chapter 1.2.)
|
An Empirical Investigation of the Ethical Perceptions of Future Managers with a Special Emphasis on Gender – Turkish Case
Journal of Business Ethics, Vol. 82, No. 3, 2008, s. 573-586
ATAKAN S., BURNAZ S., TOPCU Y.I.
@article{article,
author = {Atakan S., Burnaz Ş., Topcu Y.İ.},
title = {An Empirical Investigation of the Ethical Perceptions of Future Managers with a Special Emphasis on Gender – Turkish Case},
journal = {Journal of Business Ethics},
year = 2008,
number = 3,
pages = {573-586},
volume = 82
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
ANP Application in Mobile Phone Purchasing Process
The 22nd European Conference on Operational Research (EURO), Prag/ÇEK CUMHURİYETİ, 8 Temmuz 2007, s. 119
TOSUN ONUR,GÜNGÖR ANIL,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
@inproceedings{inproceedings,
author = {Tosun Onur,Güngör Anıl,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {ANP Application in Mobile Phone Purchasing Process},
year = 2007,
pages = {119},
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Pazarlama ile Üretim-Araştırma-Geliştirme-Tasarım Etkileşimi: Rekabet Üstünlüğüne Giden Yol
2007, Sıtkı Gözlü’ye Armağan
URAY N., BURNAZ S.
@book{book,
author = {Uray N., Burnaz Ş.},
title = {Pazarlama ile Üretim-Araştırma-Geliştirme-Tasarım Etkileşimi: Rekabet Üstünlüğüne Giden Yol},
year = 2007,
publisher = {Sıtkı Gözlü’ye Armağan}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Pazarlama ile Üretim-Araştırma-Geliştirme-Tasarım Etkileşimi: Rekabet Üstünlüğüne Giden Yol Sıtkı Gözlü ye Armağan
2007, Çağlayan
URAY NİMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@book{book,
author = {URAY NİMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Pazarlama ile Üretim-Araştırma-Geliştirme-Tasarım Etkileşimi: Rekabet Üstünlüğüne Giden Yol},
booktitle = {Sıtkı Gözlü ye Armağan},
year = 2007,
publisher = {Çağlayan}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Retail Internationalisation A British Retailer in Turkey
European Regional Review, European Retail Digest, No. 53, 2007, s. 40-43
M G SERAP ATAKAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {M G Serap Atakan,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Retail Internationalisation A British Retailer in Turkey},
journal = {European Regional Review, European Retail Digest},
year = 2007,
number = 53,
pages = {40-43}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Retail Internationalisation: A British Retailer in Turkey
European Retail Digest, Vol. 53, 2007, s. 40-43
ATAKAN S., BURNAZ S.
@article{article,
author = {Atakan S., Burnaz Ş.},
title = {Retail Internationalisation: A British Retailer in Turkey},
journal = {European Retail Digest},
year = 2007,
pages = {40-43},
volume = 53
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Multiple Criteria Decision Making Approach for the Evaluation of Retail Location
Journal of Multi-Criteria Decision Analysis (JMCDA), Vol. 14, 2006, s. 67-76
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
@article{article,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {A Multiple Criteria Decision Making Approach for the Evaluation of Retail Location},
journal = {Journal of Multi-Criteria Decision Analysis (JMCDA)},
year = 2006,
pages = {67-76},
volume = 14
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Multiple Criteria Decision Making Approach for the Evaluation of Retail Location
Journal of Multi-Criteria Decision Analysis, Vol. 14, 2006, s. 67-76
BURNAZ S., TOPCU Y.I.
@article{article,
author = {Burnaz Ş., Topcu Y.İ.},
title = {A Multiple Criteria Decision Making Approach for the Evaluation of Retail Location},
journal = {Journal of Multi-Criteria Decision Analysis},
year = 2006,
pages = {67-76},
volume = 14
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Modeling Marketing Strategies in Organic Food through Analytic Network Process
The 17th International Conference on Multiple Criteria Decision Making, Whistler/KANADA, 6 Ağustos 2004
TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,SÜHA URGAN
@inproceedings{inproceedings,
author = {TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,Süha Urgan},
title = {Modeling Marketing Strategies in Organic Food through Analytic Network Process},
year = 2004,
month = 8
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Decision Support Proposal for Retailer Selection Problem
The 17th International Conference on Multiple Criteria Decision Making, Whistler/KANADA, 6 Ağustos 2004
TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {A Decision Support Proposal for Retailer Selection Problem},
year = 2004,
month = 8
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Success Factors of a Brand Extension
ESTIEM Magazine, Vol. 26, 2004, s. 19-22
GOKSU C., BURNAZ S.
@article{article,
author = {Göksu Ç., Burnaz Ş.},
title = {Success Factors of a Brand Extension},
journal = {ESTIEM Magazine},
year = 2004,
pages = {19-22},
volume = 26
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Consumers Attitudes towards Social Responsibilities of Companies
European Business Ethics Network (EBEN), Budapeşte/MACARİSTAN, 29 Ağustos 2003, s. 184-187
FATİH TEZCAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {Fatih Tezcan,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Consumers Attitudes towards Social Responsibilities of Companies},
year = 2003,
pages = {184-187},
month = 8
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
An Investigation of the Ethical Dilemmas Faced by Faculty The Case of Turkey
European Business Ethics Network (EBEN), Budapeşte/MACARİSTAN, 29 Ağustos 2003, s. 188-190
TOPCU YUSUF İLKER,EKİN SERAP,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {TOPCU YUSUF İLKER,Ekin Serap,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {An Investigation of the Ethical Dilemmas Faced by Faculty The Case of Turkey},
year = 2003,
pages = {188-190},
month = 8
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Multicultural Comparison of Ethical Perceptions of Students
5th EURO/INFORMS Joint International Meeting, İstanbul/TÜRKİYE, 6 Temmuz 2003, s. 123
EKİN SERAP,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
@inproceedings{inproceedings,
author = {Ekin Serap,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {A Multicultural Comparison of Ethical Perceptions of Students},
year = 2003,
pages = {123},
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
An Analysis of the Portrayal of Gender Roles in Turkish TV Advertisements
An Analysis of the Portrayal of Gender Roles in Turkish TV Advertisements, Vol. 48, No. 1/2, 2003, s. 77-88
URAY N., BURNAZ S.
@article{article,
author = {Uray N., Burnaz Ş.},
title = {An Analysis of the Portrayal of Gender Roles in Turkish TV Advertisements},
journal = {An Analysis of the Portrayal of Gender Roles in Turkish TV Advertisements},
year = 2003,
number = 1/2,
pages = {77-88},
volume = 48
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Perakendede Dönüşümün Temel Taşı: Büyük Ölçekli Perakendecilik
Retail News, Vol. 42, 2003, s. 36-38
BURNAZ S.
@article{article,
author = {Burnaz Ş.},
title = {Perakendede Dönüşümün Temel Taşı: Büyük Ölçekli Perakendecilik},
journal = {Retail News},
year = 2003,
pages = {36-38},
volume = 42
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Marka Yayma Yoluyla Pazara Sunulan Yeni Ürünlerin Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi
Pazarlama Dünyası, Vol. 17, No. 5, 2003, s. 23-30
ESGIN N., BURNAZ S.
@article{article,
author = {Esgin N., Burnaz Ş.},
title = {Marka Yayma Yoluyla Pazara Sunulan Yeni Ürünlerin Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi},
journal = {Pazarlama Dünyası},
year = 2003,
number = 5,
pages = {23-30},
volume = 17
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
An Analysis of the Portrayal of Gender Roles in Turkish TV Advertisements
Sex Roles: A Journal of Research, Vol. 48, No. 1/2, 2003, s. 77-88
URAY NİMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@article{article,
author = {URAY NİMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {An Analysis of the Portrayal of Gender Roles in Turkish TV Advertisements},
journal = {Sex Roles: A Journal of Research},
year = 2003,
number = 1/2,
pages = {77-88},
volume = 48
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Suppliers Perceptions of Ethical Implications A comparison with Their Counterparts Considerations
The 12th Mini EURO Conference, Brüksel/BELÇİKA, 2 Nisan 2002, s. 117
TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Suppliers Perceptions of Ethical Implications A comparison with Their Counterparts Considerations},
year = 2002,
pages = {117},
month = 4
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Ethical issues in buyer supplier relationships
The 18th European Conference on Operational Research (EURO),, Rotterdam/HOLLANDA, 9 Temmuz 2001, s. 173
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
@{,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER},
title = {Ethical issues in buyer supplier relationships},
year = 2001,
pages = {173},
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
An Integrated Decision Aid for Point of Purchase Selection
The 18th European Conference on Operational Research (EURO), Rotterdam/HOLLANDA, 9 Temmuz 2001, s. 49
TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {An Integrated Decision Aid for Point of Purchase Selection},
year = 2001,
pages = {49},
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Ethical issues in buyer supplier relationships
The 18th European Conference on Operational Research (EURO 2001), Rotterdam/HOLLANDA, 9 Temmuz 2001, s. 173
TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Ethical issues in buyer supplier relationships},
year = 2001,
pages = {173},
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Information Content in TV Advertising A Comparative Analysis of German and Turkish TV Commercials
The 10th Biennial World Marketing Congress, Cardiff/İNGİLTERE, 27 Haziran 2001
URAY NİMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {URAY NİMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Information Content in TV Advertising A Comparative Analysis of German and Turkish TV Commercials},
year = 2001,
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili Nezih Neyzi ye Armağan
2001, s. 220-231, Pazarlama Ve Kamuoyu Araştırmacıları Derneği
URAY NİMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@book{book,
author = {URAY NİMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili},
booktitle = {Nezih Neyzi ye Armağan},
year = 2001,
pages = {220-231},
publisher = {Pazarlama Ve Kamuoyu Araştırmacıları Derneği}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili
2001, Nezih Neyzi’ye Armağan Kitabı
URAY N., BURNAZ S.
@book{book,
author = {Uray N., Burnaz Ş.},
title = {Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili},
year = 2001,
publisher = {Nezih Neyzi’ye Armağan Kitabı}
}
|
|
Türk Binek Otomobil Sektörünün Gelişimi Ayhan Toraman’a Armağan Kitabı
2000, İTÜ
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM, BURNAZ ZİYA TAHSİN
@book{book,
author = {BURNAZ HURİYE ŞEBNEM, Burnaz Ziya Tahsin},
title = {Türk Binek Otomobil Sektörünün Gelişimi},
booktitle = {Ayhan Toraman’a Armağan Kitabı},
year = 2000,
publisher = {İTÜ}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Marketing Practices and Performance of the Turkish Clothing Industry Firms Exporting to the European Union Advances in International Marketing
2000, s. 163-190, Ablex Publishing Corp., JAI Press
SEZGİN SELİME DEMET,URAY NİMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
@book{book,
author = {SEZGİN SELİME DEMET,URAY NİMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM},
title = {Marketing Practices and Performance of the Turkish Clothing Industry Firms Exporting to the European Union},
booktitle = {Advances in International Marketing},
year = 2000,
pages = {163-190},
publisher = {Ablex Publishing Corp., JAI Press}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Türk Binek Otomobil Sektörünün Gelişimi
2000, Ayhan Toraman’a Armağan Kitabı
BURNAZ S., BURNAZ Z.
@book{book,
author = {Burnaz Ş., Burnaz Z.},
title = {Türk Binek Otomobil Sektörünün Gelişimi},
year = 2000,
publisher = {Ayhan Toraman’a Armağan Kitabı}
}
|
|
Marketing Practices of the Turkish Clothing Industry Firms Exporting to the European Union
Advances in International Marketing, Vol. 10, 2000, s. 163-190
SEZGIN S., URAY N., BURNAZ S.
@article{article,
author = {Sezgin S., Uray N., Burnaz Ş.},
title = {Marketing Practices of the Turkish Clothing Industry Firms Exporting to the European Union},
journal = {Advances in International Marketing},
year = 2000,
pages = {163-190},
volume = 10
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Hedef Pazar Olarak Kadınların Aile İçi Satın Alma Karar Yapısı ve Yaşam Biçimi Bölümlendirmesi
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Dergisi, Vol. 1, No. 2, 1995, s. 117-135
SEZGIN S., URAY N., BURNAZ S.
@article{article,
author = {Sezgin S., Uray N., Burnaz Ş.},
title = {Hedef Pazar Olarak Kadınların Aile İçi Satın Alma Karar Yapısı ve Yaşam Biçimi Bölümlendirmesi},
journal = {Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Dergisi},
year = 1995,
number = 2,
pages = {117-135},
volume = 1
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
1994 Ekonomisi
1994, İletişim Yayınları
@book{book,
title = {1994 Ekonomisi},
year = 1994,
publisher = {İletişim Yayınları}
}
|
Konu
(translation), Cep Üniversitesi, pp. 118-138
|