Social Impact of Brand Activism Initiatives and Insights for Emerging Markets
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi, Vol. 20, No. 55, Eylül 2023, s. 671-686, ISSN: 2791-9781
IŞIKSAL DİDEM GAMZE, ÖZTURAN ŞABAHAT PEREN, KARAOSMANOĞLU ELİF
@article{article,
author = {IŞIKSAL DİDEM GAMZE, ÖZTURAN ŞABAHAT PEREN, KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Social Impact of Brand Activism Initiatives and Insights for Emerging Markets},
journal = {OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi},
year = 2023,
number = 55,
pages = {671-686},
month = 9,
volume = 20
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
COVID-19 SÜRECİNDE TÜKETİCİ REFAHININ DÖNÜŞÜMÜ: KIRILGAN VE KIRILGAN OLMAYAN TÜKETİCİ GRUPLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, Vol. 16, No. 2, Mayıs 2023, s. 507-550, ISSN: 1309-243X
KARAOSMANOĞLU ELİF, OKAN MEHMET, IŞIKSAL DİDEM GAMZE, ALTINİĞNE EKİCİ NEŞENUR, İDEMEN OKAN ELİF, DEMİR ÖZGE
@article{article,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF, OKAN MEHMET, IŞIKSAL DİDEM GAMZE, ALTINİĞNE EKİCİ NEŞENUR, İDEMEN OKAN ELİF, DEMİR ÖZGE},
title = {COVID-19 SÜRECİNDE TÜKETİCİ REFAHININ DÖNÜŞÜMÜ: KIRILGAN VE KIRILGAN OLMAYAN TÜKETİCİ GRUPLARININ KARŞILAŞTIRILMASI},
journal = {Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi},
year = 2023,
number = 2,
pages = {507-550},
month = 5,
volume = 16
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Brand Social Responsibility and Activism in the Turkish Context
The 1st Research Innovations in Sustainable Marketing: A Global Virtual Symposium, Hawaii/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, Vol. 1, No. 1, 14 Mart 2023, s. 68-69
IŞIKSAL DİDEM GAMZE, ÖZTURAN ŞABAHAT PEREN, KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {IŞIKSAL DİDEM GAMZE, ÖZTURAN ŞABAHAT PEREN, KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Brand Social Responsibility and Activism in the Turkish Context},
year = 2023,
number = 1,
pages = {68-69},
month = 3,
volume = 1
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Dürüstlük Dışı Tüketici Davranışını Tetikleyen Durumsallıklar Sosyal, İnsan ve İdari Bilimlerde Yenilikçi Çalışmalar
İzmir/TÜRKİYE, 2023, s. 1145-1171, Duvar Yayınları
IŞIKSAL DİDEM GAMZE, KARAOSMANOĞLU ELİF
@book{book,
author = {IŞIKSAL DİDEM GAMZE, KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Dürüstlük Dışı Tüketici Davranışını Tetikleyen Durumsallıklar},
booktitle = {Sosyal, İnsan ve İdari Bilimlerde Yenilikçi Çalışmalar},
year = 2023,
pages = {1145-1171},
publisher = {Duvar Yayınları}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
E-PERAKENDE ORTAMINDA GÖRSEL KARMAŞIKLIĞIN ÇEVRİMİÇİ TÜKETİCİ DENEYİMİ ÜZERİNE ETKİSİ Ekonomi ve Yönetim Bilimlerinde Güncel Akademik Araştırmalar III
Ankara/TÜRKİYE, 2023, s. 111-122, Akademisyen Yayınevi
ALTINİĞNE EKİCİ NEŞENUR, KARAOSMANOĞLU ELİF
@book{book,
author = {ALTINİĞNE EKİCİ NEŞENUR, KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {E-PERAKENDE ORTAMINDA GÖRSEL KARMAŞIKLIĞIN ÇEVRİMİÇİ TÜKETİCİ DENEYİMİ ÜZERİNE ETKİSİ},
booktitle = {Ekonomi ve Yönetim Bilimlerinde Güncel Akademik Araştırmalar III},
year = 2023,
pages = {111-122},
publisher = {Akademisyen Yayınevi}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Thematic Analysis of Brand Response Strategies of Organizations to COVID-19 Based on SCCT and Message Framing
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir/TÜRKİYE, 23 Haziran 2022, s. 632-641, ISSN: 978-605-74712-2-2
CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Thematic Analysis of Brand Response Strategies of Organizations to COVID-19 Based on SCCT and Message Framing
},
year = 2022,
pages = {632-641},
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Guilty or Not Guilty that Is the Question: Effect of Guilt Relieving Opportunity on Consumer-Brand Relationships
51. European Marketing Academy Conference, Budapeşte/MACARİSTAN, 24 Mayıs 2022
IŞIKSAL DİDEM GAMZE, KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {IŞIKSAL DİDEM GAMZE, KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Guilty or Not Guilty that Is the Question: Effect of Guilt Relieving Opportunity on Consumer-Brand Relationships},
year = 2022,
month = 5
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Testing the relationship between value co-creation, perceived justice and guests' enjoyment
Current Issues in Tourism, Vol. 25, No. 1, Şubat 2022, s. 1-16, ISSN: 1368-3500
ASSIOURAS IOANNIS, SKOURTİS GEORGE, GİANNOPOULOS ANTONİOS, BUHALİS DİMİTRİOS, KARAOSMANOĞLU ELİF
@article{article,
author = {ASSIOURAS IOANNIS, Skourtis George, Giannopoulos Antonios, Buhalis Dimitrios, KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Testing the relationship between value co-creation, perceived justice and guests' enjoyment},
journal = {Current Issues in Tourism},
year = 2022,
number = 1,
pages = {1-16},
month = 2,
volume = 25
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Theoretical Discussion on Marketing Agility and Adaptive Marketing Capabilities in Regards to Firm Performance
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları, Vol. 7, No. 2, Aralık 2021, s. 129-147, ISSN: 21492638
CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF
@article{article,
author = {CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {A Theoretical Discussion on Marketing Agility and Adaptive Marketing Capabilities in Regards to Firm Performance},
journal = {Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları},
year = 2021,
number = 2,
pages = {129-147},
month = 12,
volume = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Aggregated Customer Experience Scale: Item Development and Scale Purification
12. EMAC Regional 2021, Varşova/POLONYA, 22 Eylül 2021, s. 1-10
DEMİR ÖZGE, KARAOSMANOĞLU ELİF, URAY NİMET
@inproceedings{inproceedings,
author = {DEMİR ÖZGE, KARAOSMANOĞLU ELİF, URAY NİMET},
title = {Aggregated Customer Experience Scale: Item Development and Scale Purification},
year = 2021,
pages = {1-10},
month = 9
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Building Agility in Service SMEs for Post-Pandemic Era COVID-19 and the Future of the Service Industry Post-Pandemic:Volume II
Singapur/SİNGAPUR, 2021, s. 134-175, Springer
OKAN MEHMET, DEMİR ÖZGE, ALTINİĞNE NEŞENUR, IŞIKSAL DİDEM GAMZE, İDEMEN ELİF, KARAOSMANOĞLU ELİF
@book{book,
author = {OKAN MEHMET, DEMİR ÖZGE, ALTINİĞNE NEŞENUR, Işıksal Didem Gamze, İDEMEN ELİF, KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Building Agility in Service SMEs for Post-Pandemic Era},
booktitle = {COVID-19 and the Future of the Service Industry Post-Pandemic:Volume II},
year = 2021,
pages = {134-175},
publisher = {Springer}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Can self-referencing exacerbate punishing behavior toward corporate brand transgressors?
Journal of Brand Management, Vol. 27, No. 6, Kasım 2020, s. 629-644, ISSN: 1350-231X
IŞIKSAL DİDEM GAMZE, KARAOSMANOĞLU ELİF
@article{article,
author = {Işıksal Didem Gamze, KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Can self-referencing exacerbate punishing behavior toward corporate brand transgressors?},
journal = {Journal of Brand Management},
year = 2020,
number = 6,
pages = {629-644},
month = 11,
volume = 27
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Aggregated Customer Experience Scale Development and Validation
32. Euroasia Business and Economics Society Conference, İstanbul/TÜRKİYE, Vol. 1, No. 1, 5 Ağustos 2020, s. 62-63
DEMİR ÖZGE, KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {DEMİR ÖZGE, KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Aggregated Customer Experience Scale Development and Validation},
year = 2020,
number = 1,
pages = {62-63},
month = 8,
volume = 1
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Impact Of Framing On Donation Behavior: A Research Agenda
Journal of Management Marketing and Logistics, Vol. 7, No. 2, Mayıs 2020, s. 91-101, ISSN: 2148-6670
DEMİREL SİBEL, BURNAZ ŞEBNEM, KARAOSMANOĞLU ELİF
@article{article,
author = {DEMİREL SİBEL, Burnaz Şebnem, KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {The Impact Of Framing On Donation Behavior: A Research Agenda},
journal = {Journal of Management Marketing and Logistics},
year = 2020,
number = 2,
pages = {91-101},
month = 5,
volume = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Efficiency analysis of emergency departments in metropolitan areas
SOCIO-ECONOMIC PLANNING SCIENCES, Vol. 69, No. 1, Mart 2020, s. 1-14, ISSN: 0038-0121
AKKAN CAN,KARADAYI MELİS ALMULA,EKİNCİ YELİZ,ÜLENGİN FUSUN,URAY NİMET,KARAOSMANOĞLU ELİF
@article{article,
author = {AKKAN CAN,KARADAYI MELİS ALMULA,EKİNCİ YELİZ,ÜLENGİN FUSUN,URAY NİMET,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Efficiency analysis of emergency departments in metropolitan areas},
journal = {SOCIO-ECONOMIC PLANNING SCIENCES},
year = 2020,
number = 1,
pages = {1-14},
month = 3,
volume = 69
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Self-Servis Teknolojilerinin Marka Deneyimine ve Müşteri Memnuniyetine Etkileri
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, Vol. 2, No. 31, Aralık 2019, s. 277-296, ISSN: 1305-2411
KILIÇ SENA,KARAOSMANOĞLU ELİF
@article{article,
author = {KILIÇ SENA,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Self-Servis Teknolojilerinin Marka Deneyimine ve Müşteri Memnuniyetine Etkileri},
journal = {Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi},
year = 2019,
number = 31,
pages = {277-296},
month = 12,
volume = 2
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Does the Co‐Creation of Service Recovery Create Value for Customers? The Underlying Mechanism of Motivation and the Role of Operant Resources
European Management Review, Vol. 16, No. 4, Aralık 2019, s. 997-1013, ISSN: 1740-4754
SKOURTİS GEORGE,DCAUDİN JEANMARC,ASSİOURAS IOANNİS,KARAOSMANOĞLU ELİF
@article{article,
author = {Skourtis George,Dcaudin JeanMarc,Assiouras Ioannis,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Does the Co‐Creation of Service Recovery Create Value for Customers? The Underlying Mechanism of Motivation and the Role of Operant Resources},
journal = {European Management Review},
year = 2019,
number = 4,
pages = {997-1013},
month = 12,
volume = 16
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Grounded Theory of Customer Experience
52. Academy of Marketing Conference, LONDRA/İNGİLTERE, 2 Temmuz 2019
KARAOSMANOĞLU ELİF,DEMİR ÖZGE
@inproceedings{inproceedings,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF,DEMİR ÖZGE},
title = {A Grounded Theory of Customer Experience},
year = 2019,
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Location-based Mobile Content Consumption: Informational vs. Transformational Content in the Form of In-App Push Notifications
48. European Marketing Academy Conference, HAMBURG/ALMANYA, 28 Mayıs 2019
KARAOSMANOĞLU ELİF,ASSIOURAS IOANNIS
@inproceedings{inproceedings,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF,ASSIOURAS IOANNIS},
title = {Location-based Mobile Content Consumption: Informational vs. Transformational Content in the Form of In-App Push Notifications},
year = 2019,
month = 5
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Typology of Mobile Consumers Drawing on an Analysis of Mobile Services Consumption
EMAC - the 48th Annual Conference for the European Marketing Academy, Hamburg/ALMANYA, 28 Mayıs 2019
KOÇYİĞİT ZEKERİYA EREN,GÜLTEKİN SALMAN GÜLBERK,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {KOÇYİĞİT ZEKERİYA EREN,GÜLTEKİN SALMAN GÜLBERK,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {A Typology of Mobile Consumers Drawing on an Analysis of Mobile Services Consumption},
year = 2019,
month = 5
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Müşteri Deneyiminin Çok-Boyutlu Yapısı: Gömülü Kuram Yaklaşımı
24. Pazarlama Kongresi, KUŞADASI/TÜRKİYE, 1 Mayıs 2019, s. 593-613
DEMİR ÖZGE,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {DEMİR ÖZGE,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Müşteri Deneyiminin Çok-Boyutlu Yapısı: Gömülü Kuram Yaklaşımı},
year = 2019,
pages = {593-613},
month = 5
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Masum Değili Hiç Birimiz... Tüketici Marka İlişkisinde Bilişsel Uyumsuzluğun İki Yüzü
24. Pazarlama Kongresi, KUŞADASI/TÜRKİYE, 1 Mayıs 2019, s. 188-202
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {Işıksal Didem Gamze,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Masum Değili Hiç Birimiz... Tüketici Marka İlişkisinde Bilişsel Uyumsuzluğun İki Yüzü},
year = 2019,
pages = {188-202},
month = 5
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
"Chapter 6: Corporate Brand Communication in Higher Education”, Strategic Brand Management in Higher Education,
Aralık 2019, Routledge Taylor and Francis
ELİF KARAOSMANOGLU, GULBERK GULTEKİN SALMAN
@book{book,
author = {Elif Karaosmanoglu, Gulberk Gultekin Salman},
title = {"Chapter 6: Corporate Brand Communication in Higher Education”, Strategic Brand Management in Higher Education,},
year = 2019,
month = 3,
publisher = {Routledge Taylor and Francis}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A critical review on the use of the scenario technique for experimental design: Challenges and lessons learned, SAGE Research Methods Cases Business & Management
Ocak 2019, SAGE Publications
NESENUR ALTİNİGNE, ELİF KARAOSMANOGLU, DİDEM GAMZE ISİKSAL
@book{book,
author = {Nesenur Altinigne, Elif Karaosmanoglu, Didem Gamze Isiksal},
title = {A critical review on the use of the scenario technique for experimental design: Challenges and lessons learned, SAGE Research Methods Cases Business & Management},
year = 2019,
month = 1,
publisher = {SAGE Publications}
}
|
Konu
ISBN: 9781526472427)
|
Efficiency Analysis of Emergency Departments in Metropolitan Areas
Socio-Economic Planning Sciences, Haziran 2019, ISSN: 0038-0121, Elsevier
AKKAN C, KARADAYI M. A., ULENGİN F., URAY N., EKİNCİ Y., KARAOSMANOGLU E.
@article{article,
author = {Akkan C, Karadayı M. A., Ulengin F., Uray N., Ekinci Y., Karaosmanoglu E.},
title = {Efficiency Analysis of Emergency Departments in Metropolitan Areas},
journal = {Socio-Economic Planning Sciences},
year = 2019,
month = 1,
publisher = {Elsevier}
}
|
Konu
doi: 10.1016/j.seps.2019.01.001, in print
|
A Critical Review on the Use of the Scenario Technique for Experimental Design: Challenges and Lessons Learned Sage Researh Methods Cases Part 2
Londra/İNGİLTERE, 2019, s. 1-15, Sage Publications
ALTINİĞNE EKİCİ NEŞENUR, KARAOSMANOĞLU ELİF, IŞIKSAL DİDEM GAMZE
@book{book,
author = {ALTINİĞNE EKİCİ NEŞENUR, KARAOSMANOĞLU ELİF, Işıksal Didem Gamze},
title = {A Critical Review on the Use of the Scenario Technique for Experimental Design: Challenges and Lessons Learned},
booktitle = {Sage Researh Methods Cases Part 2},
year = 2019,
pages = {1-15},
publisher = {Sage Publications}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
When Dishonesty Makes Us Apart or Close? A Reflection on Consumer-Brand Relationships
2018 AMA Summer Academy Conference, Boston/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 10 Aralık 2018
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF,ATAKAN ŞÜKRİYE SİNEM
@inproceedings{inproceedings,
author = {Işıksal Didem Gamze,KARAOSMANOĞLU ELİF,ATAKAN ŞÜKRİYE SİNEM},
title = {When Dishonesty Makes Us Apart or Close? A Reflection on Consumer-Brand Relationships},
year = 2018,
month = 12
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Even You Wrong Me, I May Still Like You: Consumer Dishonesty in Cases of Feeling Cheated
Academy of Marketing Science World Marketing Congress (AMS WMC), PORTO/PORTEKİZ, 27 Temmuz 2018
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {Işıksal Didem Gamze,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Even You Wrong Me, I May Still Like You: Consumer Dishonesty in Cases of Feeling Cheated},
year = 2018,
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Don’t Confuse Me! The Effect of Self-construal on the Relationship between Context Visual Complexity and Enjoyment
Academy of Marketing Science World Marketing Congress (AMS WMC), PORTO/PORTEKİZ, 27 Haziran 2018
ALTINİĞNE NEŞENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {ALTINİĞNE NEŞENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Don’t Confuse Me! The Effect of Self-construal on the Relationship between Context Visual Complexity and Enjoyment},
year = 2018,
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Don’t Confuse Me! The Effect of Self-construal on the Relationship between Context Visual Complexity and Enjoyment
Academy of Marketing Science World Marketing Congress (AMS WMC), Haziran 2018, s. 1-10
ALTİNİGNE N., KARAOSMANOGLU E.
@inproceedings{inproceedings,
author = {Altinigne N., Karaosmanoglu E.},
title = {Don’t Confuse Me! The Effect of Self-construal on the Relationship between Context Visual Complexity and Enjoyment},
year = 2018,
pages = {1-10},
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Consumer-Brand Relationships under the Effect of Consumer Dishonest Behavior
Journal of Management, Marketing and Logistics, Vol. 5, No. 2, Haziran 2018, s. 113-123, ISSN: 2148-6670
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
@article{article,
author = {Işıksal Didem Gamze,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Consumer-Brand Relationships under the Effect of Consumer Dishonest Behavior},
journal = {Journal of Management, Marketing and Logistics},
year = 2018,
number = 2,
pages = {113-123},
month = 6,
volume = 5
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Corporate brand transgression and punishing the transgressor: moderation of religious orientation
Journal of Product and Brand Management, Vol. 27, No. 2, Mart 2018, s. 221-234, ISSN: 1061-0421
KARAOSMANOĞLU ELİF,IŞIKSAL DİDEM GAMZE,ALTINİĞNE NEŞENUR
@article{article,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF,Işıksal Didem Gamze,ALTINİĞNE NEŞENUR},
title = {Corporate brand transgression and punishing the transgressor: moderation of religious orientation},
journal = {Journal of Product and Brand Management},
year = 2018,
number = 2,
pages = {221-234},
month = 3,
volume = 27
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Importance of Web Atmospherics with Emphasis on Visual Complexity in Online Retailing Based on S-O-R Paradaigm
Journal of Business, Economics and Finance, Vol. 6, No. 4, Aralık 2017, s. 348-354, ISSN: 2146-7943
ALTINİĞNE NEŞENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
@article{article,
author = {ALTINİĞNE NEŞENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {The Importance of Web Atmospherics with Emphasis on Visual Complexity in Online Retailing Based on S-O-R Paradaigm},
journal = {Journal of Business, Economics and Finance},
year = 2017,
number = 4,
pages = {348-354},
month = 12,
volume = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Empati Toleransı Azaltır mı? Öz-referans Etkisi ve Kurumsal Marka İhlallerine Tepki
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon/TÜRKİYE, 27 Eylül 2017, s. 825-842
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {Işıksal Didem Gamze,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Empati Toleransı Azaltır mı? Öz-referans Etkisi ve Kurumsal Marka İhlallerine Tepki},
year = 2017,
pages = {825-842},
month = 9
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The “It Happened to Me Too” Effect on Transgressor Brand-Consumer Relationships
3rd International Colloquium on Corporate Branding, Identity, Image and Reputation, Londra/İNGİLTERE, 7 Eylül 2017, s. 95-97
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF,ATAŞ UNVAN
@inproceedings{inproceedings,
author = {Işıksal Didem Gamze,KARAOSMANOĞLU ELİF,Ataş Unvan},
title = {The “It Happened to Me Too” Effect on Transgressor Brand-Consumer Relationships},
year = 2017,
pages = {95-97},
month = 9
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Effect of Context Visual Complexity on Perceived Enjoyment
2017 Summer AMA Conference, San Francisco/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 4 Ağustos 2017, s. 57-63, ISSN: 1054-0806
KARAOSMANOĞLU ELİF,ALTINİĞNE NEŞENUR
@inproceedings{inproceedings,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF,ALTINİĞNE NEŞENUR},
title = {Effect of Context Visual Complexity on Perceived Enjoyment},
year = 2017,
pages = {57-63},
month = 8
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
What If Consumers Do Not Believe The Celebrity In The Ad
AMA Summer Conference, 4 Ağustos 2017
İDEMEN ELİF,KAZAZOĞLU ŞAHİN GÖZDE,ELMADAĞ BAŞ AYŞE BANU,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {İDEMEN ELİF,KAZAZOĞLU ŞAHİN GÖZDE,ELMADAĞ BAŞ AYŞE BANU,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {What If Consumers Do Not Believe The Celebrity In The Ad},
year = 2017,
month = 8
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Self reference As A Trigger of Inner Prosecutor The Moderating Role of The Self reference on The Relationship Between the Consumers and Transgressor
43. Association for Consumer Research Conference, Berlin/ALMANYA, 27 Kasım 2016
ISİKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {Isiksal Didem Gamze,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Self reference As A Trigger of Inner Prosecutor The Moderating Role of The Self reference on The Relationship Between the Consumers and Transgressor},
year = 2016,
month = 11
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Ucuz Etin Yahnisi Tüketicinin İndirim Dönemlerinde Ürün Hatalarına Karşı Tepkileri
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya/TÜRKİYE, 6 Ekim 2016
ERGEN FATMA HİLAL,DEMİR ÖZGE,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {ERGEN FATMA HİLAL,Demir Özge,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Ucuz Etin Yahnisi Tüketicinin İndirim Dönemlerinde Ürün Hatalarına Karşı Tepkileri},
year = 2016,
month = 10
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi Düzenleyici Odak Teorisi Yaklaşımı
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya/TÜRKİYE, 6 Ekim 2016
BENGİ ÖZCİVAN,ARSLANOĞLU BAYRAM,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {Bengi Özcivan,Arslanoğlu Bayram,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi Düzenleyici Odak Teorisi Yaklaşımı},
year = 2016,
month = 10
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
CSR motivation and customer extra role behavior Moderation of ethical corporate identity
Journal of Business Research, Vol. 69, No. 10, Ekim 2016, s. 4161-4167, ISSN: 01482963
KARAOSMANOĞLU ELİF,ISİKSAL DİDEM GAMZE,ALTİNİGNE NESENUR
@article{article,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF,Isiksal Didem Gamze,Altinigne Nesenur},
title = {CSR motivation and customer extra role behavior Moderation of ethical corporate identity},
journal = {Journal of Business Research},
year = 2016,
number = 10,
pages = {4161-4167},
month = 10,
volume = 69
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
KURUMSAL KİMLİKTE ETİK VURGUSUNUN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE TÜKETİCİ EKSTRA ROL DAVRANIŞI İLİŞKİSİNE ETKİSİ
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Vol. 2, No. 1, Nisan 2016, s. 85-102, ISSN: 2149-2638
ALTİNİGNE NESENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
@article{article,
author = {Altinigne Nesenur,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {KURUMSAL KİMLİKTE ETİK VURGUSUNUN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE TÜKETİCİ EKSTRA ROL DAVRANIŞI İLİŞKİSİNE ETKİSİ},
journal = {Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi},
year = 2016,
number = 1,
pages = {85-102},
month = 4,
volume = 2
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Websiteleri Firmalara Ne Kazandırabilir Websitesi Kalitesi Tüketici Odaklı Marka Değeri ve Satınalma Eğilimi Arasındaki İlişki
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Eskişehir/TÜRKİYE, Vol. 16, No. 1, Nisan 2016, s. 159-174, ISSN: 1303-0876
KARAOSMANOĞLU ELİF,NACAR RAMAZAN,URAY NİMET
@article{article,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF,NACAR RAMAZAN,URAY NİMET},
title = {Websiteleri Firmalara Ne Kazandırabilir Websitesi Kalitesi Tüketici Odaklı Marka Değeri ve Satınalma Eğilimi Arasındaki İlişki},
journal = {Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi},
year = 2016,
number = 1,
pages = {159-174},
month = 4,
volume = 16
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Impact of Corporate Social Responsibility CSR Motives on Customer Extra Role Behaviour The Moderating Role of Ethical Corporate Identity
6th EMAC Regional Conference, Viyana/AVUSTURYA, 16 Eylül 2015
KARAOSMANOĞLU ELİF,ALTINİĞNE NEŞENUR
@inproceedings{inproceedings,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF,Altıniğne Neşenur},
title = {The Impact of Corporate Social Responsibility CSR Motives on Customer Extra Role Behaviour The Moderating Role of Ethical Corporate Identity},
year = 2015,
month = 9
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
THE IMPACT OF CORPORATE BRAND TRANSGRESSION ON PUNISHING CORPORATE TRANSGRESSOR MODERATING ROLE OF RELIGIOUS ORIENTATION
18th World Marketing Congress, Bari/İTALYA, 14 Temmuz 2015
KARAOSMANOĞLU ELİF,IŞIKSAL DİDEM GAMZE
@inproceedings{inproceedings,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF,Işıksal Didem Gamze},
title = {THE IMPACT OF CORPORATE BRAND TRANSGRESSION ON PUNISHING CORPORATE TRANSGRESSOR MODERATING ROLE OF RELIGIOUS ORIENTATION},
year = 2015,
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir/TÜRKİYE, 10 Haziran 2015, s. 425-428
ALTINİĞNE NEŞENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {Altıniğne Neşenur,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi},
year = 2015,
pages = {425-428},
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
When Employee Co destroyed Customers Well being
15 Naples Froum on Service, Service-Dominant Logic, Network and Systems Theory and Service Science, Napoli/İTALYA, 9 Haziran 2015, s. 112-112
SKOURTİS GEORGE,ASSİOURAS YANNİS,KARAOSMANOĞLU ELİF,DECAUDİN JEAN MARC
@inproceedings{inproceedings,
author = {Skourtis George,Assiouras Yannis,KARAOSMANOĞLU ELİF,Decaudin Jean Marc},
title = {When Employee Co destroyed Customers Well being},
year = 2015,
pages = {112-112},
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Exploring the Role of Context and Adaptability on Customer Value Co recovery Behaviour
2015 Naples Forum on Service, Service Dominant Logic, Network and Systems Theory and Service Sicence, Napoli/İTALYA, 9 Haziran 2015, s. 111-111
SKOURTİS GEORGE,ASSİOURAS YANNİS,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {Skourtis George,Assiouras Yannis,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Exploring the Role of Context and Adaptability on Customer Value Co recovery Behaviour},
year = 2015,
pages = {111-111},
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
ATTITUDE TOWARDS CO CREATION OF VALUE SCALE DEVELOPMENT AND CROSS CULTURAL VALIDATION
8th AMA SERVSIG 2014 Conference, Selanik/YUNANİSTAN, 13 Temmuz 2014
KÜPELİ BİRGÜL,GÜLTEKİN SALMAN GÜLBERK,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {Küpeli Birgül,GÜLTEKİN SALMAN GÜLBERK,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {ATTITUDE TOWARDS CO CREATION OF VALUE SCALE DEVELOPMENT AND CROSS CULTURAL VALIDATION},
year = 2014,
month = 7
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Hizmet Baskın Mantık Çalışmalarında Olası İçerik Geçerliliği Sorunu Kendin Al Hizmet Teknolojilerine Karşı Tutum ile Ortak Üretime Karşı Tutum Kavramları Açısından Bir İnceleme
19 Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep/TÜRKİYE, 18 Haziran 2014, s. 135-142
KARAOSMANOĞLU ELİF,KÜPELİ BİRGÜL,GÜLTEKİN SALMAN GÜLBERK
@inproceedings{inproceedings,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF,Küpeli Birgül,GÜLTEKİN SALMAN GÜLBERK},
title = {Hizmet Baskın Mantık Çalışmalarında Olası İçerik Geçerliliği Sorunu Kendin Al Hizmet Teknolojilerine Karşı Tutum ile Ortak Üretime Karşı Tutum Kavramları Açısından Bir İnceleme},
year = 2014,
pages = {135-142},
month = 6
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Özel Alışveriş Sitelerinin Dünyadaki ve Türkiye’xxdeki Yeri Pazarlama Vizyonun Genişleten Yeniden Doğan Pazarlar
İstanbul/TÜRKİYE, 2014, s. 239-260, Beta
KARAOSMANOĞLU ELİF,AKALIN SUNA
@book{book,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF,Akalın Suna},
title = {Özel Alışveriş Sitelerinin Dünyadaki ve Türkiye’xxdeki Yeri},
booktitle = {Pazarlama Vizyonun Genişleten Yeniden Doğan Pazarlar},
year = 2014,
pages = {239-260},
publisher = {Beta}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Examining Information Search and Internet Usage as Determinants of Social Media Engagement
50. Society for Marketing Advances Konferansı, Orlando/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, Vol. 1, 13 Ekim 2012, s. 139-142
KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Examining Information Search and Internet Usage as Determinants of Social Media Engagement},
year = 2012,
pages = {139-142},
month = 10,
volume = 1
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Kurumsal İmaj Yönetiminde Diğer Müşteri ve Çalışan Etkisi: Araştırma Önerisi Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar
İstanbul/TÜRKİYE, 2012, s. 127-140, Beta Yayınları
KARAOSMANOĞLU ELİF,ELMADAĞ BAŞ AYŞE BANU
@book{book,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF,ELMADAĞ BAŞ AYŞE BANU},
title = {Kurumsal İmaj Yönetiminde Diğer Müşteri ve Çalışan Etkisi: Araştırma Önerisi},
booktitle = {Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar},
year = 2012,
pages = {127-140},
publisher = {Beta Yayınları}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The role of other customer effect in corporate marketing
European Journal of Marketing, Vol. 45, No. 9/10, Eylül 2011, s. 1416-1445, ISSN: 0309-0566
KARAOSMANOĞLU ELİF,ELMADAĞ BAŞ AYŞE BANU,ZHANG JİNGYUN KAY
@article{article,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF,ELMADAĞ BAŞ AYŞE BANU,Zhang Jingyun Kay},
title = {The role of other customer effect in corporate marketing},
journal = {European Journal of Marketing},
year = 2011,
number = 9/10,
pages = {1416-1445},
month = 9,
volume = 45
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Effects of Market Orientation on Cooperation between R D and Marketing
15th World Marketing Congress 2011, Reims/FRANSA, Vol. 1, 19 Temmuz 2011
KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Effects of Market Orientation on Cooperation between R D and Marketing},
year = 2011,
month = 7,
volume = 1
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Development and Transfer of Scholarly Marketing Thought in Turkey A Scientometric Analysis of Master and PhD Theses 1980 2008 in An Emerging Country
8. Uluslararası Bilgi Yönetimi ve Ekonomisi Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 28 Ekim 2010, s. 413-428
WÜHRER GERHARD,BİLGİN ZEYNEP,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {Wührer Gerhard,Bilgin Zeynep,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {The Development and Transfer of Scholarly Marketing Thought in Turkey A Scientometric Analysis of Master and PhD Theses 1980 2008 in An Emerging Country},
year = 2010,
pages = {413-428},
month = 10
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Intrapersonal Fators Affecting Corporate Image Formation and The Role of Perceived Integration among Corporate Communication Efforts A Consumer level Model
38. European Marketing Academy Konferansı, Nantes/FRANSA, Vol. 1, 26 Mayıs 2009
KARAOSMANOĞLU ELİF,MELEWAR T C
@inproceedings{inproceedings,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF,Melewar T C},
title = {Intrapersonal Fators Affecting Corporate Image Formation and The Role of Perceived Integration among Corporate Communication Efforts A Consumer level Model},
year = 2009,
month = 5,
volume = 1
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Role of Marketing Accountability at the Marketing and Research Development Departments Integration and the New Product Success
38. European Marketing Academy Konferansı, Nantes/FRANSA, Vol. 1, 26 Mayıs 2009
ACAR OĞUZ ALİ,KARAOSMANOĞLU ELİF,NİEJSSEN ED
@inproceedings{inproceedings,
author = {Acar Oğuz Ali,KARAOSMANOĞLU ELİF,Niejssen Ed},
title = {The Role of Marketing Accountability at the Marketing and Research Development Departments Integration and the New Product Success},
year = 2009,
month = 5,
volume = 1
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Competitive Aggresiveness and Small Firm Performance An Exploratory Study in Greek IT Sector
AUMEC International4Conference on Marketing and Entrepreneurship 2009,, Antalya/TÜRKİYE, Vol. 1, 6 Nisan 2009, s. 625-638
MOURİOTİ OLGA,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {Mourioti Olga,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Competitive Aggresiveness and Small Firm Performance An Exploratory Study in Greek IT Sector},
year = 2009,
pages = {625-638},
month = 4,
volume = 1
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Web Sitesi Özelliklerinin Müşteri Odaklı Marka Değeri ve Tüketici Davranışlarına Etkisi Hizmet ve İmalat Sektörlerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir/TÜRKİYE, 25 Ekim 2008, s. 171-186
NACAR RAMAZAN,ULUDAĞ ONUR,ÇETİN SAMET,KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {NACAR RAMAZAN,Uludağ Onur,Çetin Samet,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Web Sitesi Özelliklerinin Müşteri Odaklı Marka Değeri ve Tüketici Davranışlarına Etkisi Hizmet ve İmalat Sektörlerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama},
year = 2008,
pages = {171-186},
month = 10
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Renault-Nisaan: A Study into the Advantages of a Prior Strategic Alliance in the Development of a Post-merger Corporate Identity Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management
Londra/İNGİLTERE, 2008, s. 187-204, Palgrave Macmillan
MELEWAR T C,STARK DAVİD,KARAOSMANOĞLU ELİF
@book{book,
author = {Melewar T C,Stark David,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Renault-Nisaan: A Study into the Advantages of a Prior Strategic Alliance in the Development of a Post-merger Corporate Identity},
booktitle = {Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management},
year = 2008,
pages = {187-204},
publisher = {Palgrave Macmillan}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Seven dimensions of corporate identity
European Journal of Marketing, Vol. 40, No. 7/8, Temmuz 2006, s. 846-869, ISSN: 0309-0566
MELEWAR T C,KARAOSMANOĞLU ELİF
@article{article,
author = {Melewar T C,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Seven dimensions of corporate identity},
journal = {European Journal of Marketing},
year = 2006,
number = 7/8,
pages = {846-869},
month = 7,
volume = 40
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Corporate Communications Identity and Image A Research Agenda
Journal of Brand Management, Vol. 14, No. 1/2, 2006, s. 196-206, ISSN: 1350-231X
KARAOSMANOĞLU ELİF,MELEWAR T C
@article{article,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF,Melewar T C},
title = {Corporate Communications Identity and Image A Research Agenda},
journal = {Journal of Brand Management},
year = 2006,
number = 1/2,
pages = {196-206},
volume = 14
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Türkiye'deki Dört Otomobil Üreticisinin Kurumsal İmaj Yönetimi Yaklaşımlarının Karşılaştırılması Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama
İstanbul/TÜRKİYE, 2006, s. 89-100, Beta Yayınları
ELİF KARAOSMANOGLU, ZEYNEP BİLGİN
@book{book,
author = {Elif Karaosmanoglu, Zeynep Bilgin},
title = {Türkiye'deki Dört Otomobil Üreticisinin Kurumsal İmaj Yönetimi Yaklaşımlarının Karşılaştırılması},
booktitle = {Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama},
year = 2006,
pages = {89-100},
publisher = {Beta Yayınları}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Corporate Identity Concept Components and Contribution
Journal of General Management, Vol. 31, No. 1, Nisan 2005, s. 59-81, ISSN: 0306-3070
MELEWAR T C,KARAOSMANOĞLU ELİF,PATTERSON DOUGLAS
@article{article,
author = {Melewar T C,KARAOSMANOĞLU ELİF,Patterson Douglas},
title = {Corporate Identity Concept Components and Contribution},
journal = {Journal of General Management},
year = 2005,
number = 1,
pages = {59-81},
month = 4,
volume = 31
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Resolving the Corporate Identity Conundrum: An Exploratory Study of the Concept and Its Contribution Communicating with Customers Trends and Developments
Atina/YUNANİSTAN, 2003, s. 9-32, ATINER
TC MELEWAR, ELİF KARAOSMANOGLU, DOUGLAS PATTERSON
@book{book,
author = {TC Melewar, Elif Karaosmanoglu, Douglas Patterson},
title = {Resolving the Corporate Identity Conundrum: An Exploratory Study of the Concept and Its Contribution},
booktitle = {Communicating with Customers Trends and Developments},
year = 2003,
pages = {9-32},
publisher = {ATINER}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
The Profile of Supermarket Shoppers In Terms Of Demographic, Behavioural and Attitudinal Variables: The Example of Carrefour Prof Dr Ayhan Toraman a Armağan Kitabı
İstanbul/TÜRKİYE, 2000, s. 167-190, Beta
SEZGİN SELİME DEMET,URAY NİMET,ELMADAĞ BAŞ AYŞE BANU,BAŞAR ASLICAN,KARAOSMANOĞLU ELİF
@book{book,
author = {SEZGİN SELİME DEMET,URAY NİMET,ELMADAĞ BAŞ AYŞE BANU,Başar Aslıcan,KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {The Profile of Supermarket Shoppers In Terms Of Demographic, Behavioural and Attitudinal Variables: The Example of Carrefour},
booktitle = {Prof Dr Ayhan Toraman a Armağan Kitabı},
year = 2000,
pages = {167-190},
publisher = {Beta}
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Controlled Communication versus Uncontrolled Communication in Corporate Image Formation Verifying the Conceptual Framework
9. Uluslar arası Reputation Risk: The Role of Corporate Accountability and Responsibility Konferansı, Vol. 1
KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Controlled Communication versus Uncontrolled Communication in Corporate Image Formation Verifying the Conceptual Framework},
volume = 1
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
A Contingency Framework for The Durational Component of the Service Experience An Exploratory Study
12. Biannual World Marketing Kongresi, Vol. 1
KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {A Contingency Framework for The Durational Component of the Service Experience An Exploratory Study},
volume = 1
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|
Multi item Scale Development for Measuring Corporate Identity Mix CIM Elements
8. Uluslararası Decision Science Institute Konferansı, Vol. 1
KARAOSMANOĞLU ELİF
@inproceedings{inproceedings,
author = {KARAOSMANOĞLU ELİF},
title = {Multi item Scale Development for Measuring Corporate Identity Mix CIM Elements},
volume = 1
}
|
Konu
Yayın ile ilgili açıklama girilmemiştir.
|