ARAMA SONUÇLARI

Toplam 5 adet sonuçtan 5 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Analysis of customer lifetime value and marketing expenditure decisions through a Markovian-based model
EUROPEAN JOURNAL OF OPERATIONAL RESEARCH, Vol. 237, No. 1, Ağustos 2014, s. 278-288, ISSN: 0377-2217
EKİNCİ YELİZ, ÜLENGİN FUSUN, URAY NİMET, ÜLENGİN KEMAL BURÇ
Customer lifetime value prediction and segmentation analysis for commercial customers in the banking industry
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
FEYZA TARTAR BAKIR
Süha Tuna Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Customer lifetime value prediction for gaming industry: fuzzy clustering based approach
JOURNAL OF INTELLIGENT & FUZZY SYSTEMS, Vol. 42, No. 1, Ocak 2022, s. 87-96, ISSN: 1064-1246
TEKİN AHMET TEZCAN, ÇEBİ FERHAN, KAYA TOLGA
Customer Lifetime Value Prediction for Gaming Industry: Fuzzy Clustering Based Approach
Journal of Intelligent & Fuzzy Systems, Vol. 42, No. 1, Aralık 2021, s. 87-96, ISSN: 1064-1246
TEKİN AHMET TEZCAN, KAYA TOLGA, ÇEBİ FERHAN
Ferhan Çebi Özgün Makale
Customer Lifetime Value Prediction for Gaming Industry: Fuzzy Clustering Based Approach
Journal of Intelligent & Fuzzy Systems, Vol. 42, No. 1, Ocak 2022, s. 87-96, ISSN: 1064-1246
TEKİN AHMET TEZCAN, KAYA TOLGA, ÇEBİ FERHAN
Tolga Kaya Özgün Makale

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930