Toggle navigation
Ana Sayfa
Fakülte ve Enstitü
RAPORLAR
BİLİMSEL YAYINLAR
RAPORLAR
Kurumun Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Türlere Göre Yayın Dağılımı
Alanlara Göre Yayın Sayılarının Dağılımı
Ulusal ve Uluslararası İşbirlikleri ile Üretilen Yayınlar
İSTATİSTİKLER
Öğretim Üyesi Başına Yayın Sayıları
Yayınlardaki Yazar Sayısı
ISI İndekslerine Giren Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Diğer Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Uluslararası Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
Ulusal Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
En Fazla Kitap Yazan Akademisyenler
BİLİMSEL PROJELER
RAPORLAR
xx
yy
aa
bb
cc
ATIFLAR & TANINIRLIK
PATENT
ÖDÜLLER
BİLİMSEL FAALİYETLER
BİLİMSEL ETKİNLİKLER
PERSONEL
RAPORLAR
S.S.S.
EN
ARAMA SONUÇLARI
Toplam
8
adet sonuçtan
8
tanesi görüntülenmektedir.
Arama
>Arama
Makale
Patent
Proje
Kitap
Ödül
Tez
Bildiri
Sanatsal Faaliyet
Yıllara göre arama
Tümünü göster
2024yılından beri
2023yılından beri
2019yılından beri
Özel Aralık Girişi
Blending Language Class with Online Learning Student Achievement and Perceptions
14th INGED International ELT Conference: Piecing it Together, 22 Ekim 2010
BİLGİN HATİCE
Hatice Bilgin
Tam metin bildiri
Technology in the Program Student Achievement and Perception
Sharing Issues in ELT (SIELT) Conference, Eskişehir/TÜRKİYE, 16 Nisan 2010
BİLGİN HATİCE
Hatice Bilgin
Tam metin bildiri
The Effects of Language Transfer in Turkish in EFL Learners
ELT Research Journal, 2014
AYAZ DERYA,TUTAL CEREN,MEDE ENİSA
Derya Murat
Kısa Makale
A Comparative study on English language teaching to young learners around the world
Contemporary Educational Researches Journal, Vol. 7, No. 3, Ağustos 2017, s. 114-118, ISSN: 2301-2552
ÖRSEL CANSU,YAVUZ FATİH
Cansu Örsel
Özgün Makale
ELT
young Leraners
comparative study
The Interplay of Enjoyment and Anxiety in Learning Foreign Languages other than English
Within and Beyond the Classroom, ITU ELT Days, İstanbul/TÜRKİYE, 31 Mayıs 2024
ELMETTI VALENTINA,MEŞE ESRA
Esra Meşe
Özet Bildiri
Collaborative autoethnography as a transformative teacher education tool and a means to voice to ‘mystory.’
Istanbul Technical University (ITU) School of Foreign Languages 3rd ELT Days, İstanbul/TÜRKİYE, 31 Mayıs 2024
MEŞE ESRA,KELEŞ UFUK
Esra Meşe
Özet Bildiri
Öğretmen Eğitimi
Is Teacher s Reading Aloud and Effective Strategy or not
ELT Research Journal, Vol. 2, No. 4, Ekim 2013, s. 167-175, ISSN: 2146-9814
YUNUSLAR GÜLER CANSU
Cansu Yunuslar Güler
Özgün Makale
ONLINE LEARNING: ATTITUDES, EXPECTATIONS AND PREJUDICES OF PREP-CLASS STUDENTS AT TERTIARY LEVEL
Yıldız Technical University School of Foreign Languages InnovaPros 2020 ELT Conference, istanbul/TÜRKİYE, 15 Ekim 2020
YÜCEL RUMEYSA, YILDIZ BÜŞRA
Rumeysa Yücel
Özet Bildiri
online language learning
language teaching
1