E-Ticaret Güvenliği
Akademik Bilişim, Mersin/TÜRKİYE, 5 Şubat 2014, s. 197-202
YİĞİT RAHMETULLAH,BAHTİYAR ŞERİF
|
E-ticaret alışverişlerinde ödeme yöntemi olarak karekod ile ödeme yönteminin kullanım eğiliminin teknoloji kabul modeli kullanılarak incelenmesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
HAKAN YILMAZ
|
Firmadan-firmaya E-ticaret E-pazaryerleri ve bir E-pazar yeri firmasının iş planı
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2001
ÜMİT TANSU TURDAĞ
|
Türkiye e-ticaret perakende sektöründe bir başarı faktörü olarak; iade yönetimi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
GİZEM BERKDEMİR
|
Müşterilerin E-ticaret platformu seçimlerini etkileyen faktörlerin bulanık bilişsel haritalama yöntemi ile önceliklendirilmesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
ÇAĞLAR AKIN
|
Satış adedini etkileyen değişkenlerin keşfi ve duyarlılık analizi uygulaması: E-ticaret örneği
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
RABİA AYDIN
|
E-ticaret web sitelerinde kullanıcı yorumlarının satın alma kararına etkisi üzerine bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2019
CUMHUR TUNÇ BEŞKURT
|
E-ticaret performansına etki eden faktörlerin analizi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
ÖZGÜR UTKAN ERİŞ
|
Geleneksel ve e-ticaret tedarik zinciri risk yönetiminin sistem dinamiği yaklaşımıyla modellenmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2014
SULTAN CEREN SALKIN
|
E-ticaret lojistiğinde son adım dağıtım hizmetlerine yönelik çok seferli ve zaman pencereli sayısal bir yaklaşım
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
DUYGU NURCAN
|
Çapraz e-ticaret pazarlarında hibrit öneri sistemi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
EMRE KÖSE
|
The Private Shopping as A New E Commerce Form for Textile and Apparel Industry
AUTEX 2014, Bursa/TÜRKİYE, 26 Mayıs 2014
SARIÇAM CANAN
|
Assessment of The Influence of Brand Positioning in Private Shopping Apparel Industry
Textile Science and Economy 4, Zrenjanin/SIRBİSTAN, 6 Kasım 2012, s. 58-63
BİLGE FATMA ALEV,SARIÇAM CANAN,KALAOĞLU FATMA
|
Ürün Portföyünün E-Ticaret Web Sitelerinde Marka Oluşturmaya Etkisi
5. Asos Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyomu, 25 Ekim 2018
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
|
Cart-State-Aware Discovery of E-Commerce Visitor Journeys with Process Mining
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 19, Ekim 2024, ISSN: 0718-1876
TOPALOĞLU BİLAL,DOĞAN ONUR,ÖZTAYŞİ BAŞAR
|
COVİD-19 DÖNEMİNDE E-TİCARET VE DİJİTAL PAZARLAMADA YAŞANAN
SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
IV. INTERNATIONAL COVID-19 AND CURRENT ISSUES CONGRESS, 7 Ağustos 2021
YEKE MÜGE, BASKAK MURAT
|