Service failures and recovery recommendations: A content analysis on private shopping sites
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2012
ASLIHAN GÜZİN SELÇUK
|
Kurumsal kimlik yönetiminde kurum kültürünün bileşenlerinin incelenmesi: Banka çalışanları üzerinde bir uygulama
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2011
MUSTAFA GÜVEN
|
The factors affecting social network platform engagement for online information search and collection
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2011
ÇİĞDEM MUTLU
|
Exploring indicators of consumer based corporate brand equity: A preliminary study
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2011
SELİN GERMİRLİ
|
Havayolu şirketlerinde çevrimiçi mağaza tasarım unsurlarının kullanıcı deneyimi üzerinden analizi ve yeniden yapılandırılması: Türk Hava Yolları örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
GÖZDE TAYYİP
|
The effect of viral marketing on Y generation's purchasing behavior
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2013
EDA İSKEÇELİ
|
The antecedents of consumer dishonest behavior and its impact on consumer-brand relationship
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
DİDEM GAMZE IŞIKSAL
|
A typology of mobile content consumers and their decision making styles
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2016
ZEKERİYA EREN KOÇYİĞİT
|
The factors affecting integration of communication on multi-screen digital story telling design for autotmotive consumers
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Bilgi Üniversitesi, 2017
MUSTAFA ONGUN NURAY
|
Nesnelerin interneti konseptinin benimsenmesini etkileyen faktörler: Model önerisi ve testi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2017
MUHAMMET CAN GÜLEREN
|
Akıllı ev sistemlerinin benimsenmesini etkileyen faktörlerin tüketici algıları üzerinden analizi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
ALİ EMRE ONUR
|
Türk müziği konservatuarlarında çalgı eğitim ortaöğretim bölümü 4 telli kemençe eğitimine yönelik makamsal etüt önerileri
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2017
PINAR ÇAKI
|
The effects of self-service technology-related characteristics on brand experience and customer satisfaction at airports
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
SENA KILIÇ
|
Sustainability as a brand promise: A case of Swedish companies
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2012
MARINA ILYUSHENKO YAYLA
|
Examination of the co-production process in self service technologies: Linking co-production to co-creation of value
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2014
BİRGÜL KÜPELİ
|
Şerif Muhittin Targan'ın ud tekniğine katkısı: 6 ud taksiminin analizi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2011
BİLEN IŞIKTAŞ
|
An examination of factors affecting e-retailer revisit intention: An experimental study on individual-related and relational causes
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
NEŞENUR ALTINİĞNE
|
Kadırga Kültür Havzası yol/yayla havaları repertuarının vokal icrada ağız ve hançere özellikleri açısından incelenmesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
SALİH GÜNDOĞDU
|
Portfolio diversification as a hedge against inflation in an emerging market: Turkey case
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
MUSTAFA ÖZER
|
The 19th-century instrumental ballade as a musical form and genre through an analysis of Chopin's four ballades
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
BARIŞCAN ŞENERGİN
|