Esra Abacıoğlu Akcan & Fügen Yigitgil : Portreler - Necil Kâzım Akses Şarkıları - Mastering
Lila Müzik, 4 Ocak 2023 - 3 Mart 2023
LİLA MÜZİK
Ozan Sarıer
Sanatsal Faaliyet
KAYIT (Ses ve/veya Görüntü)
|
Ayangil Türk Müziği Orkestra ve Korosu Erken Müzik Birimi Uyan Ey Gözlerim Konseri
Caddebotan Kültür Merkezi, 8 Nisan 2008
AYANGİL TÜRK MÜZİĞİ ORKESTRA VE KOROSU ERKEN BİRİMİ/ PROF.RUHİ AYANGİL(MÜZİK YÖNETMENİ, SANTUR, ÇENG)/FATİH OVALI(TANBUR)/ BİNNAZ ÇELİK(KEMENÇE)/ALİ TÜFEKÇİ(NEY)/ CANAN ALTINAYI(SİNEKEMAN)/ GEORGİOS MARİNAKİS(UD)/ ÇIĞ TURGAY(KUDUM)/ ESRA BERKMAN(KANUN)/ AYŞEGÜL KOSTAK(KANUN)/ ÖZGÜL ÖZBİLEN (SOLİST)/ SİNEM ÖZDEMİR(SOLİST)/SEVİM OKAY(SOLİST)/AYŞENUR ÖZPEKEL(SOLİST)/EBRU DELİCE(SOLİST)/ METE EDMAN(SOLİST)/ OSMAN TÜZÜN(SOLİST)/FERHAT ŞİMŞEK(SOLİST)/ÜMİT SAKMAN(SOLİST)/ATİLLA TOKSOY(SOLİST)
|
Glokal Niteliğin Müzikal ve Bedensel Temsilleri: Trockyablues ve Zeybreak Örnekleri
I. Uluslararası Müzik Araştırmaları Sempozyumu, Müzik ve Kültürel Doku, 16 Ekim 2012
İNCEDERE ZEYNEP GONCA
|
"Türk Müziğinin Radyolarda Yasaklanmas Dönemine Türk Yazılı Basını Paralelinde Bakış"
1.Uluslararası Müzik Araşatırmaları Sempozyumu "Müzik ve Kültürel Doku", Trabzon/TÜRKİYE, 16 Ekim 2012, s. 39-40
ÖZDEMİR SİNEM
|
Hitit Müzik Kültüründe Çalgılar
6. Klasik Keyifler Kapadokya Uluslararası Müzik Festivali, Nevşehir/TÜRKİYE, 8 Ağustos 2015
BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR,ÖZTÜRK OKAN MURAT,BUYRUKLAR AHMET TUNÇ
|
Müzik Dünyalarındaki İktidar Alanları Aracılığı ile Müzik Tarihi Yazımı
III. Pierre Bourdieu Sempozyumu, Antalya/TÜRKİYE, 14 Nisan 2016
KURTİŞOĞLU FATMA BELMA,KAYA ARDA
|
Motor Imagery Research: What Does It Offer for New Digital Musical Instruments?
New Interfaces for Musical Expression (NIME), Louisiana/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 31 Mayıs 2015, ISSN: 2220-4806
KESTELLİ SAİR SİNAN
|
Anadolu’nun Çoban Kültüründen Profesyonel Halk Müziği Topluluklarına: Kaval İcrasının Dönüşüm Hikâyesi
VIII. ULUSLARARASI MARSYAS KÜLTÜR SANAT VE MÜZİK FESTİVALİ, Afyon/TÜRKİYE, 20 Mayıs 2017
ŞENER SERKAN
|
”Kodaly” Şarkı Söyleme Merkezli Müzik Öğretim Yönteminin İncelenmesi ve Kokas Pedagojisi Destekli Bir Örnek Ders Modelleme Çalışması
JASSS-THE JOURNAL OF ARTIFICIAL SOCIETIES AND SOCIAL SIMULATION, Vol. 13, No. 81, Eylül 2020, s. 273-288, ISSN: 1460-7425
KAR TUĞÇEM
|
Okul Öncesi Dönemde 5-6 Yaş Grubu Çocuklara Uygulanan Müzik Eğitiminde Yaratıcılık Yetisinin İncelenmesi
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne/TÜRKİYE, Vol. 2, 1 Ekim 2009, s. 449-452
KAR TUĞÇEM,MALKOÇ TÜLÜN
|
Batı Müziği ve Türk Müziğinde Basit Dizi ve Makamların Analitik İncelenmesi
Disiplinlerarası Yaklaşımda Uluslararası Matematik ve Müzik Kongresi, 21 Haziran 2019, s. 391-421
KAR TUĞÇEM,ASLAN AZİZ MURAT
|
Köy Enstitülerindeki Müzik Eğitiminin Bugünün Eğitim Sistemine Uygulanabilirliği
Eğitim Mirasımız Köy Enstitüleri - Uygulanabiliriği ve Model Çalışmalar- Literatür Yayınları 582, İstanbul/TÜRKİYE, 17 Nisan 2008, s. 156-165
KAMACIOĞLU FİLİZ,KAR TUĞÇEM
|
Neler Oluyor Sese? Müzik Teknolojileri Etkisinde Günümüz 115 Geleneksel Müzik Üretimine Bir Bakış
VIII. Uluslararası Hisarlı Ahmet Sempozyumu, KÜTAHYA/TÜRKİYE, 12 Mayıs 2017, s. 123-123
KARADOĞAN CAN
|
Elementer Müzik Yapmak Orff Yaklaşımı Çerçevesinde Müzik ve Hareket Eğitimi
1. Ululslararası Müzikte Temsil ve Müziksel Temsil, İstanbul/TÜRKİYE, 7 Ekim 2005, s. 11-19
TOKSOY ATİLLA COŞKUN
|
Okullarda Verilen Müzik Beğenisi Eğitiminin Müzik Kimliğinin Oluşumu Üzerine Etkileri
18. EAS Congress Music and Music Education, Bolu/TÜRKİYE, 26 Nisan 2010, s. 493-502
TOKSOY ATİLLA COŞKUN
|
Sinema ve Müzik Türkiye de Film Müziği Yapmak
1. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ, DİYARBAKIR/TÜRKİYE, 6 Mayıs 2015, s. 336-341
SINAR SALİM
|
Kemençe için Yazılmış Çağdaş Eserler Uluslararası Cüneyd Orhon Kemençe Sempozyumu 1 3 Aralık 2010 İstanbul Teknik Üniversitesi
Porte Akademik, Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, Sayı 2, Müzikte Temsil ve Müzikte Temsil II, 2011, İstanbul/TÜRKİYE, No. 7, 1 Ağustos 2013, s. 165-170, ISSN: 2146-2453
ÖZGEN ÖZTÜRK YELDA
|
2007-2017 Yılları Arasında Türkiye’xxdeki popüler Müzik şarkı Sözlerinin betimsel ve Semiyotik Analizinde ”tekrara ve kalıplaşmış-Bireysel Yan Anlamlar”
Uluslararası Müzik ve Bilimler Sempozyumu, istanbul/TÜRKİYE, 17 Nisan 2019, s. 679-692
KARAHASANOĞLU SONGÜL,YAVUZ ELİF DAMLA,TÜNGÜÇ KADER
|
Türk Popüler Müziği İçinde kullanılan Türk Müziği Çalgıları
Popüler Müzik Pratikleri Sempozyumu PMAD Popüler Müzik Yazıları, İzmir/TÜRKİYE, Vol. 1, 5 Mayıs 2003, s. 127-140
KARAHASANOĞLU SONGÜL
|
Avrupa da Harmanlanmış Arap Kökenli Müzik ve Türk Müziğine Yanısması Enrico Macias Örneği
İTÜ Türk Musikisi Devlet Konservatuarı Uluslararası Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi Müzikte Temsil & Müziksel Temsil Sayısı II, İSTANBUL/TÜRKİYE, 18 Ekim 2010, s. 198-204
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE,SARI AYHAN
|