ARAMA SONUÇLARI

Toplam 17007 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Examining the helpfulness of online customer reviews based on review related factors: The moderating effect of product type
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
BETÜL DURKAYA
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Tüketici değer boyutlarının Y kuşağının marka sadakatine olan etkisinin incelenmesi: Akıllı telefon markaları üzerine bir uygulama
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
SEBLA DEMİR
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Lojistik hizmet sağlayıcı firma ile kurulan işbirliği ilişkisinin analizi ve firmanın pazarlama performansına etkisi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
KANAT UYSAL
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Kurumsal sosyal sorumluluk ve firmaların pazarlama başarısındaki yeri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2004
EBRU ÖZKAN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The factors affecting consumer intention to use subscription-based online services
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
YUSUF OKTAY
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Hızlı tüketim ürünleri sektöründe analitik ağ süreci ile reklam mecrası seçimi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2016
CANAN YEŞİLYURT
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The antecedents of perceived authenticity in CSR and its impact on consumer willingness to support
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
GÖZDE NUR KAZAZOĞLU ŞAHİN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Doktora Tamamlandı
3PL firmalarının arz zinciri içindeki yeri ve pazarlama yaklaşımları
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2005
MURAT YALÇIN KIRCA
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Tüketicilerin sürdürülebilir ambalaja sahip ürün satın alma niyeti
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2015
SEMA ÖVÜÇ
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Tüketicilerin yeni teknolojilere yönelik tutumlarının teknoloji kabul modeli ve risk algısı açısından incelenmesi: Akıllı şehir yapılanmasında bir mobil navigasyon örneği
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
MUSA KABAKCI
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
An analysis of consumer evaluations of brand extensions: The case of B2B brands extended into B2C markets
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
PINAR BİLGİN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Pazar bölümlendirmede GSP analizine dayalı bir modelleme çalışması
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
NERGİS KİRİŞÇİOĞLU
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Psychological well being in the age of resource scarcity: An analysis of time and money donation behaviors
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2025
BAHADIR AYAR
Huriye Şebnem Burnaz Tez Doktora Tamamlandı
The influence of gamification on repurchase intention: The case of Yemeksepeti
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
GİZEM ALBAYRAK
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Crowdfunding community engagement: Drivers and outcomes
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
MELEK DEMİRAY
Huriye Şebnem Burnaz Tez Doktora Tamamlandı
The impact of aggregate ratings and individual reviews on consumer decision-making: A construal level theory perspective
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
CANER ÇEŞMECİ
Huriye Şebnem Burnaz Tez Doktora Tamamlandı
Effects of internal and external factors on green (environmental) consumer behavior
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
EZGİ ÖZDEMİR
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Sosyal medyada yaratılan modern yoga algısı üzerine: Instagram videolarının içerik analizi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
YONCA MISIRLI BAKKALOĞLU
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
An analysis of voters' perception of visual advertisements with respect to neuromarketing approach: Eye-tracking study
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
AHMET ALİOĞLU
Huriye Şebnem Burnaz Tez Doktora Tamamlandı
EXPLORING INFLUENTIAL FACTORS IN CONSUMER ADOPTION OF SHORT-TERM CAR RENTAL SERVICES
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2025
ŞENSU HELİN KAÇAR
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930