Examining the helpfulness of online customer reviews based on review related factors: The moderating effect of product type
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
BETÜL DURKAYA
|
Tüketici değer boyutlarının Y kuşağının marka sadakatine olan etkisinin incelenmesi: Akıllı telefon markaları üzerine bir uygulama
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
SEBLA DEMİR
|
Lojistik hizmet sağlayıcı firma ile kurulan işbirliği ilişkisinin analizi ve firmanın pazarlama performansına etkisi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
KANAT UYSAL
|
Kurumsal sosyal sorumluluk ve firmaların pazarlama başarısındaki yeri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2004
EBRU ÖZKAN
|
The factors affecting consumer intention to use subscription-based online services
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
YUSUF OKTAY
|
Hızlı tüketim ürünleri sektöründe analitik ağ süreci ile reklam mecrası seçimi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2016
CANAN YEŞİLYURT
|
The antecedents of perceived authenticity in CSR and its impact on consumer willingness to support
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
GÖZDE NUR KAZAZOĞLU ŞAHİN
|
3PL firmalarının arz zinciri içindeki yeri ve pazarlama yaklaşımları
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2005
MURAT YALÇIN KIRCA
|
Tüketicilerin sürdürülebilir ambalaja sahip ürün satın alma niyeti
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2015
SEMA ÖVÜÇ
|
Tüketicilerin yeni teknolojilere yönelik tutumlarının teknoloji kabul modeli ve risk algısı açısından incelenmesi: Akıllı şehir yapılanmasında bir mobil navigasyon örneği
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
MUSA KABAKCI
|
An analysis of consumer evaluations of brand extensions: The case of B2B brands extended into B2C markets
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
PINAR BİLGİN
|
Pazar bölümlendirmede GSP analizine dayalı bir modelleme çalışması
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
NERGİS KİRİŞÇİOĞLU
|
Psychological well being in the age of resource scarcity: An analysis of time and money donation behaviors
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2025
BAHADIR AYAR
|
The influence of gamification on repurchase intention: The case of Yemeksepeti
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
GİZEM ALBAYRAK
|
Crowdfunding community engagement: Drivers and outcomes
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
MELEK DEMİRAY
|
The impact of aggregate ratings and individual reviews on consumer decision-making: A construal level theory perspective
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
CANER ÇEŞMECİ
|
Effects of internal and external factors on green (environmental) consumer behavior
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
EZGİ ÖZDEMİR
|
Sosyal medyada yaratılan modern yoga algısı üzerine: Instagram videolarının içerik analizi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
YONCA MISIRLI BAKKALOĞLU
|
An analysis of voters' perception of visual advertisements with respect to neuromarketing approach: Eye-tracking study
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
AHMET ALİOĞLU
|
EXPLORING INFLUENTIAL FACTORS IN CONSUMER ADOPTION OF SHORT-TERM CAR RENTAL SERVICES
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2025
ŞENSU HELİN KAÇAR
|