ARAMA SONUÇLARI

Toplam 17007 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Yeni ürün geliştirme süreci ve Türkiye toz tatlı pazarında uygulama
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
BAHADIR ÜNLÜ
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Advertising value of mobile marketing activities and consumer attitudes
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
GÖZDE EREN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Müşteri bakış açısından marka yayma başarısının modellenmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2003
ÇİĞDEM GÖKSU
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Analyzing customer engagement through customer experience in health care industry
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
AYŞE BENGİ ÖZÇELİK
Huriye Şebnem Burnaz Tez Doktora Tamamlandı
The impact of retail store environmental cues on shopper behavior
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
MERVE COŞKUN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Doktora Tamamlandı
Investigating the influence of flow experiences on replay intention and community engagement in virtual reality gaming
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
ALPEREN DEMİRDÖĞER
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Global market segmentation for a new product category based on consumer values and adoption
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
ŞEHNAZ ATAK
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Teknolojik gelişme ile artan ürün özellikleri ve tüketici satın alma davranışına etkileri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
GÜLCAN EZER
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Endüstriyel pazarlarda faaliyet gösteren KOBİ'ler açısından müşteri ilişkilerinin geliştirilmesi ve yönetimi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
RASİM BURAK ARDA
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Kimya sektöründe dağıtıcı firmaların geleceği: stratejik pazarlama kapsamında analiz ve öneriler
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
SERKAN SOYTAŞ
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Türk hazır giyim sektöründe ihracat pazarlaması performansının analizi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2005
ANIL USBAŞ
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
An emerging concept: Digital strategies and I-marketing
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
HASAN İBRAHİM TOKSOY
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Customer switching behavior analysis in telecommunications via mobile number portability
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2017
MELTEM ŞENEL
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Evaluating product portfolio performance for a manufacturing company in the automotive industry
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
FUNDA YILMAZ
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Endüstriyel pazarlarda marka değerinin satın alma davranışına etkisi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
CANAN PELİN TAPÇI
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The role of online brand communities on word of mouth communication and purchase intention of a new product
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2013
MELEK DEMİRAY
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Örgütsel hizmet pazarlarında müşteri odaklı pazarlama yaklaşımı
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
CEM TÜRKKAN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Türk tekstil firmalarının yurtdışı pazarlarına yönelik markalaşma süreci ve ilgili pazarlama faaliyetleri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
TANER ÖZTÜRK
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
A CRM approach to buyer-seller relatıonships in white goods sector: A case analysis
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2004
NİHAN KOÇ
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Tüketici satın alma niyeti üzerinde menşe ülke bilgisinin rolü: Deri ayakkabı sektöründe bir uygulama
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2013
MERVE COŞKUN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930