Yeni ürün geliştirme süreci ve Türkiye toz tatlı pazarında uygulama
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
BAHADIR ÜNLÜ
|
Advertising value of mobile marketing activities and consumer attitudes
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
GÖZDE EREN
|
Müşteri bakış açısından marka yayma başarısının modellenmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2003
ÇİĞDEM GÖKSU
|
Analyzing customer engagement through customer experience in health care industry
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
AYŞE BENGİ ÖZÇELİK
|
The impact of retail store environmental cues on shopper behavior
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
MERVE COŞKUN
|
Investigating the influence of flow experiences on replay intention and community engagement in virtual reality gaming
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
ALPEREN DEMİRDÖĞER
|
Global market segmentation for a new product category based on consumer values and adoption
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
ŞEHNAZ ATAK
|
Teknolojik gelişme ile artan ürün özellikleri ve tüketici satın alma davranışına etkileri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
GÜLCAN EZER
|
Endüstriyel pazarlarda faaliyet gösteren KOBİ'ler açısından müşteri ilişkilerinin geliştirilmesi ve yönetimi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
RASİM BURAK ARDA
|
Kimya sektöründe dağıtıcı firmaların geleceği: stratejik pazarlama kapsamında analiz ve öneriler
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
SERKAN SOYTAŞ
|
Türk hazır giyim sektöründe ihracat pazarlaması performansının analizi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2005
ANIL USBAŞ
|
An emerging concept: Digital strategies and I-marketing
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
HASAN İBRAHİM TOKSOY
|
Customer switching behavior analysis in telecommunications via mobile number portability
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2017
MELTEM ŞENEL
|
Evaluating product portfolio performance for a manufacturing company in the automotive industry
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
FUNDA YILMAZ
|
Endüstriyel pazarlarda marka değerinin satın alma davranışına etkisi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
CANAN PELİN TAPÇI
|
The role of online brand communities on word of mouth communication and purchase intention of a new product
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2013
MELEK DEMİRAY
|
Örgütsel hizmet pazarlarında müşteri odaklı pazarlama yaklaşımı
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
CEM TÜRKKAN
|
Türk tekstil firmalarının yurtdışı pazarlarına yönelik markalaşma süreci ve ilgili pazarlama faaliyetleri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
TANER ÖZTÜRK
|
A CRM approach to buyer-seller relatıonships in white goods sector: A case analysis
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2004
NİHAN KOÇ
|
Tüketici satın alma niyeti üzerinde menşe ülke bilgisinin rolü: Deri ayakkabı sektöründe bir uygulama
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2013
MERVE COŞKUN
|