Tekstil ve hazır giyim endüstrisi için yeni pazarlama tekniklerinin önemi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
ŞENAY DEMİRKAN
|
Hazır giyim perakende sektöründe etkinlik analizi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
TOLGA ERCAN
|
Hazır giyim perakende sektöründe içsel kıyaslama çalışmasına bir örnek
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2013
ASLI AKSOY
|
Hazır giyim sektöründe satın alma ofislerinin rolü ve hizmet kalitesinin değerlendirmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
ZEYNEP KAVİTAŞ DURGUN
|
Türk tekstil ve hazır giyim sektörlerinin rekabet yapısı ve geleceği
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2004
MEHMET ÖNER
|
Hazır giyim mağazalarında tasarım ve marka limliği ilişkisi: Polo Garage mağazalarının analizi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
SELMA ÖZKAN
|
Evaluating Efficiency Levels Comparatively Data Envelopment analysis Application for Turkish Textile and Apparel Industry
JOURNAL OF INDUSTRIAL ENGINEERING AND MANAGEMENT, Vol. 5, No. 2, 2012, s. 518-531, ISSN: 2013-8423
SARIÇAM CANAN,ERDUMLU NAZAN
|
Assessment of The Influence of Brand Positioning in Private Shopping Apparel Industry
Textile Science and Economy 4, Zrenjanin/SIRBİSTAN, 6 Kasım 2012, s. 58-63
BİLGE FATMA ALEV,SARIÇAM CANAN,KALAOĞLU FATMA
|
Van Yöresi Kadın ve Erkek Kostümlerindeki çeşitlilik
Halk Kültüründe Giyim Kuşam ve Süslenme Uluslararası Sempozyumu, No. 146, s. 391
GÜNGÖR CENAP
|
Consumer s Perceptions of Apparel Quality and Product Evaluation
2013 International Textiles and Costume Congress, Bangkok/TAYLAND, 28 Ekim 2013, s. 245-252
KALAOĞLU FATMA,ÖZDUYGU YASİN SERCAN,ÖRÜN HÜLYA,SARIÇAM CANAN
|
Giyim mağazalarında aydınlatma tasarımının tüketici algısına etkilerinin belirlenmesi
2. Ulusal Yapı Fiziği ve Çevre Kontrolü Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 4 Mayıs 2016, s. 351-360
AŞÇIOĞLU MERVE,KÖKNEL YENER ALPİN
|
An Application of Extended Porter s Five Forces Analysis
AUTEX 2008, Biella/İTALYA, 24 Haziran 2008
SARIÇAM CANAN
|
Evaluating Efficiency Levels Comparatively Data Envelopment analysis Application for Turkish Textile and Apparel Industry
JOURNAL OF INDUSTRIAL ENGINEERING AND MANAGEMENT, Vol. 5, No. 2, 2012, s. 518-531, ISSN: 2013-8423
SARIÇAM CANAN,OKUR NAZAN
|
Overview of Textile and Apparel Retailing Industry in Turkey
41st International Symposium on Novelties in Textiles, Ljubljana/SLOVENYA, 27 Mayıs 2010, s. 129-135
OKUR NAZAN,SARIÇAM CANAN
|
Classification of Distribution Channels of Textile and Apparel Retailers in Turkey
THE RESEARCH JOURNAL OF COSTUME CULTURE, Vol. 21, No. 6, Aralık 2013, s. 961-966, ISSN: 1226-0401
SARIÇAM CANAN,ERDUMLU NAZAN
|
A Comparison of Efficiencies of Modular Production Systems Applied in Apparel Industry
ITMC 2007, Kazablanka/FAS, 15 Kasım 2007, s. 98-103
SARIÇAM CANAN,KALAOĞLU FATMA
|
Measuring the Efficiency of Turkish Apparel Retailers
EGE ACADEMIC REVİEW, İzmir/TÜRKİYE, Vol. 13, No. 2, Nisan 2013, s. 237-244
ERDUMLU NAZAN,SARIÇAM CANAN
|
Shifts in Global Textile and Apparel Industry What is next
Innovative solutions for sustainable development of textiles and leather industry, Oradea/ROMANYA, 1 Haziran 2012, s. 38-43, ISSN: 2068-1070
SARIÇAM CANAN,CASSİLL NANCY L,KALAOĞLU FATMA
|
The Private Shopping as A New E Commerce Form for Textile and Apparel Industry
AUTEX 2014, Bursa/TÜRKİYE, 26 Mayıs 2014
SARIÇAM CANAN
|
Assessment of Turkish Apparel Retail Industry with Porter s Diamond Model
Textile Science and Economy 4, Zrenjanin/SIRBİSTAN, 6 Kasım 2012, s. 47-51
SARIÇAM CANAN,KALAOĞLU FATMA,BAYSAL GÜLÇİN,ÇAKICI GÜLSÜM
|