ARAMA SONUÇLARI

Toplam 59 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Endüstriyel tasarım stüdyosunda öz düzenlemeli öğrenme stratejilerinin incelenmesi
4. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı, Ankara/TÜRKİYE, 8 Eylül 2020
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
Çevrimiçi Tasarım Stüdyosu Dersinde Öz Düzenlemeyi Geliştirici Müdahale İçeriği Çalışması
5. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı: Tasarım ve Çoğulculuk, Ankara/TÜRKİYE, 14 Eylül 2022, s. 279-295
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
Çevrimiçi Tasarım Stüdyosu Dersinde Öz Düzenlemeyi Geliştirici Müdahale İçeriği Çalışması
5. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı: Tasarım ve Çoğulculuk, Ankara/TÜRKİYE, 14 Eylül 2022, s. 279-295
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
Endüstriyel tasarım stüdyosunda öz düzenlemeli öğrenme stratejilerinin incelenmesi
4. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı, Ankara/TÜRKİYE, 8 Eylül 2020
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
Gülname Turan Tam metin bildiri Tasarım Eğitimi
Malzemeye, Başarıma ve Veriye Dayalı Hesaplamalı Tasarım Yöntemleri: Araştırma, Uygulama ve Mimarlık Eğitimi
MİTA 3: Mimari Tasarım Araştırmaları ve Bilişim Teknolojileri, İstanbul/TÜRKİYE, Vol. 1, No. 1, 24 Eylül 2021, s. 82-91
YAZICI SEVİL
Temel Tasarım Stüdyosunda İlk Gün: Yaratıcı Performans Aracılığıyla Tanıma ve Tanışma Yaratıcı Düşünce ve Tasarım Üzerine: Faruk Atalayer Anısına
Ankara/TÜRKİYE, 2022, s. 25-41, Pegem Akademi
KÜÇÜKERSEN FIRAT, ÖZEMİR F. PINAR
Temel tasarım eğitimi: Gölge, makas, tabu
29. Kentsel Tasarım Sempozyumu “Pandemi Sürecinde Kentsel Tasarım, Eğitim, Kamusal Mekan”, İstanbul/TÜRKİYE, 27 Mayıs 2021
GÜNAY ZEYNEP
Zeynep Günay Tam metin bildiri
Döngüsel davranış bağlamında tasarımcı kimliği: Tasarım eğitimi açısından genel bir bakış
5. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı UTAK 2022 ‘Tasarım ve Çoğulculuk’, 14 Eylül 2022, s. 254-278
AYHAN SEHER NAZ, GELMEZ KORAY
Koray Gelmez Tam metin bildiri
An architectural Design Studio Experience with a Contextual Urban Focus Architecture of Transition in Basmane Izmir
Designing Urban Design: A Holistic Perspective International Symposium,, Ankara/TÜRKİYE, 6 Ekim 2016
DURMAZ DRINKWATER SIDIKA BAHAR,ERTEN SERTAÇ,KÜRELİ ECE,ALAÇAM SEMA
Computational Thinking and the Architectural Curriculum Simple to Complex or Complex to Simple
34th eCAADe (Education and Research in Computer Aided Architectural Design in Europe) International Conference: Complexity and Simplicity, Oulu School of Architecture, OULU/FİNLANDİYA, Vol. 1, 22 Ağustos 2016, s. 253-259
VARİNLİOĞLU GÜZDEN,HALICI SÜHEYLA MÜGE,ALAÇAM SEMA
Mimari Tasarım İletişim Dili’nin (MTID) Etkin Kullanımının Mimarlık Eğitimi Kapsamında Değerlendirilmesi
Uluslararası Mimarlık ve Tasarım Sempozyumu, İSTANBUL/TÜRKİYE, Vol. 1, 1 Aralık 2017, s. 11-15
GÜLEÇ ÖZER DERYA, AKÇAY KAVAKOĞLU AYŞEGÜL
Mimari Tasarım İletişim Dili’nin (MTID) Etkin Kullanımının Mimarlık Eğitimi Kapsamında Değerlendirilmesi
Uluslararası Mimarlık ve Tasarım Sempozyumu, İSTANBUL/TÜRKİYE, Vol. 1, 1 Aralık 2017, s. 11-15
GÜLEÇ ÖZER DERYA, AKÇAY KAVAKOĞLU AYŞEGÜL
Derya Güleç Özer Özet Bildiri
Mimari Tasarım Eğitimi Örnek Stüdyo 3 ve 4
STÜDYO 1999: Tasarım, Kuram, Eleştiri, No. 1, Nisan 2000, s. 54-59, ISSN: 1302-5767
TURGUT HÜLYA,YILDIZ DİLEK,YARDIMCI MUSTAFA CEM
Dilek Yıldız Özkan Özgün Makale
Disiplinlerarası Tasarım Eğitimi ve Araştırmaları: Sürdürülebilirlik Kapsamında Finlandiya dan Örnekler
4. Uusal Tasarım Kongresi: Tasarım ya da Kriz, 8 Ekim 2009
KÜÇÜKSAYRAÇ ELİF
Elif Küçüksayraç Tam metin bildiri
Türkiye’de Mimarlık Eğitimi ve Bilişim Teknolojileri
Mimarlıkta Sayısal Tasarım Sempozyumu, İTÜ, İstanbul/TÜRKİYE, 2 Mart 2013
GÜL LEMAN FİGEN,ÇAĞDAŞ GÜLEN,ÇAĞLAR TAYYİBE NUR,GÜL MEHMET MURAT,SİPAHİOĞLU IŞIL RUHİ,BALABAN ÖZGÜN
Leman Figen Gül Tam metin bildiri
Mimari Tasarım Eğitimi Proje Stüdyosu 3 4 ve Amasya
Yapı Dergisi, No. 236, Temmuz 2001, s. 45-56
H TURGUT, S B GARİP, A ASLAN
Seniye Banu Garip Özgün Makale
Temel Tasarım Eğitimi adlı makalenin içinde yer alan Mimar Adayının Günlüğünden başlıklı mektup
Arkitekt, Nisan 2000, s. 61-61, ISSN: 1301-6121
AR BİLGE
Bilge Ar Yorum
Connected Interiors as An Architectural Design Studio
Modern Interiors Research Centre MIRC (Kingston School of Art, Kingston University) Webinar, 19 Mart 2021
ŞENEL SIDIKA ASLIHAN
Kaynaştırma Eğitimi Mekanlarında Yaşam Merkezi Biriminin Tasarım Kriterlerinin Belirlenmesi Üzerine Bir İnceleme: SERÇEV Engelsiz Meslek Lisesi Örneği
İÇLİS-II I İç Mimarlık Lisansüstü Çalışmalar Sempozyumu-II, 26 Ekim 2017
GÜLBAHAR SİMGE,CORDAN ÖZGE
Özge Cordan Tam metin bildiri
Plastic Materials and Their Use in Industrial Design Education
8th International Conference of Strategic Research on Social Science Education, Viyana/AVUSTURYA, 10 Mayıs 2018, s. 134-135
GÜNAL ERTAŞ DEMET,ŞATIR SEÇİL

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930