Toggle navigation
Ana Sayfa
Fakülte ve Enstitü
RAPORLAR
BİLİMSEL YAYINLAR
RAPORLAR
Kurumun Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Türlere Göre Yayın Dağılımı
Alanlara Göre Yayın Sayılarının Dağılımı
Ulusal ve Uluslararası İşbirlikleri ile Üretilen Yayınlar
İSTATİSTİKLER
Öğretim Üyesi Başına Yayın Sayıları
Yayınlardaki Yazar Sayısı
ISI İndekslerine Giren Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Diğer Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Uluslararası Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
Ulusal Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
En Fazla Kitap Yazan Akademisyenler
BİLİMSEL PROJELER
RAPORLAR
xx
yy
aa
bb
cc
ATIFLAR & TANINIRLIK
PATENT
ÖDÜLLER
BİLİMSEL FAALİYETLER
BİLİMSEL ETKİNLİKLER
PERSONEL
RAPORLAR
S.S.S.
EN
ARAMA SONUÇLARI
Toplam
27
adet sonuçtan
20
tanesi görüntülenmektedir.
Arama
>Arama
Makale
Patent
Proje
Kitap
Ödül
Tez
Bildiri
Sanatsal Faaliyet
Yıllara göre arama
Tümünü göster
2025yılından beri
2024yılından beri
2020yılından beri
Özel Aralık Girişi
Integration of hacking mindset and practice to industrial design education
Online Journal of Art and Design, Vol. 8, No. 2, Nisan 2020, s. 137-149, ISSN: 2301-2501
DUMAN SEDA
Seda Duman Köylü
Özgün Makale
Tasarım araştırmaları
tasarım eğitimi
tasarım yöntemleri
endüstriyel tasarım
THE ROLE OF GAMIFICATION IN ONLINE LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS
7th International Conference of Strategic Research on Social Science and Education, 13 Ekim 2017
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,SEL VOLKAN
Adnan Veysel Ertemel
Tam metin bildiri
Revisiting a CAD course in the midst of the global pandemic with an activity-centered framework: Reflections from design students
FormAkademisk, Vol. 15, No. 1, Ekim 2022, s. 1-20, ISSN: 1890-9515
GELMEZ KORAY, ARKAN SELİN
Koray Gelmez
Özgün Makale
CAD pedagogy
online design education
the ACAD Framework
activity-centered CAD learning
reflective writing
ARCHITECTURE MAKING TRIVIA: EXPLICATING THE PRECEDENTS IN THEIR NARRATIVES
Online Education: Teaching in a Time of Change Conference, Vol. 23, No. 2, 21 Nisan 2021, s. 47-54, ISSN: ISSN 2398-9467
ALMAÇ BİHTER
Bihter Almaç
Tam metin bildiri
A machine-learning model driven by geometry, material and structural performance data in architectural design process
38. eCAADe (Education and Research in Computer Aided Architectural Design in Europe) Online Conference, Berlin/ALMANYA, Vol. 1, No. 1, 16 Eylül 2020, s. 411-418
YAZICI SEVİL
Sevil Yazıcı
Tam metin bildiri
Exploring language self-efficacy beliefs and technology-based learning strategies in an increasingly digitalized world Building the Self-Efficacy Beliefs of English Language Learners and Teachers New Perspectives for Research, Teaching and Learning
2024, Taylor and Francis Group
ŞAN NALAN
Nalan Şan
Bilimsel Kitap
Kitap Bölümü
Language self efficacy
technology-based self-regulated learning
online education
hybrid education
technology-based strategy use
metacognition
pedagogical implications
LEARNING FROM SHADOWS: RECLAIMING THE FIRST- YEAR DESIGN STUDIO ON THE SURFACES OF THE PARENTAL HOME
Online Education: Teaching In a Time of Change AMPS: PARADE, Vol. 23, No. 2, 21 Nisan 2021, s. 55-65, ISSN: ISSN 2398-9467
ALMAÇ BİHTER, ESER BEGÜM
Bihter Almaç
Tam metin bildiri
<<
1
2