ARAMA SONUÇLARI

Toplam 59 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Computational Thinking and the Architectural Curriculum Simple to Complex or Complex to Simple
34th eCAADe (Education and Research in Computer Aided Architectural Design in Europe) International Conference: Complexity and Simplicity, Oulu School of Architecture, OULU/FİNLANDİYA, Vol. 1, 22 Ağustos 2016, s. 253-259
VARİNLİOĞLU GÜZDEN,HALICI SÜHEYLA MÜGE,ALAÇAM SEMA
Temel Tasarım Stüdyosunda İlk Gün: Yaratıcı Performans Aracılığıyla Tanıma ve Tanışma Yaratıcı Düşünce ve Tasarım Üzerine: Faruk Atalayer Anısına
Ankara/TÜRKİYE, 2022, s. 25-41, Pegem Akademi
KÜÇÜKERSEN FIRAT, ÖZEMİR F. PINAR
Mimari Tasarım Eğitimi Örnek Stüdyo 3 ve 4
STÜDYO 1999: Tasarım, Kuram, Eleştiri, No. 1, Nisan 2000, s. 54-59, ISSN: 1302-5767
TURGUT HÜLYA,YILDIZ DİLEK,YARDIMCI MUSTAFA CEM
Dilek Yıldız Özkan Özgün Makale
Endüstriyel tasarım stüdyosunda öz düzenlemeli öğrenme stratejilerinin incelenmesi
4. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı, Ankara/TÜRKİYE, 8 Eylül 2020
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
Çevrimiçi Tasarım Stüdyosu Dersinde Öz Düzenlemeyi Geliştirici Müdahale İçeriği Çalışması
5. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı: Tasarım ve Çoğulculuk, Ankara/TÜRKİYE, 14 Eylül 2022, s. 279-295
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
Temel tasarım eğitimi: Gölge, makas, tabu
29. Kentsel Tasarım Sempozyumu “Pandemi Sürecinde Kentsel Tasarım, Eğitim, Kamusal Mekan”, İstanbul/TÜRKİYE, 27 Mayıs 2021
GÜNAY ZEYNEP
Zeynep Günay Tam metin bildiri
Mimari Tasarım İletişim Dili’nin (MTID) Etkin Kullanımının Mimarlık Eğitimi Kapsamında Değerlendirilmesi
Uluslararası Mimarlık ve Tasarım Sempozyumu, İSTANBUL/TÜRKİYE, Vol. 1, 1 Aralık 2017, s. 11-15
GÜLEÇ ÖZER DERYA, AKÇAY KAVAKOĞLU AYŞEGÜL
Expanding orders of design and its implications for design education
Online Journal of Art and Design, Vol. 8, No. 3, Temmuz 2020, s. 151-161, ISSN: 2301-2501
DUMAN SEDA, TİMUR ŞEBNEM
Integration of hacking mindset and practice to industrial design education
Online Journal of Art and Design, Vol. 8, No. 2, Nisan 2020, s. 137-149, ISSN: 2301-2501
DUMAN SEDA
Competency domains for systemic design education
DRS LearnX Design: Insider knowledge, ANKARA/TÜRKİYE, 9 Temmuz 2019, s. 47-57
DUMAN SEDA, TİMUR ŞEBNEM
Çevrimiçi Tasarım Stüdyosu Dersinde Öz Düzenlemeyi Geliştirici Müdahale İçeriği Çalışması
5. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı: Tasarım ve Çoğulculuk, Ankara/TÜRKİYE, 14 Eylül 2022, s. 279-295
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
Endüstriyel tasarım stüdyosunda öz düzenlemeli öğrenme stratejilerinin incelenmesi
4. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı, Ankara/TÜRKİYE, 8 Eylül 2020
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
Gülname Turan Tam metin bildiri Tasarım Eğitimi
Döngüsel davranış bağlamında tasarımcı kimliği: Tasarım eğitimi açısından genel bir bakış
5. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı UTAK 2022 ‘Tasarım ve Çoğulculuk’, 14 Eylül 2022, s. 254-278
AYHAN SEHER NAZ, GELMEZ KORAY
Koray Gelmez Tam metin bildiri
Malzemeye, Başarıma ve Veriye Dayalı Hesaplamalı Tasarım Yöntemleri: Araştırma, Uygulama ve Mimarlık Eğitimi
MİTA 3: Mimari Tasarım Araştırmaları ve Bilişim Teknolojileri, İstanbul/TÜRKİYE, Vol. 1, No. 1, 24 Eylül 2021, s. 82-91
YAZICI SEVİL
Temel Tasarım Eğitimi adlı makalenin içinde yer alan Mimar Adayının Günlüğünden başlıklı mektup
Arkitekt, Nisan 2000, s. 61-61, ISSN: 1301-6121
AR BİLGE
Bilge Ar Yorum
Covid-19 Nedeniyle Uygulanan Uzaktan Eğitim ile Yüz Yüze Eğitimin Karşılaştırılması: İki Mimarlık Teknolojisi Dersindeki Öğrenci Görüşleri
PANDEMİ SÜRECİNDE GÜNCEL GELİŞMELER VE GELECEĞE DÖNÜK YAKLAŞIMLAR: TASARIM EĞİTİMİ VE UYGULAMALARI ULUSAL EĞİTİM SEMPOZYUMU, Ankara/TÜRKİYE, 29 Mart 2021, s. 11-30
ALTUN MEHMET CEM,ARTUĞ SÜHAN
Differences in self-regulated learning strategies among industrial design students: A convergent mixed-methods study
ITU Press, Press of the Istanbul Techncial University, No. 2, Ocak 2022, s. 277-299, ISSN: 1302-8324
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
Differences in self-regulated learning strategies among industrial design students: A convergent mixed-methods study
ITU Press, Press of the Istanbul Techncial University, No. 2, Ocak 2022, s. 277-299, ISSN: 1302-8324
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
Türkiye’de Mimarlık Eğitimi ve Bilişim Teknolojileri
Mimarlıkta Sayısal Tasarım Sempozyumu, İTÜ, İstanbul/TÜRKİYE, 2 Mart 2013
GÜL LEMAN FİGEN,ÇAĞDAŞ GÜLEN,ÇAĞLAR TAYYİBE NUR,GÜL MEHMET MURAT,SİPAHİOĞLU IŞIL RUHİ,BALABAN ÖZGÜN
Leman Figen Gül Tam metin bildiri
Co-design studio with different design environments: Analogue design, designing within the design and parametric design
ITU Press, Press of the Istanbul Technical University, Ekim 2024, ISSN: 2564-7474
GÜL LEMAN FİGEN,YAĞMUR KİLİMCİ ELİF SEZEN

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930