Expanding orders of design and its implications for design education
Online Journal of Art and Design, Vol. 8, No. 3, Temmuz 2020, s. 151-161, ISSN: 2301-2501
DUMAN SEDA, TİMUR ŞEBNEM
|
Endüstriyel tasarım stüdyosunda öz düzenlemeli öğrenme stratejilerinin incelenmesi
4. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı, Ankara/TÜRKİYE, 8 Eylül 2020
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
|
Çevrimiçi Tasarım Stüdyosu Dersinde Öz Düzenlemeyi Geliştirici Müdahale İçeriği Çalışması
5. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı: Tasarım ve Çoğulculuk, Ankara/TÜRKİYE, 14 Eylül 2022, s. 279-295
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
|
Integration of hacking mindset and practice to industrial design education
Online Journal of Art and Design, Vol. 8, No. 2, Nisan 2020, s. 137-149, ISSN: 2301-2501
DUMAN SEDA
|
Competency domains for systemic design education
DRS LearnX Design: Insider knowledge, ANKARA/TÜRKİYE, 9 Temmuz 2019, s. 47-57
DUMAN SEDA, TİMUR ŞEBNEM
|
Design(ing) fiction in the studio
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND DESIGN EDUCATION, Vol. 34, No. 4, Ocak 2024, s. 21, ISSN: 0957-7572
ÇELİK ABDULLAH TARIK, ALAN ALİ CANKAT, ÇELEBİ GİZEM, KAYA ÇİĞDEM
|
Tasarım Stüdyosu Kapsamında Yapay Zeka ve Öğrenci Tasarımlarının Karşılaştırılması
5. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, 12 Ekim 2024
TARAKÇI SEZEN,ÖZGÜR DUYGU,OLCAY GÜLŞEN PELİN,KEPENEK GİZEM
|
Çevrimiçi Tasarım Stüdyosu Dersinde Öz Düzenlemeyi Geliştirici Müdahale İçeriği Çalışması
5. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı: Tasarım ve Çoğulculuk, Ankara/TÜRKİYE, 14 Eylül 2022, s. 279-295
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
|
Endüstriyel tasarım stüdyosunda öz düzenlemeli öğrenme stratejilerinin incelenmesi
4. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı, Ankara/TÜRKİYE, 8 Eylül 2020
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
|
Temel Tasarım Stüdyosunda İlk Gün: Yaratıcı Performans Aracılığıyla Tanıma ve Tanışma Yaratıcı Düşünce ve Tasarım Üzerine: Faruk Atalayer Anısına
Ankara/TÜRKİYE, 2022, s. 25-41, Pegem Akademi
KÜÇÜKERSEN FIRAT, ÖZEMİR F. PINAR
|
Temel tasarım eğitimi: Gölge, makas, tabu
29. Kentsel Tasarım Sempozyumu “Pandemi Sürecinde Kentsel Tasarım, Eğitim, Kamusal Mekan”, İstanbul/TÜRKİYE, 27 Mayıs 2021
GÜNAY ZEYNEP
|
Döngüsel davranış bağlamında tasarımcı kimliği: Tasarım eğitimi açısından genel bir bakış
5. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı UTAK 2022 ‘Tasarım ve Çoğulculuk’, 14 Eylül 2022, s. 254-278
AYHAN SEHER NAZ, GELMEZ KORAY
|
Malzemeye, Başarıma ve Veriye Dayalı Hesaplamalı Tasarım Yöntemleri: Araştırma, Uygulama ve Mimarlık Eğitimi
MİTA 3: Mimari Tasarım Araştırmaları ve Bilişim Teknolojileri, İstanbul/TÜRKİYE, Vol. 1, No. 1, 24 Eylül 2021, s. 82-91
YAZICI SEVİL
|
Hesapmekan kavramı üzerinden alternatif bir tasarım hesaplaması düşüncesi ve eğitimi girişimi
MSTAS 2016, Mimarlıkta Sayısal Tasarım Ulusal Sempozyumu, Istanbul/TÜRKİYE, 27 Haziran 2016
SÖNMEZ NİZAM ONUR,ATAŞ ZEYNEP
|
Mimari Tasarım İletişim Dili’nin (MTID) Etkin Kullanımının Mimarlık Eğitimi Kapsamında Değerlendirilmesi
Uluslararası Mimarlık ve Tasarım Sempozyumu, İSTANBUL/TÜRKİYE, Vol. 1, 1 Aralık 2017, s. 11-15
GÜLEÇ ÖZER DERYA, AKÇAY KAVAKOĞLU AYŞEGÜL
|
Affective Pedagogies: Experimental Approaches in Architectural Design Education
Capacious Conference: Affect Inquiry/Making Space, Lancester/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 8 Ağustos 2018
GÖRGÜL EMİNE,ÜNSAL GÜLMEZ NİLAY
|
Sürdürülebilirlik Bağlamında Eğitimde Bütünleşik Tasarım Yaklaşım
İÇLEK I. Ulusal İç Mimarlık Yüksek Lisans Eğitimi Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 1 Şubat 2015
GÖRGÜL EMİNE
|
Yüksek Lisans Eğitimi Kapsamında Kamu Üniversite İş Birliğine İlişkin Bir Model Önerisi ITÜ ve Erenköy RSHH İşbirliği ve TRSM Toplum Ruh Sağlığı Merkezi Tasarım Rehberi Ar Ge Çalışması
İÇLEK I. Ulusal İç Mimarlık Yüksek Lisans Eğitimi Kongres, İstanbul/TÜRKİYE, 1 Şubat 2015
GÖRGÜL EMİNE
|
İç Mimarlık Eğitiminde Tasarım ve Ölçek Bağlamında Farklı Yaklaşımlar Bitirme Çalışmaları Üzerinden Bir İnceleme
3. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 5 Kasım 2015
GARİP ERVİN,GARİP SENİYE BANU,MELİKOĞLU EKE ARMAĞAN SEÇİL
|
Tasarım Sürecinde Hayal Gücü
1. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, ITU, İstanbul/TÜRKİYE, 25 Ekim 2007
S B GARİP, Ç YURDAKUL
|