Gayrimenkul çalışanlarında sektörel çekiciligin performans üzerine etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2019
İZZET ÇELİK
|
B2C web sitelerinde hizmet kalitesi boyutlarının algılanan değere etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2019
SEDA İNCİ
|
E-ticaret web sitelerinde kullanıcı yorumlarının satın alma kararına etkisi üzerine bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2019
CUMHUR TUNÇ BEŞKURT
|
Veri yönelimli pazarlama uygulamalarının kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sürecindeki önemi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2023
CEMİL CAN ÇOKTUĞ
|
The impact of social media advertising on consumer buying behavior: Applied on fashion retail industry
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2015
AHMAD AMMOURA
|
The role of social media on event marketing
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2015
SAMMY HORO
|
Girişimcilik metodolojilerinden "Yalın yeni girişim" ve bilişim sektöründeki örnek uygulaması
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2015
ŞAFAK GÜVEN
|
Job satisfaction in terms of spirituality and emotional intelligence in Pakistan's telecommunication industry
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2015
ABDULLAH KHAWAJA
|
An exploratory analysis of online shopping behavior in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2015
BUĞRA ÇELİK
|
Exploring the experiential marketing and virtual reality: Research on experiential marketing applications utilized by service sector in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2016
UTBAN BARAN AKİFOĞLU
|
Examinating the effects of green marketing on the purchasing behaviours of consumers in socio-demographic aspects
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2016
ANIL TÜRKOĞLU
|
Analyzing storytelling elements through online database platforms IMDB case
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2019
MIRAL HASSAN
|
Digital customer experiences of white goods industries
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
SELİN ÖZÇELİK
|
Impact of service quality on customer loyalty in B2C e-commerce websites
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
TANER AKTEKİN
|
The impact of Zero Moment of Truth (ZMOT) on consumer buying decision: Research on smartphone in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
FURKAN BİÇER
|
The impact of social media advertising on consumer buying behavior (Applied on automotive industry in Erbil)
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
IEAD TARIK MAHMOOD AL-GHAMAZI
|
Participation and power an outline of contemporary participatory art
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
ÇİĞDEM ÇAĞLAYAN KOLAİN
|
Sanatta özerklik düşüncesinin oluşumu ve sanatın özerk siyaseti
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2014
BURAK ÜZÜMKESİCİ
|
Müşteri sadakati oluşturmada etkili olan faktörler: Türk bankacılık sektöründe müşteri sadakati üzerine bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2016
DEMET ÖZTÜRK
|
The antecedents of constructive and destructive deviant workplace behaviors
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gebze Teknik Üniversitesi, 2015
BORA YILDIZ
|