İTÜ TÜRK MUSİKİSİ DEVLET KONSERVATUARI 38. KURULUŞ YILDÖNÜMÜ
İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ TÜRK MUSİKİSİ DEVLET KONSERVATUARI, 3 Mart 2013
İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ TÜRK MUSİKİSİ DEVLET KONSERVATUARI (DÜZENLEYEN)
İTÜ TMDK ORKESTRASI - LALE AKAY
İTÜ TMDK TÜRK MÜZİĞİ ORKESTRASI
İTÜ TMDK THM ORKESTRASI
Lale Akay
Sanatsal Faaliyet
KAYIT (Ses ve/veya Görüntü)
|
Türk Halk Müziği nde Tavırlar Konya ve Yozgat Yöre Ezgilerinin Bağlama İle İcraları
Halk Kültürlerini Koruma Yaşatma ve Geleceğe Aktarma Uluslararası Sempozyumu, İSTANBUL/TÜRKİYE, No. 6, 16 Aralık 2005, s. 210-220
EKE METİN
|
Müzik Eğitim Kurumları ve Konservatuarlarda Türk Halk Müziği Formlarından Uzun Havaların Notalanması Ve Eğitimi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, DENİZLİ/TÜRKİYE, 28 Eylül 2005, s. 630-633
EKE METİN
|
Türk Halk Müziği Ezgilerindeki Motifler ve İşlevleri
Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, ANKARA/TÜRKİYE, No. 32, Aralık 2016, s. 37-47, ISSN: 1308-6200
EKE METİN
|
Öksüz ve Yetim konulu Türk Halk Müziği Güfteleri
Savaş Çocukları Öksüzler ve Yetimler Konulu Uluslararası Sempozyumu, İSTANBUL/TÜRKİYE, 31 Ekim 2002, s. 463-467
EKE METİN
|
Türk Halk Müziği Ezgilerindeki Eksikliklerin Giderilerek Geleceğe intikali ve Korunması
38. ICANAS Uluslararası Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi, 10 Eylül 2007, s. 275-285
EKE METİN
|
Geleneksel Türk Halk Müziği Eğitiminde Bağlama Çalgısının Yeri ve Önemi
Güzel Sanatlar Eğitimi Toplum Bilimler Etkileşimi Uluslararası Sempozyumu, İstanbul/TÜRKİYE, No. 26, 1 Mayıs 2017, s. 445-453
EKE METİN
|
Türk Halk Müziği Ezgilerinde İcra ve Yorum
Cumhuriyetimizin 80.yılında Müzik Sempozyumu, MALATYA/TÜRKİYE, 30 Ekim 2003, s. 352-356
EKE METİN
|
Saadettin Kaynak’ın Yanık Ömer eserinin söz boyama yaklaşımıyla analizi
Türk Müziği, Vol. 3, No. 3, Eylül 2023, s. 361-370, ISSN: 2822-3195
ALEMLİ ALİ İHSAN, FIŞKIN ÜMİT
|
Batı Müziği ve Türk Müziğinde Basit Dizi ve Makamların Analitik İncelenmesi
Disiplinlerarası Yaklaşımda Uluslararası Matematik ve Müzik Kongresi, 21 Haziran 2019, s. 391-421
KAR TUĞÇEM,ASLAN AZİZ MURAT
|
tÜRK MÜZİĞİ ÇALGILARINA MÜZİK YAZIMI PROBLEMİ DÖRT TELLİ KEMENÇE VE YAYLILAR İÇİN HAT ÖRNEĞİ
AKADEMİK ARAŞTIRMALAR, Mayıs 2013, s. 179-200
NERMİN KAYGUSUZ, ONUR TÜRKMEN
|
On Türk Müziği Makamının Seyirlerinde Kullanılan Bazı Çeşnilerdeki Kanun Mandal Değerlerinin Ölçümü
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 23, Aralık 2022, s. 7-22, ISSN: 2619-9688
HALİLİ SERKAN MESUT, ÇOĞULU TOLGAHAN
|
SİSTEMCİ OKULDAN 19. YÜZYIL TEORİ KAYNAKLARINA VARAN SÜREÇTE GERDANİYE MAKAMININ İNCELENMESİ Müzik Alanında Uluslararası Çalışma ve Değerlendirmeler
Ankara/TÜRKİYE, 2024, s. 37-58, Serüven Yayın evi
ÖZGELEN ORKUN ZAFER
|
YORGO BACANOS’UN PEŞREV FORMUNDAKİ ESER İCRASININ UD TEKNİĞİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ; REFİK FERSAN’IN ŞEDARABAN PEŞREVİ ÖRNEĞİ
Online Journal of Music Sciences, Vol. 7, No. 1, Ocak 2022, s. 115-133, ISSN: 2536-4421
EROĞLU SARPER
|
Geleneksel Türk Müziği nde Beste ile Güftenin Uyumu ve Ritmi Vezin ve Usul
Kıbrıs Sanat Dergisi, No. 1, 2014, s. 15-25
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
“Osmanlı-Türk Müziği “Besteleme” Geleneğinde Gizli Kalan Aritmetik: Vezin-Usul ve Güfte”,
Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, No. 20, Şubat 2018, s. 1-17, ISSN: 2149-0821
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
1000 YILLIK BİR GELENEĞİN BUGÜNKÜ TECELLİYATI:TÜRK MAKAM MÜZİĞİ EĞİTİM SİSTEMİ ÜZERİNE
ULUSLARARASI MÜZİKTE STRQTEJİK YAKLAŞIMLAR SEMPOZYUMU, 9 Mayıs 2018, s. 169-180
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
”Osmanlı- Türk Müziği” Kimliğinde İstanbul –Saray Patronajının Etkileri
The Journal of Academic Social Science Studies, No. 76, Temmuz 2019, s. 251-260, ISSN: 2148-4163
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
Padua Ekolü Aristoculuğu’nun Yetiştirdiği Bir Aktör Kantemir ve Osmanlı-Türk Müziği Teori Geleneğinin Dönüşümünde Literatüre Katkıları
KTU 3. Müzikve Kültürel Doku Sempozyumu, Trabzon/TÜRKİYE, 22 Ekim 2018
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE,ALTUN ÖNEY ŞENGÜL
|
Türk Makam Müziği nde Çalgı Metodolojisi Meşk Geleneği ve Metod
MÜZİKTE METODOLOJİVEMÜZİKLE İLETİŞİM ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, 11 Mayıs 2016, s. 99-108
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|