1000 YILLIK BİR GELENEĞİN BUGÜNKÜ TECELLİYATI:TÜRK MAKAM MÜZİĞİ EĞİTİM SİSTEMİ ÜZERİNE
ULUSLARARASI MÜZİKTE STRQTEJİK YAKLAŞIMLAR SEMPOZYUMU, 9 Mayıs 2018, s. 169-180
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
Tasnif ve Tesbit Heyeti üyesi Ali Rıfat Çağatay Ali Rıfat Çağatay’xxın Arşivi II Makaleler
İstanbul/TÜRKİYE, 2019, s. 32-55, Osmanlı Türk Müziği Araştırmaları Grubu OTMAG
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE,GÜNER BURÇİN BAHADIR
|
Türk Makam Müziği Eğitiminde Teeorik-Pratik Yöntem Arayışları
Music and Sciene International Symposium, İSTANBUL/TÜRKİYE, 17 Nisan 2019, s. 251-262
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
”Osmanlı- Türk Müziği” Kimliğinde İstanbul –Saray Patronajının Etkileri
The Journal of Academic Social Science Studies, No. 76, Temmuz 2019, s. 251-260, ISSN: 2148-4163
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
OSMANLI-TÜRK MÜZİĞİ TEORİ GELENEĞİNİN DÖNÜŞÜMÜ: KANTEMİR VE PADUA EKOLÜ
Turkish Studies, No. 14/4, Aralık 2019, s. 807820, ISSN: 2667-5552
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE,ALTUN ÖNEY ŞENGÜL
|
Geleneksel Türk Müziği nde Beste ile Güftenin Uyumu ve Ritmi Vezin ve Usul
Kıbrıs Sanat Dergisi, No. 1, 2014, s. 15-25
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
ŞED MAKAM’ VE YENİ GELENEK ÜZERİNE: TÜRK MÜZİĞİ TEORİ TARİHİ ÜZERİNE DÜŞÜNMEK.
The Journl of Social Science, Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, Vol. 9, No. 60, Ekim 2022, s. 14-25, ISSN: 2149-0821
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
“Osmanlı-Türk Müziği “Besteleme” Geleneğinde Gizli Kalan Aritmetik: Vezin-Usul ve Güfte”,
Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, No. 20, Şubat 2018, s. 1-17, ISSN: 2149-0821
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
Symbiosis of Musical Knowledge in Written Sources: How Do We Read Greek Musical Texts Written for Maqam Music Theory and Repertoire in Nineteenth-Century Istanbul
21st Quinquennial Congress of the International Musicological Society, Atina/YUNANİSTAN, 22 Ağustos 2022, s. 298-299
DOĞAN EYLÜL
|
RUM ORTODOKS KİLİSE NOTASYONU İLE YAZILMIŞ OSMANLI TÜRK MÜZİĞİ ESERLERİNE DAİR YENİ BİR EDİSYON KRİTİK YAKLAŞIMI
International Music and Sciences Symposium Proceedings, İstanbul/TÜRKİYE, 17 Nisan 2019
DOĞAN EYLÜL,ÖRENÇ AKYOL MERVE
|
Tarih Yazımı ve Metodoloji: Türk Müziği Tarih Yazımı Üzerine Yeniden Düşünmek Türk Müziği Tarih -Cilt 1-
İzmir/TÜRKİYE, 2023, s. 19-54, Kültür ve Turizm Bakanlığı Ktüphaneler ve Yayımlar Genel Müdürlüğü
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
Geleneksel Türk Müziği Çalgıları Traditional Musical Instruments Of Turkish Music
İstanbul/TÜRKİYE, 2002, Ulus Müzik Sanayi ve Ticaret A. Ş.
ŞENEL SÜLEYMAN
|
Türk Halk Müziği İcrasında Viyolonsel
Motif Halk Oyunları Eğitim ve Öğretim Vakfı Dergisi, Vol. 12, No. 44, Ocak 2006, s. 32-33, ISSN: 1303-4146
ÖZTÜRK CENK
|
XVIII. Yüzyıl Klasik Türk Makam Müziği Üzerine Bir İnceleme
III. Uluslararası Ahlat Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 9 Aralık 2023
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
The Musical Notation of Hamparsum Limonciyan as Introduced to Turkish Music ib the First Quarter of the Nineteenth Century Abstract
10th Anniversary Mediterranean Studies Congress, 30 Mayıs 2007
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
III Selim Dönemi nde Geliştirilen İki Farklı Müzik Nota lama Sistemi Abdülbaki Nasır Dede nin Ebced ve Hamparsum Limonciyan ın Khaz Nota lama Sistemleri Üzerine Karşılaştırmalı İnceleme
Yeni Türkiye, No. 57, Nisan 2014, s. 774-783, ISSN: 1300-4174
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Tanzimat Dönemi nde Müzik Dönem Padişahları ve Müzik AnlayışlarıNOT Bu çalışma daha önce Yeni Türkiye Yayınları tarafından basılmış OSMANLI da yayınlanmış olup yayıncı tarafından bu özel sayıya eklenmiştir
Yeni Türkiye, No. 57, 2014, s. 555-565, ISSN: 1300-4174
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Türk Müziği ve Tarihi Müzik Paleografyası Kapsamında Hamparsum Nota Defterleri ve Notasına Genel Bakış
IV. İstanbul Müzik Öğretmenleri Sempozyumu, Kadıköy Halk Eğitim Merkezi, 9 Eylül 2008
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Arşivci Yönüyle Ali Rifat Çağatay ve Kişisel Tarihinin Satır Araları ALİ RİFAT ÇAĞATAY’IN ARŞİVİ II: MAKALELER
2020, s. 7-16, İstanbul Teknik Üniversitesi Osmanlı-Türk Müziği Araştırma Grubu
KONAN SERHAN DİLHAN,TAŞDELEN DUYGU,KARADUMAN İRFAN,ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE,DOĞRUSÖZ DİŞİAÇIK NİLGÜN
|
“Ten tene”den “Düm-Tek”e: 9.-16. Yüzyıllar Arası UsulKavramı
netaART Birinci Ulusal Türk Müziği Sempozyumu, 2 Mayıs 2019
KONAN SERHAN DİLHAN
|