On Türk Müziği Makamının Seyirlerinde Kullanılan Bazı Çeşnilerdeki Kanun Mandal Değerlerinin Ölçümü
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 23, Aralık 2022, s. 7-22, ISSN: 2619-9688
HALİLİ SERKAN MESUT, ÇOĞULU TOLGAHAN
|
Öksüz ve Yetim konulu Türk Halk Müziği Güfteleri
Savaş Çocukları Öksüzler ve Yetimler Konulu Uluslararası Sempozyumu, İSTANBUL/TÜRKİYE, 31 Ekim 2002, s. 463-467
EKE METİN
|
Saadettin Kaynak’ın Yanık Ömer eserinin söz boyama yaklaşımıyla analizi
Türk Müziği, Vol. 3, No. 3, Eylül 2023, s. 361-370, ISSN: 2822-3195
ALEMLİ ALİ İHSAN, FIŞKIN ÜMİT
|
Türk Halk Müziği Ezgilerindeki Eksikliklerin Giderilerek Geleceğe intikali ve Korunması
38. ICANAS Uluslararası Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi, 10 Eylül 2007, s. 275-285
EKE METİN
|
20.Yüzyıl Türk Müziği Şarkı Besteciliğinde İstanbul Teması
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 18-19, Aralık 2019, s. 187-203, ISSN: 2619-9688
ÖZDEMİR SİNEM,SÖNMEZ GÜLŞAH
|
Türk Müziği Tarihinde Yeni Bir Dönemlendirme Önerisi
MedeniyetSanat, Vol. 1, No. 2, Aralık 2015, s. 91-109, ISSN: 2148-8355
USLU RECEP
|
On Türk Müziği Makamının Seyirlerinde Kullanılan Bazı Çeşnilerdeki Kanun Mandal Değerlerinin Ölçümü
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 23, Aralık 2022, s. 7-22, ISSN: 2619-9688
HALİLİ SERKAN MESUT, ÇOĞULU TOLGAHAN
|
Ali Rifat Çağatay Tarafından Yazılan “Atrâbü’l-Âsâr” Özet Defteri Üzerine İnceleme Ali Rifat Çağatay’xxın Arşivi II (Makaleler)
İstanbul/TÜRKİYE, 2019, s. 56-65, İstanbul Teknik Üniversitesi Osmanlı Türk Müziği Araştırmalar Grubu
KARADUMAN İRFAN
|
Arşivci Yönüyle Ali Rifat Çağatay ve Kişisel Tarihinin Satır Araları ALİ RİFAT ÇAĞATAY’IN ARŞİVİ II: MAKALELER
2020, s. 7-16, İstanbul Teknik Üniversitesi Osmanlı-Türk Müziği Araştırma Grubu
KONAN SERHAN DİLHAN,TAŞDELEN DUYGU,KARADUMAN İRFAN,ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE,DOĞRUSÖZ DİŞİAÇIK NİLGÜN
|
XVIII. Yüzyıl Klasik Türk Makam Müziği Üzerine Bir İnceleme
III. Uluslararası Ahlat Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 9 Aralık 2023
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Osmanlı-Türk Müziği “Besteleme” Geleneğinde Gizli Kalan Aritmetik: Vezin-Usul ve Güfte
Sosyal Bilimler Dergisi, No. 20, Ocak 2018, s. 1-17, ISSN: 2149-0821
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
1000 YILLIK BİR GELENEĞİN BUGÜNKÜ TECELLİYATI:TÜRK MAKAM MÜZİĞİ EĞİTİM SİSTEMİ ÜZERİNE
ULUSLARARASI MÜZİKTE STRQTEJİK YAKLAŞIMLAR SEMPOZYUMU, 9 Mayıs 2018, s. 169-180
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
THE MAKASID AL-ALHAN VERSIONS OF MERAGI OR THE BOOKS MAY BE RENAMED? MERAGI BETWEEN TIMURID SHAH RUKH AND OTTOMAN MURAD
Yegah Musiki, Vol. 2, No. 1, Haziran 2019, s. 21-40, ISSN: 2636-8838
USLU RECEP
|
“Ten tene”den “Düm-Tek”e: 9.-16. Yüzyıllar Arası UsulKavramı
netaART Birinci Ulusal Türk Müziği Sempozyumu, 2 Mayıs 2019
KONAN SERHAN DİLHAN
|
”Osmanlı- Türk Müziği” Kimliğinde İstanbul –Saray Patronajının Etkileri
The Journal of Academic Social Science Studies, No. 76, Temmuz 2019, s. 251-260, ISSN: 2148-4163
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
OSMANLI-TÜRK MÜZİĞİ TEORİ GELENEĞİNİN DÖNÜŞÜMÜ: KANTEMİR VE PADUA EKOLÜ
Turkish Studies, No. 14/4, Aralık 2019, s. 807820, ISSN: 2667-5552
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE,ALTUN ÖNEY ŞENGÜL
|
Padua Ekolü Aristoculuğu’nun Yetiştirdiği Bir Aktör Kantemir ve Osmanlı-Türk Müziği Teori Geleneğinin Dönüşümünde Literatüre Katkıları
KTU 3. Müzikve Kültürel Doku Sempozyumu, Trabzon/TÜRKİYE, 22 Ekim 2018
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE,ALTUN ÖNEY ŞENGÜL
|
Sadettin Kaynak ın Film Müziği Besteciliği Paralelinde Türk Müziiği
Uluslararası Türkiye-Mısır İlişkileri Sempozyumu, Kahire/MISIR, 2 Kasım 2009, s. 119-127
ÖZDEMİR SİNEM
|
III Selim Dönemi nde Geliştirilen İki Farklı Müzik Nota lama Sistemi Abdülbaki Nasır Dede nin Ebced ve Hamparsum Limonciyan ın Khaz Nota lama Sistemleri Üzerine Karşılaştırmalı İnceleme
Yeni Türkiye, No. 57, Nisan 2014, s. 774-783, ISSN: 1300-4174
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
SİSTEMCİ OKULDAN 19. YÜZYIL TEORİ KAYNAKLARINA VARAN SÜREÇTE GERDANİYE MAKAMININ İNCELENMESİ Müzik Alanında Uluslararası Çalışma ve Değerlendirmeler
Ankara/TÜRKİYE, 2024, s. 37-58, Serüven Yayın evi
ÖZGELEN ORKUN ZAFER
|