SÜLEYMAN ERGUNER NEY METODU
İstanbul/TÜRKİYE, 2007, Erguner Müzik Sanayi Ltd. Şti
ERGUNER SÜLEYMAN
|
Türkiye de Klasik ve Çağdaş Müzik Yapımlarında Sanatçı ile Ses Mühendisi Arasındaki İletişim
ATMM Conference 2013, 31 Ekim 2013
KARADOĞAN CAN
|
Tanrıçaların Mirası: Tefçi Kadınlar Kadın ve Müzik
İstanbul/TÜRKİYE, 2017, s. 119-138, Milenyum
ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN
|
Kalbim O Viran Evlere Benzer: Gomidas Vartabed’xxin Müzik Mirası
İstanbul/TÜRKİYE, 2019, Birzamanlar Yayıncılık
BİLAL MELİSSA,YILDIZ ATAŞ BURCU
|
Etnomüzikoloji’de Tarihsel Yaklaşımlar ve Yöntem Tartışmaları: ‘Yeni’ Alan Araştırmaları ve ‘Yeni’ (Etno) Müzikoloji Deneyimleri Müzik Dans Gösterim Tarihsel ve Kuramsal Tartışmalar
İstanbul/TÜRKİYE, 2013, s. 9-33, Boğaziçi Üniversitesi Matbaası
YILDIZ ATAŞ BURCU
|
Türkiye’deki Müzik Okullarında Türk Müziği Eğitiminin Gerekliliği
Uluslararası Hisarlı Ahmet Sempozyumu, Kütahya/TÜRKİYE, 4 Haziran 2021
BALCI OĞUZHAN
|
Çocuk Çalgıları Yapım Teknikleri
Maçka Müzik Teknolojileri Günleri, İstanbul/TÜRKİYE, 23 Aralık 2016
BUYRUKLAR AHMET TUNÇ
|
Makam Teorisi Eğitiminde Çeşniler Arasındaki İlişkilerin Önemi
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, Kasım 2014, ISSN: 2146-2453
ÖZEK EREN
|
Enstrüman Tasarımında Oransal Ölçeklendirme
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, Kasım 2012, ISSN: 2146-2453
ÖZEK EREN
|
Türk Müziği’nde İcra Teori Farklılıklarının Bilgisayar Ortamında İncelenmesi
Müzik Teorisi Araştırmaları Paneli, 30 Mart 2012
ÖZEK EREN
|
Türk Müziği Eğitiminde Meşkin Yeri
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, Eylül 2017, ISSN: 2146-2453
ÖZEK EREN
|
Alaeddin Yavaşca İcrasının Frekans Analizi Ve Kuramsal Değerler İle Karşılaştırılması
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 18, Aralık 2019, ISSN: 2146-2453
ÖZEK EREN
|
Kani Karaca İcrasında Artık İkili Aralığı Kullanımı ve Perde Anlayışı
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 20, Ağustos 2021, ISSN: 2146-2453
ÖZEK EREN
|
Nişabur Çeşnisinin Ud İcrası Üzerinden Frekans Analizleri Ve Uşşak Çeşnisi İle Karşılaştırılması
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 18, Aralık 2019, ISSN: 2146-2453
ÖZEK EREN,SEYİRDALI FATİH
|
Kaynak Bestelerinde Vecdi Bingöl Osmanlı dan Cumhuriyet e Bir Müzik Adamı Hâfız Sâdettin Kaynak
2011, Kültür A.Ş
ÖZEK EREN
|
Yaylı Saz Eğitimi Üzerine..
Orkestra Aylık Müzik Dergisi, No. 376, Eylül 2006, s. 35-38
ÖZTÜRK CENK
|
Avrupa'da Müzikoloji Alanında Yapılmış Çalışmalarda Kadının Varlığı Kadın ve Müzik
İstanbul/TÜRKİYE, 2016, s. 47-61, Milenyum Yayınları
ERSOY ÇAK ŞEYMA,BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR
|
Müzikolojide Feminizm ve Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları Eleştirel Boyutlarıyla Müzikoloji
İstanbul/TÜRKİYE, 2023, s. 213-230, Müzik Eğitimi Yayınları
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
Avrupa Müzik çalışmalarında Kadın Kadın ve Müzik
İstanbul/TÜRKİYE, 2017, Milenyum yayıncılık
BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR,ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
Toplumsal Cinsiyet Perspektifinden 2000-2014 Yılları Arasında Türkiye Müzik Kanallarında Yer Alan Popüler Müzik Videolarına Bir Bakış Kadın ve Müzik
İstanbul/TÜRKİYE, 2016, s. 171-186, Milenyum Yayınları
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|