Türk Halk Müziği Ezgilerindeki Eksikliklerin Giderilerek Geleceğe intikali ve Korunması
38. ICANAS Uluslararası Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi, 10 Eylül 2007, s. 275-285
EKE METİN
|
Öksüz ve Yetim konulu Türk Halk Müziği Güfteleri
Savaş Çocukları Öksüzler ve Yetimler Konulu Uluslararası Sempozyumu, İSTANBUL/TÜRKİYE, 31 Ekim 2002, s. 463-467
EKE METİN
|
Türk Halk Müziği Ezgilerinde İcra ve Yorum
Cumhuriyetimizin 80.yılında Müzik Sempozyumu, MALATYA/TÜRKİYE, 30 Ekim 2003, s. 352-356
EKE METİN
|
Müzik Eğitim Kurumları ve Konservatuarlarda Türk Halk Müziği Formlarından Uzun Havaların Notalanması Ve Eğitimi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, DENİZLİ/TÜRKİYE, 28 Eylül 2005, s. 630-633
EKE METİN
|
Geleneksel Türk Halk Müziği Eğitiminde Bağlama Çalgısının Yeri ve Önemi
Güzel Sanatlar Eğitimi Toplum Bilimler Etkileşimi Uluslararası Sempozyumu, İstanbul/TÜRKİYE, No. 26, 1 Mayıs 2017, s. 445-453
EKE METİN
|
Türk Müziği Tarihinde Yeni Bir Dönemlendirme Önerisi
MedeniyetSanat, Vol. 1, No. 2, Aralık 2015, s. 91-109, ISSN: 2148-8355
USLU RECEP
|
Ali Rifat Çağatay Tarafından Yazılan “Atrâbü’l-Âsâr” Özet Defteri Üzerine İnceleme Ali Rifat Çağatay’xxın Arşivi II (Makaleler)
İstanbul/TÜRKİYE, 2019, s. 56-65, İstanbul Teknik Üniversitesi Osmanlı Türk Müziği Araştırmalar Grubu
KARADUMAN İRFAN
|
Arşivci Yönüyle Ali Rifat Çağatay ve Kişisel Tarihinin Satır Araları ALİ RİFAT ÇAĞATAY’IN ARŞİVİ II: MAKALELER
2020, s. 7-16, İstanbul Teknik Üniversitesi Osmanlı-Türk Müziği Araştırma Grubu
KONAN SERHAN DİLHAN,TAŞDELEN DUYGU,KARADUMAN İRFAN,ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE,DOĞRUSÖZ DİŞİAÇIK NİLGÜN
|
Tasnif ve Tesbit Heyeti üyesi Ali Rıfat Çağatay Ali Rıfat Çağatay’xxın Arşivi II Makaleler
İstanbul/TÜRKİYE, 2019, s. 32-55, Osmanlı Türk Müziği Araştırmaları Grubu OTMAG
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE,GÜNER BURÇİN BAHADIR
|
Türk Halk Müziği Ezgilerindeki Motifler ve İşlevleri
Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, ANKARA/TÜRKİYE, No. 32, Aralık 2016, s. 37-47, ISSN: 1308-6200
EKE METİN
|
Batı Müziği ve Türk Müziğinde Basit Dizi ve Makamların Analitik İncelenmesi
Disiplinlerarası Yaklaşımda Uluslararası Matematik ve Müzik Kongresi, 21 Haziran 2019, s. 391-421
KAR TUĞÇEM,ASLAN AZİZ MURAT
|
Türk Makam Müziği Eğitiminde Teeorik-Pratik Yöntem Arayışları
Music and Sciene International Symposium, İSTANBUL/TÜRKİYE, 17 Nisan 2019, s. 251-262
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
1000 YILLIK BİR GELENEĞİN BUGÜNKÜ TECELLİYATI:TÜRK MAKAM MÜZİĞİ EĞİTİM SİSTEMİ ÜZERİNE
ULUSLARARASI MÜZİKTE STRQTEJİK YAKLAŞIMLAR SEMPOZYUMU, 9 Mayıs 2018, s. 169-180
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
Padua Ekolü Aristoculuğu’nun Yetiştirdiği Bir Aktör Kantemir ve Osmanlı-Türk Müziği Teori Geleneğinin Dönüşümünde Literatüre Katkıları
KTU 3. Müzikve Kültürel Doku Sempozyumu, Trabzon/TÜRKİYE, 22 Ekim 2018
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE,ALTUN ÖNEY ŞENGÜL
|
Türk Müziği Tarihi Yazılabilir mi?”,
Güzel Sanatlar Eğitimi, Toplum Bilimler Etkileşimi Uluslararası Sempozyumu,, İstanbul/TÜRKİYE, 10 Mayıs 2017, s. 241-254
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
Türk Makam Müziği nde Çalgı Metodolojisi Meşk Geleneği ve Metod
MÜZİKTE METODOLOJİVEMÜZİKLE İLETİŞİM ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, 11 Mayıs 2016, s. 99-108
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
20.Yüzyıl Türk Müziği Şarkı Besteciliğinde İstanbul Teması
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 18-19, Aralık 2019, s. 187-203, ISSN: 2619-9688
ÖZDEMİR SİNEM,SÖNMEZ GÜLŞAH
|
Populerleşme Sürecinde Türk Müziği ve Bu Süreçte Bestekâr Sadettin Kaynak
Atatürk Kültür, Dil ve Tarih Yüksek Kurumu 38.ICANAS Uluslararası Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi, Ankara/TÜRKİYE, Vol. 2, 10 Eylül 2007, s. 573-586
ÖZDEMİR SİNEM
|
MERAGİ’NİN TERİMLERİNDEKİ BAZI ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
1.Ulusal Türk Müziği Sempozyumu, İstanbul/TÜRKİYE, 2 Mayıs 2019, s. 328-336
USLU RECEP
|
Sadettin Kaynak ın Film Müziği Besteciliği Paralelinde Türk Müziiği
Uluslararası Türkiye-Mısır İlişkileri Sempozyumu, Kahire/MISIR, 2 Kasım 2009, s. 119-127
ÖZDEMİR SİNEM
|