Yüksek Lisans Eğitimi Kapsamında Kamu Üniversite İşbirliğine İlişkin Bir Model Önerisi
İçlek Ulusal İç Mimarlık Lisansüstü Eğitim Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 26 Şubat 2015
ÖZGEN İMRE,GÖRGÜL EMİNE,ÜNSAL GÜLMEZ NİLAY
|
IMIAD International Master of Interior Architectural Design Education
Arkitekt, No. 11, Kasım 2006, s. 22-29, ISSN: 1301-6121
ATASOY AYLA,NUMAN BAHADIR,GÖRGÜL EMİNE,FIALHO LEANDRO ALVES TEIXEIRA MÜGE
|
Curriculum Development in Interior Architecture Education ITU Case
A/Z ITU Journal of Faculty of Architecture, istanbul/TÜRKİYE, Vol. 11, No. 1, 2014, s. 185-197, ISSN: 1302-8324
CORDAN ÖZGE,GÖRGÜL EMİNE,NUMAN BAHADIR,ÇİNÇİK BENEK
|
Malzemeye, Başarıma ve Veriye Dayalı Hesaplamalı Tasarım Yöntemleri: Araştırma, Uygulama ve Mimarlık Eğitimi
MİTA 3: Mimari Tasarım Araştırmaları ve Bilişim Teknolojileri, İstanbul/TÜRKİYE, Vol. 1, No. 1, 24 Eylül 2021, s. 82-91
YAZICI SEVİL
|
Kaynaştırma Eğitimi Mekanlarında Yaşam Merkezi Biriminin Tasarım Kriterlerinin Belirlenmesi Üzerine Bir İnceleme: SERÇEV Engelsiz Meslek Lisesi Örneği
İÇLİS-II I İç Mimarlık Lisansüstü Çalışmalar Sempozyumu-II, 26 Ekim 2017, s. 125-137
GÜLBAHAR SİMGE, CORDAN ÖZGE
|
Tasarım Eğitimine ve Araştırmalarına Etkileri Bağlamında Dijital Fabrikasyon Laboratuvarları
İç Mimarlık Eğitimi 3. Ulusal Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 3 Kasım 2015, s. 355-363
GÜZELCİ ORKAN ZEYNEL
|
Defining Architecture in a Single Question: Professor, When Will We Start Making Buildings Surviving between Pedagogy and Practice in Architectural Education
İstanbul/TÜRKİYE, 2016, s. 65-77, İdeal Kültür Yayınevi
AKÇAY KAVAKOĞLU AYŞEGÜL
|
Mimarlık eğitimi ve pratiğinin geleceği üzerine düşünmek
5. Yapı Kongresi, Ankara/TÜRKİYE, 9 Eylül 2021, s. 423-435
ŞAHİN KARAASLAN DERYA, SÖNMEZ MURAT, GÜLEÇ ÖZER DERYA
|
Covid-19 Nedeniyle Uygulanan Uzaktan Eğitim ile Yüz Yüze Eğitimin Karşılaştırılması: İki Mimarlık Teknolojisi Dersindeki Öğrenci Görüşleri
PANDEMİ SÜRECİNDE GÜNCEL GELİŞMELER VE GELECEĞE DÖNÜK YAKLAŞIMLAR: TASARIM EĞİTİMİ VE UYGULAMALARI ULUSAL EĞİTİM SEMPOZYUMU, Ankara/TÜRKİYE, 29 Mart 2021, s. 11-30
ALTUN MEHMET CEM,ARTUĞ SÜHAN
|
Sustainable Construction in Turkish Higher Education Context
Journal of Construction Engineering, Management and Innovation, Vol. 2, No. 1, Mart 2019, s. 40-47, ISSN: 2630-5771
TOPAK FATİH,TOKDEMİR ONUR BEHZAT,PEKERİÇLİ MEHMET KORAY,TANYER ALİ MURAT
|
Tasarım Sürecinde Hayal Gücü
1. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, ITU, İstanbul/TÜRKİYE, 25 Ekim 2007
S B GARİP, Ç YURDAKUL
|
Future Envisions As Triggering Mechanisms In Interior Design Studios Urban Interiors Istanbul 2050 Studio Process
Archdesign 2016, 3rd Architectural Design Conference, 16 Haziran 2016
GÖRGÜL EMİNE,GARİP SENİYE BANU
|
İnsan ve İç Mekân Etkileşimi ve Temsilinde Bir Araç Olarak Sinemasal Mekân ve Araştırma Yöntemi Önerisi Olarak Semiyoloji ve Sinematografi İlişkis
İÇLEK I. Ulusal İç Mimarlık Yüksek Lisans Eğitimi Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 1 Şubat 2015
GÖRGÜL EMİNE
|
Sürdürülebilirlik Bağlamında Eğitimde Bütünleşik Tasarım Yaklaşım
İÇLEK I. Ulusal İç Mimarlık Yüksek Lisans Eğitimi Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 1 Şubat 2015
GÖRGÜL EMİNE
|
Yüksek Lisans Eğitimi Kapsamında Kamu Üniversite İş Birliğine İlişkin Bir Model Önerisi ITÜ ve Erenköy RSHH İşbirliği ve TRSM Toplum Ruh Sağlığı Merkezi Tasarım Rehberi Ar Ge Çalışması
İÇLEK I. Ulusal İç Mimarlık Yüksek Lisans Eğitimi Kongres, İstanbul/TÜRKİYE, 1 Şubat 2015
GÖRGÜL EMİNE
|