Toggle navigation
Ana Sayfa
Fakülte ve Enstitü
RAPORLAR
BİLİMSEL YAYINLAR
RAPORLAR
Kurumun Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Türlere Göre Yayın Dağılımı
Alanlara Göre Yayın Sayılarının Dağılımı
Ulusal ve Uluslararası İşbirlikleri ile Üretilen Yayınlar
İSTATİSTİKLER
Öğretim Üyesi Başına Yayın Sayıları
Yayınlardaki Yazar Sayısı
ISI İndekslerine Giren Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Diğer Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Uluslararası Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
Ulusal Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
En Fazla Kitap Yazan Akademisyenler
BİLİMSEL PROJELER
RAPORLAR
xx
yy
aa
bb
cc
ATIFLAR & TANINIRLIK
PATENT
ÖDÜLLER
BİLİMSEL FAALİYETLER
BİLİMSEL ETKİNLİKLER
PERSONEL
RAPORLAR
S.S.S.
EN
ARAMA SONUÇLARI
Toplam
45
adet sonuçtan
20
tanesi görüntülenmektedir.
Arama
>Arama
Makale
Patent
Proje
Kitap
Ödül
Tez
Bildiri
Sanatsal Faaliyet
Yıllara göre arama
Tümünü göster
2024yılından beri
2023yılından beri
2019yılından beri
Özel Aralık Girişi
Analysing Service Quality and its relation to customer satisfaction and loyalty in sportswear retail market
Autex Research Journal, Vol. 22, No. 2, Haziran 2022, s. 184-193, ISSN: 1470-9589
SARIÇAM CANAN
Canan Sarıçam
Özgün Makale
A Decision Support System to Improve Service Quality in Multimodal Rapid Rail Systems A Bayesian Perspective
41st International Conference on Computers & Industrial Engineering, Los Angeles/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 23 Ekim 2011
UGURLU SEDA, AKTAS EMEL, TOPCU Y İLKER
Seda Yanık Özbay
Tam metin bildiri
Identifying Key Factors of Rail Transit Service Quality: An Empirical Analysis for Istanbul
Journal of Public Transportation, Vol. 20, No. 1, Mart 2017, s. 63-90, ISSN: 1077-291X
IŞIKLI ERKAN,AYDIN NEZİR,ÇELİK ERKAN,TAŞKIN GÜMÜŞ ALEV
Erkan Işıklı
Özgün Makale
The effects of service quality perceived value and price fairness on hotel customers satisfaction and loyalty
Journal of Economics, Business and Management, Vol. 4, No. 9, Eylül 2016, s. 523-527, ISSN: 2301-3567
ALTIN GÜMÜŞSOY ÇİĞDEM,KÖSEOĞLU BERKEHAN
Çiğdem Altın Gümüşsoy
Özgün Makale
Explorıng the Drıven Servıce Qualıty Dımensıons for Hıgher Educatıon Based on Mcdm Analysıs
4th International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering (ICAIAME 2022), 21 Mayıs 2022
ŞAHİN ALEYNA, MURAT MİRAÇ, İMAMOĞLU GÜL, BÜYÜKÖZKAN KADİR, AYYILDIZ ERTUĞRUL
Miraç Murat
Özet Bildiri
<<
1
2
3