ARAMA SONUÇLARI

Toplam 45 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Analysing Service Quality and its relation to customer satisfaction and loyalty in sportswear retail market
Autex Research Journal, Vol. 22, No. 2, Haziran 2022, s. 184-193, ISSN: 1470-9589
SARIÇAM CANAN
Canan Sarıçam Özgün Makale
A Decision Support System to Improve Service Quality in Multimodal Rapid Rail Systems A Bayesian Perspective
41st International Conference on Computers & Industrial Engineering, Los Angeles/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 23 Ekim 2011
UGURLU SEDA, AKTAS EMEL, TOPCU Y İLKER
Seda Yanık Özbay Tam metin bildiri
Identifying Key Factors of Rail Transit Service Quality: An Empirical Analysis for Istanbul
Journal of Public Transportation, Vol. 20, No. 1, Mart 2017, s. 63-90, ISSN: 1077-291X
IŞIKLI ERKAN,AYDIN NEZİR,ÇELİK ERKAN,TAŞKIN GÜMÜŞ ALEV
Erkan Işıklı Özgün Makale
The effects of service quality perceived value and price fairness on hotel customers satisfaction and loyalty
Journal of Economics, Business and Management, Vol. 4, No. 9, Eylül 2016, s. 523-527, ISSN: 2301-3567
ALTIN GÜMÜŞSOY ÇİĞDEM,KÖSEOĞLU BERKEHAN
Explorıng the Drıven Servıce Qualıty Dımensıons for Hıgher Educatıon Based on Mcdm Analysıs
4th International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering (ICAIAME 2022), 21 Mayıs 2022
ŞAHİN ALEYNA, MURAT MİRAÇ, İMAMOĞLU GÜL, BÜYÜKÖZKAN KADİR, AYYILDIZ ERTUĞRUL
Miraç Murat Özet Bildiri

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930