Curriculum Development in Interior Architecture Education ITU Case
A/Z ITU Journal of Faculty of Architecture, istanbul/TÜRKİYE, Vol. 11, No. 1, 2014, s. 185-197, ISSN: 1302-8324
CORDAN ÖZGE,GÖRGÜL EMİNE,NUMAN BAHADIR,ÇİNÇİK BENEK
|
Future Envisions As Triggering Mechanisms In Interior Design Studios Urban Interiors Istanbul 2050 Studio Process
Archdesign 2016, 3rd Architectural Design Conference, 16 Haziran 2016
GÖRGÜL EMİNE,GARİP SENİYE BANU
|
Tasarım Sürecinde Hayal Gücü
1. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, ITU, İstanbul/TÜRKİYE, 25 Ekim 2007
S B GARİP, Ç YURDAKUL
|
Mimarlık eğitimi ve pratiğinin geleceği üzerine düşünmek
5. Yapı Kongresi, Ankara/TÜRKİYE, 9 Eylül 2021, s. 423-435
ŞAHİN KARAASLAN DERYA, SÖNMEZ MURAT, GÜLEÇ ÖZER DERYA
|
Tasarım Eğitimine ve Araştırmalarına Etkileri Bağlamında Dijital Fabrikasyon Laboratuvarları
İç Mimarlık Eğitimi 3. Ulusal Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 3 Kasım 2015, s. 355-363
GÜZELCİ ORKAN ZEYNEL
|
Kaynaştırma Eğitimi Mekanlarında Yaşam Merkezi Biriminin Tasarım Kriterlerinin Belirlenmesi Üzerine Bir İnceleme: SERÇEV Engelsiz Meslek Lisesi Örneği
İÇLİS-II I İç Mimarlık Lisansüstü Çalışmalar Sempozyumu-II, 26 Ekim 2017, s. 125-137
GÜLBAHAR SİMGE, CORDAN ÖZGE
|
Deneyim Mimarlığı Ve Mekanları Üzerine Pallasmaa ve Zumthor Üzerine Eleştirel Bir Okuma
İÇMEK I İç Mimarlık Eğitimi 3.Ulusal Kongresi, İSTANBUL/TÜRKİYE, 5 Kasım 2015
UYSAL MELTEM,CORDAN ÖZGE
|
Kaynaştırma Eğitimi Mekanlarında Yaşam Merkezi Biriminin Tasarım Kriterlerinin Belirlenmesi Üzerine Bir İnceleme: SERÇEV Engelsiz Meslek Lisesi Örneği
İÇLİS-II I İç Mimarlık Lisansüstü Çalışmalar Sempozyumu-II, 26 Ekim 2017
GÜLBAHAR SİMGE,CORDAN ÖZGE
|
Discourse as representation of design thinking and beyond Considering the tripod of architecture Media education and practice
The International Journal of Art and Design Education, Vol. 19, No. 1, 2000, s. 72-85, ISSN: 0260-9991
ŞENTÜRER AYŞE,İSTEK İSMAİL CİHANGİR
|
Covid-19 Nedeniyle Uygulanan Uzaktan Eğitim ile Yüz Yüze Eğitimin Karşılaştırılması: İki Mimarlık Teknolojisi Dersindeki Öğrenci Görüşleri
PANDEMİ SÜRECİNDE GÜNCEL GELİŞMELER VE GELECEĞE DÖNÜK YAKLAŞIMLAR: TASARIM EĞİTİMİ VE UYGULAMALARI ULUSAL EĞİTİM SEMPOZYUMU, Ankara/TÜRKİYE, 29 Mart 2021, s. 11-30
ALTUN MEHMET CEM,ARTUĞ SÜHAN
|
Malzemeye, Başarıma ve Veriye Dayalı Hesaplamalı Tasarım Yöntemleri: Araştırma, Uygulama ve Mimarlık Eğitimi
MİTA 3: Mimari Tasarım Araştırmaları ve Bilişim Teknolojileri, İstanbul/TÜRKİYE, Vol. 1, No. 1, 24 Eylül 2021, s. 82-91
YAZICI SEVİL
|
Defining Architecture in a Single Question: Professor, When Will We Start Making Buildings Surviving between Pedagogy and Practice in Architectural Education
İstanbul/TÜRKİYE, 2016, s. 65-77, İdeal Kültür Yayınevi
AKÇAY KAVAKOĞLU AYŞEGÜL
|
Towards Studio 21 Experiments in Design Education Using BIM
SIGRADI Congress Of The Iberoamerican Society Of Digital Graphics, Bogota/KOLOMBİYA, 17 Kasım 2010, s. 43-46
CLAYTON MARK J,ÖZENER OZAN ÖNDER,HALIBURTON JAMES T,FARIAS FRANCISCO
|
Sustainable Construction in Turkish Higher Education Context
Journal of Construction Engineering, Management and Innovation, Vol. 2, No. 1, Mart 2019, s. 40-47, ISSN: 2630-5771
TOPAK FATİH,TOKDEMİR ONUR BEHZAT,PEKERİÇLİ MEHMET KORAY,TANYER ALİ MURAT
|
Türkiye’de Mimarlık Eğitimi ve Bilişim Teknolojileri
Mimarlıkta Sayısal Tasarım Sempozyumu, İTÜ, İstanbul/TÜRKİYE, 2 Mart 2013
GÜL LEMAN FİGEN,ÇAĞDAŞ GÜLEN,ÇAĞLAR TAYYİBE NUR,GÜL MEHMET MURAT,SİPAHİOĞLU IŞIL RUHİ,BALABAN ÖZGÜN
|