Exploring Dialogic Interactions in Foundation Design Studio through the Role of Participant Observer
Applying Education in a Complex World, Toronto/KANADA, 26 Nisan 2023
KÜÇÜKERSEN FIRAT, ÖZEMİR F. PINAR
|
Plastic Materials and Their Use in Industrial Design Education
8th International Conference of Strategic Research on Social Science Education, Viyana/AVUSTURYA, 10 Mayıs 2018, s. 134-135
GÜNAL ERTAŞ DEMET,ŞATIR SEÇİL
|
Learning by Drawing in First-Year Design Education
ESTÜ Journal of Sketchle, Vol. 2, No. 1, Nisan 2022, s. 8-15, ISSN: 2757-9409
KÜÇÜKERSEN FIRAT, ÖZEMİR FATMA PINAR
|
İç Mimarlık Eğitiminde Tasarım ve Ölçek Bağlamında Farklı Yaklaşımlar Bitirme Çalışmaları Üzerinden Bir İnceleme
3. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 5 Kasım 2015
GARİP ERVİN,GARİP SENİYE BANU,MELİKOĞLU EKE ARMAĞAN SEÇİL
|
Mimari Tasarım Eğitimi Proje Stüdyosu 3 4 ve Amasya
Yapı Dergisi, No. 236, Temmuz 2001, s. 45-56
H TURGUT, S B GARİP, A ASLAN
|
Tasarım Sürecinde Hayal Gücü
1. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, ITU, İstanbul/TÜRKİYE, 25 Ekim 2007
S B GARİP, Ç YURDAKUL
|
Different Reflections of Architectural Knowledge on Design
AE Lusofona Journal of Architecture and Education, Lizbon/PORTEKİZ, Vol. 11, 2014, s. 135-160, ISSN: 1646-6756
DURSUN PELİN,AVCI HAYDAR OZAN,SAĞLAMER GÜLSÜN
|
Tasarım Eğitiminde, Biçim Grameri Tabanlı Eğitici Bir Uzman Sistem Denemesi
İçmimarlık Eğitimi 2. Ulusal Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 20 Aralık 2012, s. 117-126
GÜZELCİ ORKAN ZEYNEL
|
Bilgilenme Düzeyinin Algılama Üzerindeki Etkilerinin İrdelenmesi
“Mimari Tasarım Eğitimi: Bütünleşme 2” 2. Ulusal Sempozyumu, İstanbul/TÜRKİYE, 20 Ekim 2011, s. 94-104
TÜRKYILMAZ EMRAH,CANBAY TÜRKYILMAZ ÇİĞDEM,GÜZELCİ ORKAN ZEYNEL,TERLEMEZ ALİ KEMAL
|
Tasarım Eğitimine ve Araştırmalarına Etkileri Bağlamında Dijital Fabrikasyon Laboratuvarları
İç Mimarlık Eğitimi 3. Ulusal Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 3 Kasım 2015, s. 355-363
GÜZELCİ ORKAN ZEYNEL
|
Kaynaştırma Eğitimi Mekanlarında Yaşam Merkezi Biriminin Tasarım Kriterlerinin Belirlenmesi Üzerine Bir İnceleme: SERÇEV Engelsiz Meslek Lisesi Örneği
İÇLİS-II I İç Mimarlık Lisansüstü Çalışmalar Sempozyumu-II, 26 Ekim 2017, s. 125-137
GÜLBAHAR SİMGE, CORDAN ÖZGE
|
Kaynaştırma Eğitimi Mekanlarında Yaşam Merkezi Biriminin Tasarım Kriterlerinin Belirlenmesi Üzerine Bir İnceleme: SERÇEV Engelsiz Meslek Lisesi Örneği
İÇLİS-II I İç Mimarlık Lisansüstü Çalışmalar Sempozyumu-II, 26 Ekim 2017
GÜLBAHAR SİMGE,CORDAN ÖZGE
|
Hesapmekan Alternatif Bir Tasarım Hesaplaması Düşüncesi ve Eğitimi Girişimi
Yapı, No. 419, Ekim 2016, s. 142-146, ISSN: 1300-3437
SÖNMEZ NİZAM ONUR,ATAŞ ZEYNEP
|
Sürdürülebilirlik Bağlamında Eğitimde Bütünleşik Tasarım Yaklaşım
İÇLEK I. Ulusal İç Mimarlık Yüksek Lisans Eğitimi Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 1 Şubat 2015
GÖRGÜL EMİNE
|
Affective Pedagogies: Experimental Approaches in Architectural Design Education
Capacious Conference: Affect Inquiry/Making Space, Lancester/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 8 Ağustos 2018
GÖRGÜL EMİNE,ÜNSAL GÜLMEZ NİLAY
|
Yüksek Lisans Eğitimi Kapsamında Kamu Üniversite İş Birliğine İlişkin Bir Model Önerisi ITÜ ve Erenköy RSHH İşbirliği ve TRSM Toplum Ruh Sağlığı Merkezi Tasarım Rehberi Ar Ge Çalışması
İÇLEK I. Ulusal İç Mimarlık Yüksek Lisans Eğitimi Kongres, İstanbul/TÜRKİYE, 1 Şubat 2015
GÖRGÜL EMİNE
|
MİMARİ TASARIM EĞİTİMİ VE KENT ÖRNEK BİTİRME ÖDEVİ VE PINAR MAHALLESİ
MİMAR-İST, İSTANBUL/TÜRKİYE, No. 10, Aralık 2003, s. 106-113, ISSN: 1302-8219
TURGUT HÜLYA,AKSOY MELTEM,APAK SUAT
|
Mimarlık Eğitiminde Haritalama: Geleneksel Eril Mimarlık Üretimine Yaratıcı Bir Eleştiri
Dosya, Eylül 2019, s. 5-17, ISSN: 1309-0704
ŞENEL SIDIKA ASLIHAN
|
Connected Interiors as An Architectural Design Studio
Modern Interiors Research Centre MIRC (Kingston School of Art, Kingston University) Webinar, 19 Mart 2021
ŞENEL SIDIKA ASLIHAN
|