Assessment of conversion optimisation approach in digital marketing; And an application
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2018
CEMİL CAN ÇOKTUĞ
|
Analyzing storytelling elements through online database platforms IMDB case
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2019
MIRAL HASSAN
|
The impact of facebook advertisments on buying decision: A study on Turkish cosmetics products in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2016
ISMAIL SROUR
|
Examinating the effects of green marketing on the purchasing behaviours of consumers in socio-demographic aspects
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2016
ANIL TÜRKOĞLU
|
The impact of zero moment of truth (ZMOT) on consumer buying decision: An exploratory research in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2017
PEYVENT PEYK
|
The moderating effect of perceived deception on Black Friday sale promotions
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
YASEMİN ÇEKİÇ
|
The impact of Zero Moment of Truth (ZMOT) on consumer buying decision: Research on smartphone in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
FURKAN BİÇER
|
Impact of service quality on customer loyalty in B2C e-commerce websites
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
TANER AKTEKİN
|
Exploring the experiential marketing and virtual reality: Research on experiential marketing applications utilized by service sector in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2016
UTBAN BARAN AKİFOĞLU
|
Job satisfaction in terms of spirituality and emotional intelligence in Pakistan's telecommunication industry
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2015
ABDULLAH KHAWAJA
|
The role of founders' previous work experience in the success of technology startups in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2018
ALİ CAN ERK
|
Gayrimenkul çalışanlarında sektörel çekiciligin performans üzerine etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2019
İZZET ÇELİK
|
An exploratory analysis of online shopping behavior in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2015
BUĞRA ÇELİK
|
Applied case study of lean startup methodology and continuous delivery methodology to a non- software startup
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2018
AYDIN YAŞAR
|
Dünyada girişimci diaspora stratejileri: Türkiye için öneriler
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018
SÜLEYMAN SAİT ERDOĞAN
|
The impact of fashion blogs on consumer buying behavior
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2017
NOUSSAİBA HASSİNİ
|
E-ticaret web sitelerinde kullanıcı yorumlarının satın alma kararına etkisi üzerine bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2019
CUMHUR TUNÇ BEŞKURT
|
Girişimcilik metodolojilerinden "Yalın yeni girişim" ve bilişim sektöründeki örnek uygulaması
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2015
ŞAFAK GÜVEN
|
İhracatta internet ve e-ticaretten faydalanma yolları ve bir uygulama
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018
NALAN TAŞDEMİR
|
B2C web sitelerinde hizmet kalitesi boyutlarının algılanan değere etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2019
SEDA İNCİ
|