Tanrıçalardan Tefçilere:Türkiye’de Kadınların Müziğinin Tarihine bir Bakış/From Goddess to Tefçi: Reflections on Historical Women’xxs Musical Practices in Turkey Türkiye’de Kadın ve Müzik/Women and Music in Turkey
İstanbul/TÜRKİYE, 2019, s. 1-22, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları
ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN
|
Müzik ve Roman Kimliği Üzerine Üç Örnek
Porte Akademik, Vol. 1, No. 1, Haziran 2010, s. 27-34, ISSN: 2146-2453
KURTİŞOĞLU FATMA BELMA
|
Anadolu Müzik Geleneğinde Meytar Adının Kullanımı
Halk Müziğinde Çalgılar Uluslararası Sempozyumu, Kocael’xx/TÜRKİYE, 14 Aralık 2007, s. 157-165
CÖMERT ERAY
|
DUYGULARIN OLUŞTURDUĞU BİR KATEGORİ OLARAK VATANLARARASI GÖÇ VE GÖÇMEN TİPİ
Uluslararası Hakemli Müzik Araştırmaları Dergisi, No. 8, Aralık 2016, s. 1-28, ISSN: 2149-2476
KURTİŞOĞLU FATMA BELMA
|
Bilimsel Müzik Yayınlarında Etik ve Yöntem Sorunu Üzerine
Bosphorus Sanat (Hakemli Aylık Sanat Gazetesi), No. 54, Kasım 2011, s. 10-10, ISSN: 2146-7919
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Abdülkâdir Merâgi’nin Form ve Makam Teorisi ile Eserlerinin Karşılaştırmalı Analizi
4. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 19 Ekim 2018
KARADENİZ GÜNEY ŞİRİN,ALTINEL ÇOBAN NEŞE YEŞİM
|
Türk Müziğinde Enstrümantal İcra ve Yorum
Cumhuriyetimizin 80. yılında Müzik Sempozyumu, Malatya/TÜRKİYE, 30 Ekim 2003, s. 341-344
BARUT ZEYNEP
|
Ulusal Müzik ve Müzikoloji Çalıştayından İz düşüm ler
Bosphorus Sanat (Hakemli Aylık Sanat Gazetesi), No. 37, Haziran 2010, s. 10-10, ISSN: 2146-7919
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Tarihsellik ve Tarihsel Bilinç Bağlamında Müzik
Bosphorus Sanat (Hakemli Aylık Sanat Gazetesi), No. 51, Ağustos 2011, s. 12-12, ISSN: 2146-7919
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Ülkemiz Müzik Eğitim ve Öğretiminde Gör eme me Engeli Üzerine Birkaç Not
Bosphorus Sanat (Hakemli Aylık Sanat Gazetesi), No. 40, Eylül 2010, s. 9-9, ISSN: 2146-7919
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Abdülkâdir Merâgi’nin Form ve Makam Teorisi ile Eserlerinin Karşılaştırmalı Analizi
4. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 19 Ekim 2018
KARADENİZ GÜNEY ŞİRİN,ALTINEL ÇOBAN NEŞE YEŞİM
|
Müzik Araştırmalarında Toplumsal Cinsiyet Çalışmalarına Türkiye Bağlamında Genel Bir Bakış
Porte Akademik Journal of Music and Dance Studies, İstanbul/TÜRKİYE, Vol. 6, 2013, s. 30-45
YILDIZ ATAŞ BURCU
|
İşitsel Zaman Çizelgesi ve Ritim Araştırmalarına Katkısı
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 8, Eylül 2013, s. 77-88, ISSN: 2146-2453
EREK MEHMET CEVDET,BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR
|
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi
Porte Akademik, No. 11, Nisan 2015, s. 66-71, ISSN: 2146-2453
KESTELLİ SAİR SİNAN
|
Orff Yaklaşımı çerçevesinde İlköğretim I. Kademesinde müzik ve hareket eğitimine başlangıç için bir model önerisi
İTÜ Dergisi B, Vol. 3, No. 2, 2006, ISSN: 1307-203X
BEŞİROĞLU Ş ŞEHVAR,TOKSOY ATİLLA COŞKUN
|
“Mezmurları Kim Besteledi?: Ali Ufki Bey’in Eserlerinde Batı Müziği Bulguları”
İTÜ Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, Kasım 2017, s. 106-117, ISSN: 2619-9688
ÖZGELEN ORKUN ZAFER
|
THE PLACE OF TECHNOLOGY IN MUSIC PERFORMANCE AND SELFACTUALIZATION DURING COVID-19 PANDEMIC
Balkan Müzik ve Sanat Dergisi, Vol. 3, No. 1, Ocak 2021, s. 55-72, ISSN: 2667-5439
ÖZGELEN ORKUN ZAFER
|
A Brief Look at the Role of Sound in State and Local Cult Festivals in Hittite Anatolia
Sounds of Prehistory and Antiquity: Fourteenth Conference of the Research Center for Music Iconography, New York City/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 24 Mayıs 2017
KOÇHAN FLOWER GÜNAY
|
Türk Halk Müziği Ezgilerinde İcra ve Yorum
Cumhuriyetimizin 80.yılında Müzik Sempozyumu, MALATYA/TÜRKİYE, 30 Ekim 2003, s. 352-356
EKE METİN
|
Müzik Eğitim Kurumları ve Konservatuarlarda Türk Halk Müziği Formlarından Uzun Havaların Notalanması Ve Eğitimi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, DENİZLİ/TÜRKİYE, 28 Eylül 2005, s. 630-633
EKE METİN
|