Kaval İcrasında Genişletilmiş Teknikler ve Çağdaş Müzik Uygulamaları
1. Uluslararası Kaval Sempozyumu, İstanbul/TÜRKİYE, 20 Şubat 2014, s. 125-140
ŞENER SERKAN
|
Anadolu Alevî Bektaşî İnancında Kadın ve Anşa Bacı Örneği
Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi-Diyarbakır [Dicle Üniversitesi], 6 Mayıs 2015
GÜNEŞ DENİZ
|
Tar Eğitiminde Anahtar Seçimi Üzerine Bir İnceleme
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, İstanbul/TÜRKİYE, No. 9, Eylül 2014, s. 93-102, ISSN: 2146-2453
TURUNÇ AHMET SERHAT
|
Two Cultures, Historical Musicology, and Qualitative Research Methods
Uluslararası Müzik ve Bilimler Sempozyumu, İstanbul/TÜRKİYE, 17 Nisan 2019, s. 445-457
KÖKER OĞUL
|
“The Acceptible Pitch Range(s) for Single Note Repetitions in Music Aptitude Examinations” Başlıklı Yüksek Lisans Tezinin Bulguları
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ ANKARA DEVLET KONSERVATUVARI MÜZİK VE SAHNE SANATLARI II. SEMPOZYUMU, Ankara/TÜRKİYE, 21 Aralık 2017
KÖKER OĞUL,BAYSAL OZAN,BOZKURT BARIŞ
|
Sihirli Flüt ve Masonluk: Bir Yeniden Değerlendirme
Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuvarı I. Ulusal Müzik ve Sahne Sanatları Sempozyumu, Ankara/TÜRKİYE, 2 Mart 2016
KÖKER OĞUL
|
İŞLEVSEL HALK BİLİMİ KURAMI BAĞLAMINDA KARS İLİNDE OYNANAN ŞEYH ŞAMİL OYUNU NUN İNCELENMESİ
I. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ, DİYARBAKIR/TÜRKİYE, 6 Mayıs 2015, s. 122
BOZKURT FUNDA,AÇAR YAKUP
|
Analytical Approaches To Harmonic Practices In Şelpe Performing Of Saz/Bağlama
Porte Akademik – Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 18, Aralık 2019, s. 9-23, ISSN: 2146-2453
BAYSAL AHMET OZAN,ALTINBÜKEN ERAY
|
The Use of the Classical Kemence by Contemporary Composers
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, Ocak 2018, s. 71-82, ISSN: 2146-2453
ALTINBÜKEN ERAY,ADLİN ASLIHAN
|
“The Acceptible Pitch Range(s) for Single Note Repetitions in Music Aptitude Examinations” Başlıklı Yüksek Lisans Tezinin Bulguları
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ ANKARA DEVLET KONSERVATUVARI MÜZİK VE SAHNE SANATLARI II. SEMPOZYUMU, Ankara/TÜRKİYE, 21 Aralık 2017
KÖKER OĞUL,BAYSAL OZAN,BOZKURT BARIŞ
|
Gitar için Doğal Akort Sisteminde Modal Uygulamalar
İzmir Ulusal Müzik Sempozyumu, 5-6Kasım 2009, Ege, Dokuz Eylül ve Yaşar Üniversitesi, İzmir, İzmir/TÜRKİYE, 5 Kasım 2009
TÜRKMEN ONUR,BAYSAL OZAN
|
Franz Liszt’ten Günümüze Piyano Transkripsiyonu Sanatının Kısa Tarihçesi
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 14/15, Eylül 2016, s. 161-170, ISSN: 2146-2453
BASMACIOĞLU SITKI KANDEMİR
|
Leopold Godowsky’nin Frédéric Chopin’in Etütleri Üzerine Yazdığı Etütlerin Yazım Tekniklerine Göre Orijinalleriyle Örnekli Karşılaştırılması
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 17, Aralık 2018, s. 47-60, ISSN: 2619-9688
BASMACIOĞLU SITKI KANDEMİR
|
Müzik Tarihinde Bagatel Türü ve Beethoven’ın Op. 119 Bagatellerinin İncelenmesi
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education, Vol. 9, No. 3, Temmuz 2020, s. 99-111, ISSN: 2146-9466
BASMACIOĞLU SITKI KANDEMİR
|
Türk Kültüründe Av
Acta Turcıca Tematik Türkoloji Dergisi, İstanbul/TÜRKİYE, No. 1, Ocak 2009, s. 479-491, ISSN: 1308-8351
EKE METİN
|
KEMAN EĞİTİMİNDE YEHUDI MENUHİN İN BEDEN EGZERSİZİ YAKLAŞIMI
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK MÜZİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Afyon/TÜRKİYE, Vol. 2, No. 3, Ocak 2016, s. 51-71, ISSN: 2149-4304
TEZİŞÇİ PINAR
|
Uzatma Teorilerinin Makam Musikisine Uygulanabilirliği Döngüsel bir Analiz Modeli
İTÜ TMDK Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, İstanbul/TÜRKİYE, No. 8, Eylül 2013, s. 155-168, ISSN: 2146-2453
BAYSAL OZAN,BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR
|
Müziksel Kültürel Kodlanma Serüvenine Müzik Antropolojisi Penceresinden Bir Bakış
Porte Akademik, No. 1, 19 Ekim 2010, s. 101-106
TOKSOY ATİLLA COŞKUN
|
6 12 Yaş Orta Ağır Zihinsel Engelli Çocuklar İçin Ritim Uygulamaları
MÜZED Uluslararası 2. İpek Yolu Müzik Konferansı, 6 Mayıs 2016
TOKSOY ATİLLA COŞKUN,BAŞAR ŞÜKRAN
|
Müziksel Kültürel Kodlanma Serüvenine Müzik Antropolojisi Penceresinden Bir Bakış
2. Uluslararası Müzikte Temsil ve Müziksel Temsil Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 19 Ekim 2010, s. 37-40
TOKSOY ATİLLA COŞKUN
|