2007-2017 Yılları Arasında Türkiye’deki Popüler Müzik Şarkı Sözlerinin Betimsel ve Semiyotik Analizinde ”Tekrar ve Kalıplaşmış-Bireysel Yan Anlamlar”
International Music And Science Symposium, İstanbul/TÜRKİYE, 17 Nisan 2019, s. 679-692
TÜNGÜÇ KADER,KARAHASANOĞLU SONGÜL,YAVUZ ELİF DAMLA
|
Türkçe Popüler Müziğin Şiir Kodları: 2007-2016
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, Vol. 12, No. 65, Ağustos 2019, s. 5-12, ISSN: 1307-9581
ABİR NİHAN,YAVUZ ELİF DAMLA,KARABİBER ONUR,KARAHASANOĞLU SONGÜL
|
Küresel Kültürel Akış Bağlamında Yeni Ankaralı Müzik Anlayışı
Ankara Araştırmaları Dergisi, Ankara/TÜRKİYE, Vol. 3, No. 1, Eylül 2015, s. 145-164, ISSN: 2147-8724
SATIR ÖMER CAN,KARAHASANOĞLU SONGÜL
|
Türkiye de Popüler Müzik Aranjörlüğünün Günümüzdeki Durumu
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, Vol. 14, No. 52, Ocak 2015, s. 115-129, ISSN: 1304-0278
SINIR İSMAİL,KARAHASANOĞLU SONGÜL
|
Popüler Müzik Videolarında Bedene Ait Normlar, Göstergeler ve Kodlar
Rast Müzikoloji Dergisi, No. 1, Ocak 2021, s. 2497-2526, ISSN: 2147-7361
ÇALIŞKAN FARUK, KARAHASANOĞLU SONGÜL, YAVUZ ELİF DAMLA, KAYA ARDA
|
Erken Cumhuriyet Dönemi’nde Kültürel Reform Hareketleri ve Âşık Veysel
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 14, Haziran 2017, s. 66-95, ISSN: 2146-2453
CÖMERT ERAY
|
Anadolu Müzik Geleneğinde Meytar Adının Kullanımı
Halk Müziğinde Çalgılar Uluslararası Sempozyumu, Kocael’xx/TÜRKİYE, 14 Aralık 2007, s. 157-165
CÖMERT ERAY
|
Değişen yaşam Tercihleri: İslami Popüler Müzik ( Lebenspraferenzen im Wandel: Islamische populare Musik Transfer und Diversitat Musik und Transkulturelle Praxis: Deutschland - Türkei(Aktarım ve Çeşitlilik, Müzik ve Transkültürel Uygulama: Almanya - Türkiye )
Berlin/ALMANYA, 2020, s. 293-3098, Berlin: Verlag für Wissenschaft und Bildung
KARAHASANOĞLU SONGÜL
|
ÇATIŞAN FİKİRLER-BİRLEŞTİREN SESLER: MÜZİK İLE BİR ARADA YAŞAMIN ÖNEMİNİ KAVRAMAK
Eurasian Journal of Music and Dance, No. 24, Haziran 2024, s. 124-139, ISSN: 2651-4818
KARAHASANOĞLU SONGÜL,KIRMIZIGÜL GÖKHAN
|
20. VE 21. YÜZYILDA BAĞLAMA VE TANBURDAKİ BELİRGİN FİZİKSEL DEĞİŞİMLER
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, 2017
KARAHASANOĞLU SONGÜL,YILDIRIM ZEKİ
|
2007-2017 Yılları Arasında Türkiye’deki Popüler Müzik Kliplerinin Betimsel Ve Semiyotik Analizinde “Tekrar” Teması
Türkiye Popüler Müziğinde Baskın Öğeler, Eskişehir/TÜRKİYE, 8 Nisan 2019
KARAHASANOĞLU SONGÜL,YAVUZ ELİF DAMLA,ARTIKTAY GÜNCEL GÜRSEL,TÜNGÜÇ KADER,KARABİBER ONUR
|
MÜZİĞİN ÇOK KÜLTÜRLÜ KODLARI: MARDİN MÜZİK KÜLTÜRÜ ÖRNEĞİ
International Refereed Journal of Music Researches, Vol. 9, No. 0, Nisan 2017, s. 18-35, ISSN: 21488223
KARAHASANOĞLU SONGÜL,MAK MAHİR
|
Tanrıçalardan Tefçilere:Türkiye’de Kadınların Müziğinin Tarihine bir Bakış/From Goddess to Tefçi: Reflections on Historical Women’xxs Musical Practices in Turkey Türkiye’de Kadın ve Müzik/Women and Music in Turkey
İstanbul/TÜRKİYE, 2019, s. 1-22, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları
ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN
|
Antalya Yörüklerinde Müzik Alan Araştırması: İşbirliği, Etik ve Akustemolojik Perspektifler Torosların Yankısı: Antalya Yörüklerinde Doğa, Ses, Müzik
İstanbul/TÜRKİYE, 2024, s. 1-20, İTÜ Yayınevi
ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN
|
İstanbul’un Sesleri: Soundscape Çalışmaları ve Politik Eylemin Sessel İfade Biçimleri
Porte Akademik Müzik ve dans Araştırmaları Dergisi, Vol. 8, Eylül 2013, s. 239-250, ISSN: 2146-2453
ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN,BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR,REİGLE ROBERT
|
Abdülkâdir Merâgi’nin Form ve Makam Teorisi ile Eserlerinin Karşılaştırmalı Analizi
4. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 19 Ekim 2018
KARADENİZ GÜNEY ŞİRİN,ALTINEL ÇOBAN NEŞE YEŞİM
|
Türk Müziğinde Enstrümantal İcra ve Yorum
Cumhuriyetimizin 80. yılında Müzik Sempozyumu, Malatya/TÜRKİYE, 30 Ekim 2003, s. 341-344
BARUT ZEYNEP
|
Cumhuriyet Dönemi Klasik Türk Müziği Kadın İcracılarından Safiye Ayla'nın ‘Menekşelendi Sular, Sular Menekşelendi’ Eserinin İcra Özellikleri Açısından İncelenmesi
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 23, Aralık 2022, s. 82-102, ISSN: 2619-9688
SÖNMEZ GÜLŞAH
|
20.Yüzyıl Türk Müziği Şarkı Besteciliğinde İstanbul Teması
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 18-19, Aralık 2019, s. 187-203, ISSN: 2619-9688
ÖZDEMİR SİNEM,SÖNMEZ GÜLŞAH
|
Kant'ın Estetik Kuramı Bağlamında Türk Makam Müziği Eserlerinin Estetik Analizine Yönelik Bir Model Örneği - Tanburi Faize Ergin-"Bade-i Vuslat İçilsin Kase-i Fağfurdan"
KADINLAR DÜNYAYI ÇALIYOR/SÖYLÜYOR-Müzik ve Kadın Sempozyumu, Bursa/TÜRKİYE, No. 12, 21 Mayıs 2021, s. 163-170
BİŞAK ÖZDEMİR GÖKNİL
|