Discourses on Makam Music Theory
8th International Symposium “Music in Society”, 8 Kasım 2012, s. 111-120, ISSN: 23035714
KURTİŞOĞLU FATMA BELMA
|
TÜRK MAKAM MÜZİĞİNDE TANBUR ÇALGISININ YERİ VE ÖNEMİ
FINE ARTS, Vol. 13, No. 4, Ekim 2018, s. 133-140, ISSN: 13087290
BİŞAK ÖZDEMİR GÖKNİL
|
DÂRÜ’L-ELHÂN KÜLLİYÂTINDA’Kİ III. SELİM’E AİT 4 SÛZİDİLÂRÂ ESERİN GRAFİK YÖNTEMİ İLE MAKAM ANALİZİ
Uluslararası sosyal araştırmalar dergisi, Vol. 13, No. 69, Ocak 2020, s. 516-531, ISSN: 1307-9581
ALTINEL ÇOBAN NEŞE YEŞİM
|
19. Yüzyılda Batılılaşmanın İstanbul’daki Makam Müziği Mekânlarına Etkisi
Porte Akademik, No. 16, 2017, s. 7-29, ISSN: 2619-9688
TOKSOY ATİLLA COŞKUN,KOYTAK AHMET SELİM
|
TÜRK MAKAM MÜZİĞİ’NDE GÜNCEL ”MEŞK” UYGULAMALARI: İTÜ TMDK ÇALGI BÖLÜMÜ ÖRNEĞİ
The Journal of Academic Social Science Studies, Vol. 2, No. Number: 55, Nisan 2017, s. 181-194, ISSN: 2147-2971
TOKSOY ATİLLA COŞKUN
|
Abdülkâdir Merâgi’nin Form ve Makam Teorisi ile Eserlerinin Karşılaştırmalı Analizi
4. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 19 Ekim 2018
KARADENİZ GÜNEY ŞİRİN,ALTINEL ÇOBAN NEŞE YEŞİM
|
Kant'ın Estetik Kuramı Bağlamında Türk Makam Müziği Eserlerinin Estetik Analizine Yönelik Bir Model Örneği - Tanburi Faize Ergin-"Bade-i Vuslat İçilsin Kase-i Fağfurdan"
KADINLAR DÜNYAYI ÇALIYOR/SÖYLÜYOR-Müzik ve Kadın Sempozyumu, Bursa/TÜRKİYE, No. 12, 21 Mayıs 2021, s. 163-170
BİŞAK ÖZDEMİR GÖKNİL
|
TRT REPERTUARINDAKİ KASTAMONU TÜRKÜLERİNİN TÜRK SANAT MÜZİĞİNDEKİ MAKAM KARŞILIKLARI AÇISINDAN ANALİZİ
İkinci kastamonu Kültür Sempozyumu, No. 2, 18 Eylül 2003, s. 311
ALEMLİ ALİ İHSAN
|
Epistemic Transmission and Originality in Greek-Karamanlidika Publications Related to Makam Music in the 19th Century Istanbul
Musicologist, Vol. 7, No. 2, Aralık 2023, s. 124-154, ISSN: 2618-5652
DOĞAN EYLÜL, ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
XVIII. Yüzyıl Klasik Türk Makam Müziği Üzerine Bir İnceleme
III. Uluslararası Ahlat Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 9 Aralık 2023
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Epistemic Transmission and Originality in Greek-Karamanlidika Publications Related to Makam Music in the 19th Century Istanbul
Musicologist, Vol. 7, No. 2, Aralık 2023, s. 124-154, ISSN: 2618-5652
DOĞAN EYLÜL, ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
INTRODUCING MAKAMNETZ: A VIRTUAL GUIDE TO TURKISH MAKAM UNIVERSE
21st Sound and Music Computing Conference, Porto/PORTEKİZ, Vol. 1, No. 1, 4 Temmuz 2024, s. 361-366
BAYSAL OZAN,GÜL RECEP,ŞEFTALİ YUSUF CAN,SİNDAR GÜMRAH,YALÇIN ZÜLFÜ,ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
Introducing MakamNetz: A Virtual Guide to Makam Universe”
Sound and Music Computing 2024 (SMC2024), Porto/PORTEKİZ, 4 Temmuz 2024
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE,BAYSAL OZAN,ŞEFTALİ YUSUF CAN,YALÇIN ZÜLFÜ,GÜL RECEP,SİNDAR GÜMRAH
|
INTRODUCING MAKAMNETZ: A VIRTUAL GUIDE TO TURKISH MAKAM UNIVERSE
21st Sound and Music Computing Conference, Porto/PORTEKİZ, Vol. 1, No. 1, 4 Temmuz 2024, s. 361-366
BAYSAL OZAN,GÜL RECEP,ŞEFTALİ YUSUF CAN,SİNDAR GÜMRAH,YALÇIN ZÜLFÜ,ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
EXPLORING PERDE-SPACE: 3-D TONNETZ VISUALIZATION FOR MAKAM MUSIC
21st Sound and Music Computing Conference, Porto/PORTEKİZ, Vol. 1, No. 1, 4 Temmuz 2024, s. 220-224
GÜL RECEP,BAYSAL OZAN,BURUK YAVUZ,ŞEFTALİ YUSUF CAN
|
BESTE-İ KADİM ve CELALEDDİN DEDE EFENDİ’NİN AYİNİ ÖRNEĞİNDE DÜGÂH MAKAMININ DEĞİŞİMİ
Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi, Vol. 11, No. 21, Ocak 2025, s. 64-109, ISSN: 2667-6001
ÖZGELEN ORKUN ZAFER,BAKKAL BERKAY
|
EXPLORING PERDE-SPACE: 3-D TONNETZ VISUALIZATION FOR MAKAM MUSIC
21st Sound and Music Computing Conference, Porto/PORTEKİZ, Vol. 1, No. 1, 4 Temmuz 2024, s. 220-224
GÜL RECEP,BAYSAL OZAN,BURUK YAVUZ,ŞEFTALİ YUSUF CAN
|
Comparative form analysis of cycle genres in Makam music with an intercultural approach: examples of'Nubat al-Zidan','Mahur Destgâh','Uşşak Faslı'and'Kûçek Nevbet-i müretteb'
Journal of Music Theory and Transcultural Music Studies, Vol. 1, No. 1, Aralık 2023, s. 127-201, ISSN: 3023-7335
ALEMLİ ALİ İHSAN,FIŞKIN ÜMİT
|
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk Makam Müziğinde Çok Seslilik Anlayışı: “Kemençe Beşlemesi” Örneği
Rast Müzikoloji Dergisi, Vol. 11, No. 1, Mart 2023, s. 75-95, ISSN: 2147-7531
ÖZGELEN ORKUN ZAFER,SARI ÇOLAKOĞLU GÖZDE,DURMUŞ SADIK UĞRAŞ
|
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği
Rast Musicology Dergisi, Vol. 11, No. 1, Mart 2023, s. 75-95, ISSN: 2147-7361
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE, DURMUŞ SADIK UĞRAŞ, ÖZGELEN ORKUN ZAFER
|