BAĞLAMA’NIN TOPLUMSAL CİNSİYET AÇISINDAN TEMSİLİ
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, 2017, s. 130-151, ISSN: 2146-2453
KARAHASANOĞLU SONGÜL,EROĞLU SEVAL,ÇINAR SEVİLAY
|
Türk Halk Dansları Bölümleri Mezunlarının İstihdam Sorunları Ve Çözüm Önerileri
ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ/GÜZEL SANATLAR VE KONSERVATUAR MEZUNLARININ İSTİHDAM SORUNLARI ÇALIŞTAYI, 18 Ekim 2017, s. 51-58
CÖMERT NİHAL
|
GELENEKSEL VE MODERN YAŞAM BİÇİMLERİ İÇİNDE MÜZİK İÇERİKLİ PERFORMANSLARDA “KADINSI” ROLLERİN YAZIMI KADIN VE MÜZİK
İSTANBUL/TÜRKİYE, 2017, s. 97-119, MİLENİUM
DOĞUŞ VARLI ÖZLEM,ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN,ERSOY ÇAK ŞEYMA,BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR,TURAN NAMIK SİNAN,YILDIZ ATAŞ BURCU,ÖZKİŞİ AKINCI ZEYNEP GÜLÇİN
|
Hamparsum Limonciyan ve Notalama Sistemi Müzik ve Bilim Dergisi 6 Yıl Seçki Sayısı Journal Of Music and Science 6th year Selected Articles
2009, s. 73-90, Bahariye Sanat Galerisi Yayınları
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
GELENEKSEL VE MODERN YAŞAM BİÇİMLERİ İÇİNDE MÜZİK İÇERİKLİ PERFORMANSLARDA “KADINSI” ROLLERİN YAZIMI Kadın ve Müzik
İstanbul/TÜRKİYE, 2018, s. 119-137, Milenyum
YILDIZ ATAŞ BURCU, ERSOY ÇAK ŞEYMA, ÖZKİŞİ AKINCI ZEYNEP GÜLÇİN, DOĞUŞ VARLI ÖZLEM, TURAN NAMIK SİNAN, BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR, ALTARAS RİNA
|
Abdülkâdir Merâgi’nin Form ve Makam Teorisi ile Eserlerinin Karşılaştırmalı Analizi
4. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 19 Ekim 2018
KARADENİZ GÜNEY ŞİRİN,ALTINEL ÇOBAN NEŞE YEŞİM
|
Uzatma Teorilerinin Makam Musikisine Uygulanabilirliği Döngüsel bir Analiz Modeli
İTÜ TMDK Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, İstanbul/TÜRKİYE, No. 8, Eylül 2013, s. 155-168, ISSN: 2146-2453
BAYSAL OZAN,BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR
|
Müziksel Kültürel Kodlanma Serüvenine Müzik Antropolojisi Penceresinden Bir Bakış
2. Uluslararası Müzikte Temsil ve Müziksel Temsil Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 19 Ekim 2010, s. 37-40
TOKSOY ATİLLA COŞKUN
|
Van da Türkülü Oyunlar ve Dengbejlik Geleneği
1. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, diyarbakır/TÜRKİYE, 6 Mayıs 2015, s. 15-15
ÖTKEN NİHAL,GÜNGÖR CENAP
|
İŞLEVSEL HALK BİLİMİ KURAMI BAĞLAMINDA KARS İLİNDE OYNANAN ŞEYH ŞAMİL OYUNU NUN İNCELENMESİ
I. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ, DİYARBAKIR/TÜRKİYE, 6 Mayıs 2015, s. 122
BOZKURT FUNDA,AÇAR YAKUP
|
Tarihsellik ve Tarihsel Bilinç Bağlamında Müzik
Bosphorus Sanat (Hakemli Aylık Sanat Gazetesi), No. 51, Ağustos 2011, s. 12-12, ISSN: 2146-7919
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Harry Potter’in Anka Kuşu Veya Müziğin Anka Kuşu: Kaknüs
Müzik ve Bilim, Vol. 1, No. 2, Ekim 2004, s. 47-54
USLU RECEP
|
Türk Müziğinde Enstrümantal İcra ve Yorum
Cumhuriyetimizin 80. yılında Müzik Sempozyumu, Malatya/TÜRKİYE, 30 Ekim 2003, s. 341-344
BARUT ZEYNEP
|
On Türk Müziği Makamının Seyirlerinde Kullanılan Bazı Çeşnilerdeki Kanun Mandal Değerlerinin Ölçümü
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 23, Aralık 2022, s. 7-22, ISSN: 2619-9688
HALİLİ SERKAN MESUT, ÇOĞULU TOLGAHAN
|
SOSYAL MEDYA DÖNEMİNDE MÜZİK ÜRETİCİSİ VE TÜKETİCİSİNİN YENİDEN KONUMLANDIRILMASI
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, Vol. 8, No. 36, Şubat 2015, s. 794-805, ISSN: 1307-9581
TUĞBA AYDIN ÖZTÜRK,KARAHASANOĞLU SONGÜL
|
“Mezmurları Kim Besteledi?: Ali Ufki Bey’in Eserlerinde Batı Müziği Bulguları”
İTÜ Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, Kasım 2017, s. 106-117, ISSN: 2146-2453
ÖZGELEN ORKUN ZAFER
|
Ülkemiz Müzik Eğitim ve Öğretiminde Gör eme me Engeli Üzerine Birkaç Not
Bosphorus Sanat (Hakemli Aylık Sanat Gazetesi), No. 40, Eylül 2010, s. 9-9, ISSN: 2146-7919
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Ünlü Müzisyen Abdülkadir Meragi Hakkında Yeni Bulgular
Rast Müzikoloji, Vol. 3, No. 1, Ocak 2015, s. 32-41, ISSN: 2147-7361
USLU RECEP
|
Geleneksel Türk Müziği Çalgıları Traditional Musical Instruments Of Turkish Music
İstanbul/TÜRKİYE, 2002, Ulus Müzik Sanayi ve Ticaret A. Ş.
ŞENEL SÜLEYMAN
|
Türk Kültürünün Temsilinin Görsel ve İşitsel İfade Biçimi ve Günümüze Yansıması Karagöz
İTÜ Türk Musikisi Devlet Konservatuarı Uluslararası Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi Müzikte Temsil & Müziksel Temsil Sayısı I, Volume: 1, İSTANBUL/TÜRKİYE, 5 Ekim 2005
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|