GÜNÜMÜZ POPÜLER MÜZİK TÜRLERİNDEN POP, ALATURKA VE ARABESK MÜZİKTE BASİT USÛLLERİN KULLANIMI
ahenk müzikoloji dergisi, No. 4, Haziran 2019, s. 33-54, ISSN: 2459-0754
KANAT ERKAN
|
Cumhuriyet Döneminden Günümüze Türk Makam Müziği Usûl Teorisi ve Uygulamalar Arasındaki Farklılaşmalar
1. İstanbul Müzik Teorisi Sempozyumu, İSTANBUL/TÜRKİYE, 17 Nisan 2025
KANAT ERKAN
|
Edibe Sulari Cumhuriyetimizin 100. Yılında Müziğimizin Yüzleri
Ankara/TÜRKİYE, 2024, s. 23-44, T.C. Atatürk Kültür, Dil ve Tarih Yüksek Kurumu Atatürk Kültür Merkezi Başkanlığı Yayını
EROĞLU SEVAL
|
Bağlama'nın Toplumsal Cinsiyet Açısından Temsili
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, Eylül 2017, s. 130-151, ISSN: 2619-9688
EROĞLU SEVAL, KARAHASANOĞLU SONGÜL, ÇINAR SEVİLAY
|
Alevilerin Müzik Aktarımlarında Öğreti ve İcra Farklılığı: Şah Sultan Örneği
Alevilik-Bektaşilik Araştırmaları Dergisi, No. 18, Aralık 2018, s. 259-274, ISSN: 1869-0122
EROĞLU SEVAL
|
Abdülkâdir Merâgi’nin Form ve Makam Teorisi ile Eserlerinin Karşılaştırmalı Analizi
4. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 19 Ekim 2018
KARADENİZ GÜNEY ŞİRİN,ALTINEL ÇOBAN NEŞE YEŞİM
|
SELAHATTİN İÇLİ'NİN HİCAZ MAKAMINDA BESTELEDİĞİ ŞARKILARININ İNCELENMESİ Müzik Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler
Ankara/TÜRKİYE, 2024, s. 20-38, Gece Kitaplığı
ALTINEL ÇOBAN NEŞE YEŞİM,KARADENİZ ŞİRİN
|
SELAHATTİN İÇLİ'NİN KÜRDİLİHİCAZKAR MAKAMINDAKİ 20 ADET ŞARKISININ BİÇİMSEL ANALİZİ Müzik Alanında Araştırmalar ve Değerlendirmeler 2024
Ankara/TÜRKİYE, 2024, s. 1-23, Gece Kitaplığı
ALTINEL ÇOBAN NEŞE YEŞİM,KARADENİZ ŞİRİN
|
Müzik Türlerinin İşitsel Nitelikler Farklı Sınıflandırıcılar ve Nitelik Seçme Yöntemleri ile Sınıflandırılması
14. Sinyal İşleme ve İletişim Uygulamaları Kurultayı, 17 Nisan 2006
YASLAN YUSUF,ÇATALTEPE ZEHRA
|
Türk Kültürünün Temsilinin Görsel ve İşitsel İfade Biçimi ve Günümüze Yansıması Karagöz
İTÜ Türk Musikisi Devlet Konservatuarı Uluslararası Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi Müzikte Temsil & Müziksel Temsil Sayısı I, Volume: 1, İSTANBUL/TÜRKİYE, 5 Ekim 2005
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
Osmanlı Musikisinde Rum Kaynakları İmparatorluğun Son Asrında Osmanlılar: Kurumlar, İnsanlar, Kaynaklar
İstanbul/TÜRKİYE, 2021, s. 390-410, Kronik Kitap
PAPPAS MILTIADIS,DOĞAN EYLÜL
|
Kültürel Bağlamda Müziğin İcrası ve Temsili: Yunanistan’da Bir Anadolu Türküsü Konyalı
3. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi Özel Sayısı, Marmaris/TÜRKİYE, 20 Ekim 2017
DOĞAN EYLÜL
|
Atina’da İstanbullu Bir Rum Nazariyatçı: Konstantinos Aleksandrou Psahos
Darülelhan Mecmuası Müzikoloji ve Müzik Kültürü Dergisi, Ocak 2022, s. 25-30, ISSN: 2587-098X
DOĞAN EYLÜL
|
Yunanistan’da Mübadilliğin Kültürel Simgesi Anadolu Türküleri: Konyalı Türküsü
Porte Akademik Müzik ve DansAraştıurmaları Dergisi, No. 14/15, 2017, s. 116-133, ISSN: 2146-2453
KARAHASANOĞLU SONGÜL,DOĞAN EYLÜL
|
The Importance of Technology in Music Performance and Self-Realization During Covid-19 Pandemic
Balkan Müzik ve Sanat Dergisi, Vol. 3, No. 1, Nisan 2021, s. 55-72, ISSN: 2667-5439
ÖZGELEN ORKUN ZAFER
|
“Mezmurları Kim Besteledi?: Ali Ufki Bey’in Eserlerinde Batı Müziği Bulguları”
İTÜ Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, Kasım 2017, s. 106-117, ISSN: 2146-2453
ÖZGELEN ORKUN ZAFER
|
BESTE-İ KADİM ve CELALEDDİN DEDE EFENDİ’NİN AYİNİ ÖRNEĞİNDE DÜGÂH MAKAMININ DEĞİŞİMİ
Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi, Vol. 11, No. 21, Ocak 2025, s. 64-109, ISSN: 2667-6001
ÖZGELEN ORKUN ZAFER,BAKKAL BERKAY
|
A Brief Look at the Role of Sound in State and Local Cult Festivals in Hittite Anatolia
Sounds of Prehistory and Antiquity: Fourteenth Conference of the Research Center for Music Iconography, New York City/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 24 Mayıs 2017
KOÇHAN FLOWER GÜNAY
|
Popüler Müzik Videolarında Bedene Ait Normlar, Göstergeler ve Kodlar
Rast Müzikoloji Dergisi, No. 1, Ocak 2021, s. 2497-2526, ISSN: 2147-7361
ÇALIŞKAN FARUK, KARAHASANOĞLU SONGÜL, YAVUZ ELİF DAMLA, KAYA ARDA
|
Beden ve Sermayenin Yerelde İlişkisi: "Cardio Folk"
Uluslararası Müzik ve Bilimler Sempozyumu, İstanbul/TÜRKİYE, 17 Nisan 2019, s. 199-218
ÇALIŞKAN FARUK
|